کد خبر : 5852
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 آذر 1402 - 16:01

فراخوان پارک فناوری و نوآوری نفت برای مشارکت بخش خصوصی

فراخوان پارک فناوری و نوآوری نفت برای مشارکت بخش خصوصی
پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز قصد دارد به‌منظور استفاده از توانمندی‌های بخش خصوصی برای چابک‌سازی، فرآیند پذیرش و ارزیابی این بخش‌ها را به کارگزاران دارای صلاحیت و واجد شرایط واگذار کند.

به گزارش انرژی پرس، به نقل از پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت، شرکت‌های کارگزار در صورت تمایل به‌ همکاری با پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز باید تا چهارم آذرماه امسال نسبت به دریافت اسناد مناقصه از سامانه تدارکات الکترونیک دولت و بارگذاری اسناد تا تاریخ ۱۱ آذرماه ۱۴۰۲ در این سامانه اقدام کنند تا پس از بررسی توانمندی‌ها و امتیازدهی فنی و تراز کردن قیمت‌های پیشنهادی، قرارداد کارگزاری با شرکت برگزیده امضا شود.

بررسی و ارزیابی درخواست‌های پذیرش واحدهای فناور متقاضی عضویت در پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز، مشاوره درباره تسریع و تسهیل در انجام فرآیندهای مربوط به جذب واحدهای فناور، کمک به توسعه شبکه ارزیابان پارک، مشاوره درباره بهبود دستورعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های مرتبط با فرآیندهای پذیرش و برگزاری فراخوان‌های ویژه تخصصی جذب شرکت‌های فناور از مهم‌ترین وظایف کارگزاران پذیرش و ارزیابی است.

بیشتر بخوانید:  قطر برای گرفتن جای گاز روسیه در اروپا با آمریکا رقابت می‌کند

محل ارائه خدمات در مرحله نخست با هدف پذیرش برای ناحیه فناوری رازی واقع در جنب پالایشگاه نفت تهران در شهرستان ری و در صورت رضایت کارفرما در مراحل بعد در دیگر پردیس‌های مشترک و اختصاصی انجام می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.