کد خبر : 9796
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 بهمن 1402 - 10:20

علی عسکری: در جنگ نرم، مدیران با دروغ‌ پردازی و بمباران رسانه‌ای تهدید می‌شوند+فیلم

علی عسکری: در جنگ نرم، مدیران با دروغ‌ پردازی و بمباران رسانه‌ای تهدید می‌شوند+فیلم
عبدالعلی علی‌عسکری گفت: دروغ‌پردازی، تحلیل‌های غلط و راهکارهای بسیاری را در پیش می‌گیرند؛ ما در معرض جنگ نرم و بمباران رسانه‌ای هستیم.

به گزارش اختصاصی انرژی پرس، علی عسگری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس در مراسم افتتاحیه‌ی نمایشگاه ایران پتروکم، با اشاره به اینکه دشمن از پیشرفت ایران خشمگین می‌شود بیان کرد: دشمنان، یکی یکی انسان‌های مفید ما را مورد هدف قرار می‌دهند و آنان را می‌زنند. در حال حاضر ما درگیر یک جنگ نرم هستیم که در تاریخ بی‌نظیر است و دشمن اگر با ما درگیری نظامی ندارد، اما در یک جنگ نرم بی‌امان است.

او ادامه داد: هرجای کشور که تصمیم مثبتی گرفته می‌شود، دشمن تلاش می‌کند آن را از بین ببرد و در این راستا، دروغ‌پردازی، تحلیل‌های غلط و راهکارهای بسیاری را در پیش می‌گیرند؛ ما در معرض جنگ نرم و بمباران رسانه‌ای هستیم.
عسگری با اشاره به اینکه دشمن شخصیت‌های ما را با دروغ و تهمت، تهدید کرده و از میدان به در می‌کند اظهار کرد: نهادهای حمایتی، نظارتی ما باید مراقب انسان‌های ذی‌قیمت و ارزشمندمان باشند چرا که این‌ها میدان‌داران جنگ اقتصادی و کسانی هستند که اقتصاد را ایجاد می‌کنند. امیدواریم مدیران ما از آنها صیانت کنند.

بیشتر بخوانید:  برای اولین بار ایران در تولید "سود پرک گرید پزشکی" خودکفا می‌شود

وی افزود: در این جنگ نرم، دشمن روی مغز افراد کار می‌کند به گونه‌ای که شخص ما را کنار می‌گذارد؛ بعضی‌ها توجیه می‌شوند که ثروت و دانششان را بردارند و به خارج از کشور بروند و این موضوع کوچ سرمایه و کوچ نیروهای ارزشمند را پدید می‌آورد که مسأله‌ی مهمی است. نهادهای صیانتی ما باید مراقبت کنند و حالا که ما عزم پیشرفت را پیدا کردیم بدانیم که دشمن خشمگین است، خباثت و توطئه می‌کند که قله‌های ما را بزند و ما باید از دانشمندان خودمان حفاظت و صیانت کنیم.
مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس در پایان سخنان خود اظهار کرد: این مسائل کار ما را کند می‌کند و مدیر می‌ترسد که تصمیم بگیرد و همین عمل نکردن و ترس از تصمیم‌گیری، یعنی عقب ماندن از قافله‌ی پیشرفت و این به معنای تولید فقر و عقب‌ماندگی است. بنابراین ما باید با روحیه‌ی انقلابی و جهادی پیش برویم و همه‌ی کسانی که دلشان برای کشور می‌سوزد باید از مدیران شایسته، دانشمندان و قله‌های خلاقیت حمایت کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محمد حبیبی سربندری دوشنبه , ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۸:۳۴

واااای خدا چرا اینا یکی شون بلد نیست چهار دقیقه سخنرانی کنه 😭😭😭
فقط اونایی که دست زدن 🤦