کد خبر : 11393
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 فروردین 1403 - 15:16

طعنه رشیدی کوچی به وزیر نفت درباره حذف سهمیه بنزین نوروزی/کارت های سوخت جایگاه ها را برگردانید و به میزان کافی شارژ کنید

طعنه رشیدی کوچی به وزیر نفت درباره حذف سهمیه بنزین نوروزی/کارت های سوخت جایگاه ها را برگردانید و به میزان کافی شارژ کنید
جلال رشیدی کوچی خطاب به وزیر نفت گفت که اگر سهمیه نوروزی تخصیص نمی‌دهید، لااقل کارت‌های سوخت جایگاه‌های بین شهری را اول برگردانید و بعد به میزان کافی شارژ کنید تا مسافران در تامین بنزین مورد نیاز خود در سفر با مشکل مواجه نشوند.

به گزارش اختصاصی انرژی پرس، اواخر اسفند ماه وزیر نفت به صراحت اعلام کرد که سهمیه نوروزی بنزین نداریم اما تلاش می‌کنیم هموطنان در نوروز بدون بنزین نمانند. جلال رشیدی کوچی، نماینده مردم مرودشت در مجلس یازدهم در واکنش به اظهارات اخیر وزیر نفت مبنی بر حذف سهمیه بنزین نوروزی، در گفت‌وگو با «انرژی پرس» گفت: سخنانی از وزیر نفت اخیرا منتشر شده که اظهار کرده است «امسال نوروز سهمیه بنزین نداریم، اما سعی می کنیم مردم در ایام نوروز با کمبود بنزین مواجه نشوند»! این حرف را می توان از عجیب ترین اظهارات مسئولان دولت فعلی دانست. چطور می خواهند هم سهمیه بنزین نوروزی تخصیص ندهند هم کاری کنند مردم با کمبود بنزین مواجه نشوند؟!
او به طعنه گفت: به خاطر دغدغه بالای وزیر نفت که سعی می کنند با وجود حذف سهمیه بنزین نوروزی، مردم در سفرها با کمبود بنزین مواجه نشوند، تشکر می کنم.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در توضیح سخنانش تاکید کرد: قطعا با میزان سهمیه بنزین فعلی که به صورت ماهانه در کارت ها شارژ می شود و همچنین کارت های سوختی که از جایگاه های سوخت جمع شده اند، افرادی که قصد مسافرت دارند، با مشکل مواجه خواهند شد و این اصلا تعارف بردار نیست.
نماینده مردم مرودشت و ارسنجان در مجلس یازدهم توضیح داد: به شخصه این تجربه را دارم و در یکی از سفرهایم از حوزه انتخابیه مرودشت چون مسیر طولانی بود و میزان سهمیه بنزین کارت هم کم بود، در مسیر اصفهان با کمبود سوخت مواجه شدم و جایگاه سوخت هم فاقد کارت سوخت آزاد بود؛ به همین دلیل مجبور شدم به آرامی و احتیاط حرکت کنم و به زحمت خودم را به جایگاه سوخت بعدی برسانم. این اتفاق قطعا برای افراد دیگر جامعه هم افتاده است و باید برای حل آن راهکار منطقی ارائه شود.
رشیدی کوچی تاکید کرد: در صورتی که حجم مسافرت ها بالا باشد این امر قطعا باعث ایجاد مشکل برای مسافران می شود و بهتر است تصمیم گیران دولتی در این باره چاره اندیشی کنند.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس همچنین اظهار کرد: طبق اظهارات وزیر نفت، اگر قرار نیست سهیمه بنزین برای نوروز  ۱۴۰۳ تخصیص دهند، حداقل  باید کارت های سوخت جایگاه های را به اندازه کافی شارژ کنند تا مردم در ایام نوروز با مشکل مواجه نشوند.
او در پایان اظهار امیدواری کرد که ای کاش در تصمیم گیری ها همه جوانب امر در نظر گرفته می شد.

بیشتر بخوانید:  رونمایی از کارتخوان سوخت ساخت داخل
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.