کد خبر : 6649
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 آذر 1402 - 0:51

شراکت آرامکو و هلدینگ SBI ژاپن برای سرمایه‌گذاری در دارایی‌های دیجیتال

شراکت آرامکو و هلدینگ SBI ژاپن برای سرمایه‌گذاری در دارایی‌های دیجیتال
شرکت آرامکو، بزرگترین شرکت نفت و گاز از نظر ارزش بازار، با هلدینگ SBI، یک گروه خدمات مالی در ژاپن، برای بررسی یک همکاری بالقوه برای سرمایه‌گذاری در دارایی‌های دیجیتال شریک شده است. SBI همچنین به راه‌اندازی یک شرکت تابعه در خاورمیانه برای گسترش نفوذ خود در این منطقه فکر می‌کند.

به گزارش انرژی پرس، آرامکو عربستان سعودی، بزرگترین شرکت نفت و گاز، ممکن است در آستانه سرمایه‌گذاری در دارایی‌های دیجیتال باشد. این شرکت که دارای ارزش بازار بیش از ۲ تریلیون دلار است، یک تفاهم‌نامه با هلدینگ SBI، یک شرکت خدمات مالی در ژاپن امضا کرده است تا همکاری در زمینه‌های مختلف سرمایه‌گذاری، از جمله دارایی‌های دیجیتال را بررسی کند.

این تفاهم‌نامه تصریح می‌کند که هر دو شرکت “در زمینه دارایی‌های دیجیتال و سرمایه‌گذاری‌های مشترک با اهرم سبد سرمایه‌گذاری هر دو طرف مرتبط با دارایی‌های دیجیتال” همکاری خواهند کرد. SBI سرمایه‌گذاری گسترده‌ای در شرکت‌هایی دارد که از دارایی‌های دیجیتال در مدل‌های تجاری خود استفاده می‌کنند. این شرکت اخیراً با شرکت استیبل‌کوین Circle همکاری کرده است و با ریپل، یک شرکت پرداخت مبتنی بر رمزارز، همکاری طولانی مدتی دارد.

بیشتر بخوانید:  انتقاد تند نماینده پیشین مجلس به دلیل تایید صلاحیت نشدن

آرامکو این غول نفتی قبلا در شرکت‌های مرتبط با بلاکچین سرمایه گذاری کرده است. اولین معامله آن در این عرصه در سال ۲۰۲۰ اتفاق افتاد، زمانی که این شرکت ۵ میلیون دلار در VAKT، یک تجارت جهانی دیجیتالی سازی بلاکچین کالاها، سرمایه گذاری کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.