کد خبر : 9345
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 بهمن 1402 - 15:29

مدیرعامل پتروشیمی مارون در گفت‌وگو با «انرژی پرس»:

رکورد ۱۷ ساله تولید پتروشیمی مارون شکسته شد/انتقال تجربیات به‌روز لایسنسورها در همایش پتروشیمی‌های الفینی

رکورد ۱۷ ساله تولید پتروشیمی مارون شکسته شد/انتقال تجربیات به‌روز لایسنسورها در همایش پتروشیمی‌های الفینی
امین امرایی گفت: انجام این اورهال پس از ۱۷ سال رکورد تولید پتروشیمی مارون شکسته شد و به بالای صد درصد ظرفیت تولید رسیدیم.

به گزارش اختصاصی انرژی پرس، همایش تخصصی واحدهای الفینی باهدف بررسی مشکلات عملیاتی پتروشیمی‌های الفین‌ساز به همت پتروشیمی مارون برگزار شد. امین امرایی، مدیرعامل پتروشیمی مارون به «انرژی پرس» در این‌باره گفت:  به‌عنوان یکی از مگا الفین‌های خاورمیانه، همواره تداوم و پایداری تولید یکی از مهم‌ترین اهداف ما بوده است. به همین دلیل در گذشته همایش‌های این چنینی با میزبانی دیگر پتروشیمی‌های الفینی برگزار شده است. در این همایش‌ها آخرین دستاوردها و تجربیات خود را با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند. 

امرایی ادامه داد: در این همایش به مشکلات عملیاتی، بهینه‌سازی و به‌روزرسانی‌های فرآیندی انجام شده و مدیریت و بهینه‌سازی مصرف انرژی و یوتیلیتی پرداخته شد. 

او افزود: کارشناسان و متخصصان پتروشیمی‌های الفینی درباره‌ی مسائلی همانند کوره‌های کراکینگ، جداسازی آب و بنزین، کمپرسور و مبدل اینترکولر، بخش  خشک کن و هیدروژناسیون به بحث و تبادل نظر و انتقال تجربیات پرداختند. 

بیشتر بخوانید:  ممنوعیت صادرات محموله‌های گازوئیل روسیه لغو شد

مدیرعامل مارون با اشاره پتروشیمی‌های الفینی از انتقال تجربه و دانش یکدیگر بهره می‌برند، عنوان کرد: استقبال خوبی توسط پتروشیمی‌ها از همایش شد. چندین مهمان خارجی به صورت آنلاین در این همایش حضور داشتند و تجربیات خوبی در بخش لایسنسورها و دانش روز این حوزه را در اختیار مدیران پتروشیمی قرار دادند.

امرایی درباره‌ی تعمیرات اساسی (اورهال) یادآور شد: پتروشیمی مارون تجربیات خوبی در بخش تعمیرات اساسی کسب کرد چراکه امسال پس از چند سال تعمیرات اساسی انجام دادیم. 

او افزود: با بومی‌سازی و تکیه بر دانش ایرانی و تعامل با دیگر پتروشیمی‌های الفینی یکی از بزرگترین اورهال‌ها را داشتیم. با انجام این اورهال پس از ۱۷ سال رکورد تولید پتروشیمی مارون شکسته شد و به بالای صد درصد ظرفیت تولید رسیدیم. درحال حاضر یکی از بیشترین میزان فروش را میان پتروشیمی‌های هم تراز را ثبت کرده‌ایم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.