کد خبر : 5670
تاریخ انتشار : شنبه 27 آبان 1402 - 16:26

رقابت ۶۹۵ محصول فناورانه در جشنواره فن بازار+فیلم

رقابت ۶۹۵ محصول فناورانه در جشنواره فن بازار+فیلم
دبیر علمی جشنواره فن بازار از رقابت 695 محصول دانش بنیان به منظور شرکت در جشنواره خبر داد که از این میان 387 محصول انتخاب شده و قرار است پس از اتمام نمایشگاه ارتباط این شرکت های دانش بنیان با صنعت برق از طریق دبیرخانه دائمی ادامه یابد.

به گزارش انرژی پرس، مصطفی مافی دبیر علمی جشنواره فن بازار در گفت و گو با خبرنگار انرژی پرس روز جمعه ۲۶ آبان ماه در حاشیه مراسم اختتامیه نمایشگاه تخصصی صنعت برق و جشنواره فن بازار گفت: این جشنواره از تیرماه امسال و درمرکز رشد پژوهشگاه نیرو تشکیل کارگروه داد و ابتدا نیازهای فناورانه صنعت برق از سوی شرکت های زیر مجموعه توانیر جمع آوری و فراخوان شد.

مافی از استقبال شرکت های دانش بنیان و فعال در این عرصه به منظور رقابت در جشنواره فن بازار خبر داد و افزود: ۶۹۵ محصول فناورانه جهت حضور در جشنواره فن بازار اعلام آمادگی کردند که از میان آن ها ۳۸۷ محصول انتخاب و در جشنواره حضور پیدا کردند که تعامل خوبی میان شرکت های سازنده آن ها با مدیران دولتی و خصوصی صنعت برق برقرار شد.

بیشتر بخوانید:  بهینه‌سازی مصرف انرژی در دستور کار دولت قرار می‌گیرد

وی ادامه داد: ۱۲۸ نیاز فناورانه از شرکت های زیر مجموعه توانیر، ۸۳ نیاز از شرکت های زیر مجموعه برق حرارتی، ۵ نیاز از سندیکای شرکت های تولید کننده برق و ۵ نیاز نیز از بخش خصوصی به صورت فراخوان منتشر شده که هر کدام از آن ها با شناسنامه و اطلاعات کامل در سایت جشنواره به منظور اطلاع رسانی به شرکت های دانش بنیان قرار گرفته است.

مافی در خصوص فعالیت های جشنواره فن بازار بعد از اتمام نمایشگاه توضیح داد: در ادامه قرار است دبیرخانه دائمی جشنواره فن بازار در محل پارک علم و فناوری وزارت نیرو تشکیل شده و به صورت مستمر بازار فناوری در صنعت برق را بین دانش بنیان ها و بخش دولتی سیاست گذاری و مدیریت کند.

ّ

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.