کد خبر : 9959
تاریخ انتشار : شنبه 28 بهمن 1402 - 16:09

تعمیر خطوط لوله گاز با موفقیت به پایان رسید

تعمیر خطوط لوله گاز با موفقیت به پایان رسید
مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران گفت: تعمیر خطوط لوله گاز سراسری در بروجن و صفاشهر که در اثر انفجار تروریستی دچار خساراتی شده بودند، با موفقیت و به‌طور کامل پایان یافت و این خطوط عملیاتی شدند.

به گزارش انرژی پرس، سعید عقلی درباره وضع خطوط آسیب‌دیده گاز که در اثر اقدام تروریستی طی روز‌های گذشته، دچار حادثه شده بودند، توضیح داد: تعمیرات در خطوط انتقال گاز در مناطق بروجن و صفاشهر تکمیل ش و این خطوط عملیاتی شدند.

وی در ادامه با اشاره به حجم مصرف گاز کشور در ۲۴ ساعت گذشته گفت: طی این مدت حدود ۴۷۰ میلیون متر مکعب گاز در بخش‌های خانگی، تجاری و صنایع عمده مصرف شده است. این مقدار مصرف حدود ۷۰ درصد تولید گاز است و با توجه به کاهش دمای هوا در اقصی نقاط کشور در روز‌های آینده پیش‌بینی می‌شود مصرف گاز در این بخش‌ها به ۵۸۰ میلیون مترمکعب برسد.

بیشتر بخوانید:  یکی از خطوط اصلی صادرات نفت تعمیر شد

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران در پایان با تأکید بر اهمیت مصرف بهینه گاز از سوی مشترکان، تصریح کرد: مجموعه صنعت گاز با همه توان و آمادگی کامل در حال خدمت‌رسانی است و امیدواریم که هموطنان به توجه بیشتر به مدیریت بهینه مصرف، به خدمتگزارانشان در شرکت ملی گاز ایران و بخش‌های مختلف آن کمک کنند تا افزون بر حفظ پایداری شبکه، شاهد توزیع مناسب گاز برای همه مشترکان در سراسر کشور باشیم.

منبع: شانا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.