کد خبر : 1805
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 مرداد 1402 - 11:02

ارزیابان روانشناختی نیروهای جدیدالاستخدام ساماندهی می‌شوند

ارزیابان روانشناختی نیروهای جدیدالاستخدام ساماندهی می‌شوند
روزآمد کردن و یکپارچه‌سازی فرآیندهای ارزیابی، توسعه و آموزش با ابلاغ وزیر نفت بر عهده مرکز توسعه مدیریت گذاشته شد، از این رو انتخاب و ساماندهی ارزیابان و ابزارهای مصاحبه روانشناختی از سوی این مرکز انجام شده و برنامه‌ریزی و اجرای مصاحبه‌ها با مدیریت توسعه منابع انسانی شرکت‌های اصلی خواهد بود.

به گزارش انرژی پرس، به نقل از مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت، روزآمد کردن و یکپارچه‌سازی فرآیندهای ارزیابی، توسعه و آموزش بر عهده مرکز توسعه مدیریت گذاشته شده است، از این رو در نشست‌های مربوط به مصاحبه نیروهای جدیدالاستخدام با حضور معاون وزیر در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و رئیس هیئت‌ عالی گزینش صنعت نفت مصوب شد که انتخاب و ساماندهی ارزیابان و ابزارهای مصاحبه روانشناختی از سوی این مرکز انجام شود و برنامه‌ریزی و اجرای مصاحبه‌ها با مدیریت توسعه منابع انسانی شرکت‌های اصلی باشد.

اعضای هیئت علمی روانشناسی، مدرسان دانشگاه و روانشناسان جوان توانمند و مستعد با کمک منابع مختلف علمی و صنعتی شناسایی و ارزیابی شدند و منتخبان با مرکز توسعه مدیریت قرارداد امضا کرده‌اند، از این رو شرکت‌ها هیچ گونه رابطه مالی با ارزیابان نخواهند داشت و روانشناسان نقش خود را ایفا و نتایج را در اختیار آنها قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید:  ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه مسئولیت اجتماعی در صنعت نفت تعریف شد

لازم به ذکر است مصاحبه‌ها در چهارچوب سه حوزه روانشناختی که در دفترچه آزمون استخدامی منتشر شده است، برگزار خواهد شد.

معاونت سنجش و ارزیابی مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت با تلاش، کار پرفشار و ارزشمندی را به سرانجام رساندند که آثار و نتایج آن را در برگزاری با کیفیت مصاحبه‌های استخدامی به‌دست می‌آید.

از دیگر نتایج این تلاش‌ها نیز می‌توان به فرصت آفرینی بی‌نظیر در تبدیل مرکز توسعه مدیریت به قطب روانشناسی صنعت نفت اشاره کرد.

منبع: شانا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.