کد خبر : 6407
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 آذر 1402 - 12:30

پیام تسلیت بیژن زنگنه برای درگذشت مهندس بیژن عالیپور

پیام تسلیت بیژن زنگنه برای درگذشت مهندس بیژن عالیپور
بیژن زنگنه، وزیر پیشین نفت در پیامی درگذشت بیژن عالیپور، مدیرعامل اسبق شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب را به خانواده، بازماندگان و دوستان او تسلیت گفت.

به گزارش انرژی پرس، متن پیام تسلیت بیژن زنگنه به شرح زیر است:

“از دریافت خبر درگذشت همسر ارجمند، دوست و یار و همکار دیرین اینجانب و مدیر شریف و خدمتگذار صنعت نفت، بسیار متاثر و متاسف شدم. ایشان در قریب نیم قرن خدمت خود در صنعت نفت در هر مقام و منصبی که بودند چه مدیریت‌های میانی و چه مدیریت‌ عامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، همواره منشاء خدماتی ارزشمند به صنعت نفت بودند و هیچگاه نیز برای سربلندی و موفقیت این صنعت، مسیر اعتدال و عقلانیت را رها نکردند و در این راه نیز مردانه از هیچ فشاری نهراسیدند‌. او انسانی با اخلاق بود که ضمن پافشاری بر مواضعش هرگز با زبانش کسی را نیازرد.
برای افرادی به سن و سال من، مرگ واقعیتی اجتناب‌ناپذیر است و انسان را از آن گریزی نیست. ولی مهم اینست که انسان در دوره حیات خود، با آبرو و از آنچه درست می‌پندارد و به نفع عموم مردم است، دفاع کند و در راه تحقق راستی‌ها و پاسداری‌ از اخلاق انسانی، پا پس نگذارد.
خداوند این فرزند درست‌کار، خدمتگذار و شایسته ایل بختیاری را غریق رحمت واسعه خود فرماید و به سرکار عالی، فرزندان، دیگر اعضای خانواده، بستگان، دوستان و دوستداران فراوان آن مرحوم در تحمل این مصیبت، صبر و اجر و سلامت عطا فرمایید.”

بیشتر بخوانید:  ماجرای جمع‌ آوری کارت سوخت پمپ بنزین ها چه بود؟/ بازار سیاه کارت سوخت

بیژن زنگنه پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رزم آرا شنبه , ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۷:۴۷

درود.