به گفته سخنگوی صنف جایگاههای سوخت کشور، پس از حمله دشمن صهیونی آمریکایی به انبارهای نفتی و درخواست مسئولان در مورد صرفه جویی در مصرف حاملهای انرژی، بیشترین میزان همراهی مردم حداقل در ده سال اخیر را شاهد بودیم.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی گفت: فرسودگی خودروها، عامل اصلی مصرف بالای بنزین و آلودگی هوا است، طرح توسعه سوخت سیانجی به عنوان یکی از راهکارهای کاهش مصرف بنزین و آلودگی هوا در دستور کار قرار گرفته است.