کد خبر : 21867
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 مهر 1403 - 13:18

جوابیه پالایشگاه اصفهان به گزارش انرژی پرس

جوابیه پالایشگاه اصفهان به گزارش انرژی پرس
انرژی پرس به عنوان رسانه‌ای مستقل موارد ذکر شده در این جوابیه را تایید نمی‌کند اما براساس رعایت اصول حرفه‌ای و قانون مطبوعات، اقدام به انتشار این جوابیه کرده است.

یه گزارش انرژی پرس، پیرو انتشار گزارش چندرسانه‌ای با عنوان «تلاش محسن قدیری برای بقا در پالایشگاه اصفهان»جوابیه‌ای از سوی پالایشگاه اصفهان به این رسانه ارسال شده است. انرژی پرس به عنوان رسانه‌ای مستقل موارد ذکر شده در این جوابیه را تایید نمی‌کند اما براساس رعایت اصول حرفه‌ای و قانون مطبوعات، اقدام به انتشار این جوابیه کرده است.

در این جوابیه آمده است: «مطلبی درسایت انرژی پرس درج شده با این محتوا که مدیرعامل پالایشگاه اصفهان برای رای گیری مجدد از هیات مدیره این شرکت تغییر مواضع سیاسی داده و با روی کار آمدن دولت چهاردهم سعی نموده تا بتواند در این دولت نیز برای خود جایگاهی کسب نماید ؛ بالواقع سخنان غیرواقع و خلافی است که به ایشان نسبت داده شده؛ چرا که دکتر محسن قدیری به عنوان یک مدیر جهادی و جانباز ۸ سال دفاع مقدس ، فارغ التحصیل ممتاز دانشگاه شریف و از نخبگان صنعت نفت است که با ۳۰ سال سابقه در صنعت نفت، در هر پست و منصبی که بوده کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشته است و همیشه و در همه حال در سنگر انقلاب اسلامی و حمایت از ولایت فقیه قرار داشته، و با تلاش های شبانه روزی درعرصه مدیریتی سعی نموده تا تحقق برنامه هفتم توسعه و رشد ۸ درصد اقتصاد دولتی را که مهمترین مسئله مد نظر مقام معظم رهبری است عملیاتی نماید.

بیشتر بخوانید:  تولیدات پالایشگاه نفت اصفهان نزولی شد / پالایشگاه بندرعباس تنها بازنده ماراتن فروش

تلاش های جهادی دکتر قدیری درقامت مدیر پالایشگاه اصفهان به این سمت و سو بوده که با تعریف سند چشم انداز توسعه تا پایان سال ۱۴۰۶ ؛حدود ۳۱ میلیون لیتر ناترازی سوخت کشور را برطرف نماید. ایشان فردی فراجناحی بوده و جزو هیچ جناح سیاسی نیست و صرفا قصد دارد با رفع مشکلات ، پالایشگاه اصفهان را به ضریب پیچیدگی ۱۶ برساند ازاین رو سخنانی که در مورد ایشان مطرح شده است؛ گزاف و خلاف واقع است.»

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.