کد خبر : 18209
تاریخ انتشار : شنبه 30 تیر 1403 - 11:59

جزئیات جدید از اموال بابک زنجانی و حکم اعدامش از زبان دهقان

جزئیات جدید از اموال بابک زنجانی و حکم اعدامش از زبان دهقان
بابک زنجانی حدود ۱۲ سال از حبسش را گذرانده و خودش هم طبق اطلاعاتی که ما داریم، اعلام کرده چنانچه اموال وی که به داخل کشور منتقل شده برای فروش و تبدیل به وجه با مشکل مواجه شود خودش می‌تواند آن را بفروشد یا اصولا از محل سایر دارائی‌هایش مبلغ محکوم‌به را پرداخت کند.

به گزارش انرژی پرس، محمد دهقان، معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: زنجانی بیش از حکم صادره، اموال را بازگردانده است و فعلا در قالب کالا در اختیار بانک مرکزی قرار گرفته است. این کالا می‌تواند پشتوانه پول ملی باشد ضمن آنکه براساس اعلام وی اگر بانک مرکزی براساس ملاحظاتی تمایلی نداشت که این کالا را پشتوانه پول ملی قرار دهد می‌تواند آن را فروخته و پولش را بپردازد.

او حدود ۱۲ سال از حبسش را گذرانده و خودش هم طبق اطلاعاتی که ما داریم، اعلام کرده چنانچه اموال وی که به داخل کشور منتقل شده برای فروش و تبدیل به وجه با مشکل مواجه شود خودش می‌تواند آن را بفروشد یا اصولا از محل سایر دارائی‌هایش مبلغ محکوم‌به را پرداخت کند.

بیشتر بخوانید:  توضیح دبیر شورای اطلاع رسانی دولت در مورد بازگشت اموال بابک زنجانی

قوه قضائیه اعلام کرده است که زنجانی بیش از حکم صادره، اموال را بازگردانده و فعلا در قالب کالا در اختیار بانک مرکزی قرار گرفته است. این کالا می‌تواند پشتوانه پول ملی باشد ضمن آنکه براساس اعلام وی اگر بانک مرکزی براساس ملاحظاتی تمایلی نداشت که این کالا را پشتوانه پول ملی قرار دهد می‌تواند آن را فروخته و پولش را بپردازد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.