کد خبر : 17471
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 تیر 1403 - 13:53

رضا آستانه، رییس شورای سیاستگذاری نفت و انرژی ستاد دکتر پزشکیان رییس جمهوری منتخب :

از همه ستادهای همسو تشکر می کنیم/ واقفیم افراد غیر متخصص زیادی بر صنعت نفت تحمیل شده اند

از همه ستادهای همسو تشکر می کنیم/ واقفیم افراد غیر متخصص زیادی بر صنعت نفت تحمیل شده اند
رضا آستانه گفت: به عنوان رئیس شورای سیاستگذاری نفت و انرژی ستاد دکتر مسعود پزشکیان از تلاش های شبانه روزی همه عزیزان صنعت نفت و نیرو و انرژی در کلیه ستادهای انتخاباتی همسو قدردانی می کنیم.

به گزارش انرژی پرس، رضا آستانه، رییس شورای سیاستگذاری نفت و انرژی ستاد مرکزی دکتر پزشکیان در گفت‌وگو با انرژی پرس گفت: از همه ارکان ستاد نفت و انرژی برای تلاش شبانه روزی جهت پیروزی آقای دکتر پزشکیان تشکر می کنیم.

کارگران، مهندسان و کارشناسان صنعت استراتژیک آب و برق و نفت و گاز در جای جای کشور پهناورمان خصوصا کارکنان مناطق نفت خیز ، کمک کردند که اکنون به یاری خداوند متعال و همراهی مردم قهرمان ایران فردی پاکدست ، تخصص محور و توسعه گرا و مردمی، رئیس جمهوری کشور عزیزمان شده است.

رضا آستانه افزود: به عنوان رئیس شورای سیاستگذاری نفت و انرژی ستاد دکتر مسعود پزشکیان از تلاش های شبانه روزی همه عزیزان صنعت نفت و نیرو و انرژی در کلیه ستادهای انتخاباتی همسو قدردانی می کنیم .

وی افزود: در حوزه نفت و انرژی ستادهایی با عنوان های متعدد برای پیروزی تلاش کردند؛ از همه آنان سپاسگزار هستیم و انشالله زحمت های آنان به ثمر می نشیند، تا تخصص گرایی و شایسته سالاری در صنعت استراتژیک نفت و نیرو و انرژی حاکم شود و سیاست های غیر تخصصی گذشته تغییر اساسی کند.

معاون اسبق وزیر نفت در دولت اصلاحات افزود : صنعت عظیم نفت ایران یک سرمایه ملی و متعلق به همه ی ایرانیان است و جهان ما را با نفت و گازمان بیشتر می شناسد . وی اضافه کرد : نیازمند توجه ویژه به منابع انسانی حاضر در این صنعت هستیم .این توجه باید به گونه ای باشد که متخصصان صنعت نفت و انرژی ، حسرت حضور در شرکت های مشابه خارجی را نداشته باشند.

وی افزود : باید متخصصان را چنان مورد توجه قرار داد که میلی به مهاجرت به کشور های حاشیه خلیج فارس را نداشته باشند و غبطه ی حضور در شرکتهای نفتی منطقه را نخورند.

بیشتر بخوانید:  برای گشودن روزنه‌هایی در زندگی جوانان به مسعود پزشکیان رای بدهید

وی افزود:به عنوان کسی که عمری در حوزه نفت و گاز فعال بوده تاکید می کنم شورای سیاستگذاری نفت و انرژی ستاد دکتر پزشکیان به عنوان امین و ارائه دهنده نظرات و پیشنهادات تخصصی به رئیس جمهوری محترم ، گوش شنوای متخصصان صنعت نفت و انرژی باشد، آماده دریافت مداوم نظرات کارشناسان و فعالان بخش خصوصی و دولتی هستیم.

آستانه گفت : می دانیم صنعت نفت و گاز ما از فرسودگی ناشی از تحریم ها رنج می برد، باید با تکیه بر ظرفیت منابع انسانی داخلی و جذب سرمایه گذاری های خارجی نسبت به احیای این صنعت و رفع ناترازی ها اقدام کنیم.

معاون اسبق وزارت نفت افزود: برای رسیدن به جایگاه شایسته خود در جهان و رفع ناترازی های انرژی در کشور نیازمند آوردن تکنولوژی ، جذب سرمایه مالی و استفاده از سرمایه انسانی خانواده ی بزرگ نفت و گاز و نیرو هستیم.

آستانه، افزود: همگی واقفیم که افراد غیر متخصص و غیر مرتبطِ زیادی بر این صنعت تحمیل شده اند که باعث اُفت و تخفیف صنعت نفت و نیرو و انرژی شد. پیرو تاکیدات دکتر پزشکیان، توجه به تخصص محوری و ارشدیت و رشد طبیعی افراد در مجموعه صنعت نفت و گاز و پتروشیمی و پالایش و پخش و نیرو، اصل است و این اصل فراموش شده با تکیه بر توان متخصصان واقعی صنعت و نفت و نیرو به جایگاه اصلی خود بازگردانیده می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.