کد خبر : 17662
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 تیر 1403 - 12:45

پیام عجیب و متناقض مدیرعامل شرکت ملی نفت

پیام عجیب و متناقض مدیرعامل شرکت ملی نفت
محسن خجسته مهر در یک اقدام عجیب و بی بدیل، پیروزی مسعود پزشکیان را در انتخابات تبریک گفت تا شاید زنبیلی برای خود گذاشته باشد.
به گزارش انرژی پرس، خجسته مهر که سابقه روشنی در صنعت نفت ندارد و به واسطه حمایت های بیرونی توانست مدیرعامل شرکت ملی نفت شود، علاقه بسیاری به نامه و ارسال پیام دارد.
مثلا زمانی که به مدیریت شرکت ملی نفت رسید، در پیامی به کارکنان نفت از آنها تقدیر کرد و یا در پیامی دیگر، وزیر نفت را مدح کرد و از جواد اوجی یک قهرمان ساخت.

او به سنت پیام دادن های خود ادامه داد ولی در جدیدترین پیامی که راهی رسانه ها کرده، به مسعود پزشکیان بابت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت!

این پیام تبریک شاید برای نخستین بار باشد که در تاریخ صنعت نفت دیده شده است؛ مدیری به رئیس جمهور منتخب تبریک بگوید. گرچه نمی توان یقین کرد انگیزه او از نگارش این پیام چه بوده اما در نگاه رایج، هدف چیزی جز یک رفتار سازمانی مذموم نیست.

با معرفی وزیر آینده نفت، او به زودی با سمت خود خداحافظی خواهد کرد و این پیام، برای همیشه در تاریخ صنعت نفت باقی خواهد ماند تا آیندگان، با نگاه شگفت انگیزانه خود درباره آن قضاوت کنند.

مدیری که هنوز در بیعت دولت ۱۳ بود ولی با رئیس دولت ۱۴ دست بیعت داد!

منبع: میز نفت
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.