کد خبر : 3292
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 شهریور 1402 - 19:40

نخستین واکنش معاون برکنار شده صندوق ذخیره فرهنگیان به ماجرای حقوق نجومی‌  

نخستین واکنش معاون برکنار شده صندوق ذخیره فرهنگیان به ماجرای حقوق نجومی‌  
معاون پیشین برنامه‌ریزی و توسعه موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان که به دلیل انتشار فیش حقوقی‌اش برکنار شده بود، درباره‌ی این برکناری و ماجرای حقوق نجومی‌اش توضیحاتی داده است.

به گزارش انرژی پرس به نقل از رایکا خبر، حمید باقرنژاد، معاون پیشین برنامه‌ریزی و توسعه موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان که در روزهای گذشته اخبار متفاوتی نسبت به برکناری وی منتشر شده بود، جوابیه‌ای در این‌باره منتشر کرده است‌‌ در این جوابیه‌ آمده است : در روزهای اخیر خبری با عنوان “دریافتی نجومی معاون صندوق ذخیره فرهنگیان” بر روی خروجی برخی رسانه‌ها قرار گرفت که به نوعی امنیت روانی جامعه فرهیخته فرهنگیان عزیز را خدشه‌دار کرد و با هتک حرمت و حیثیت اینجانب ادامه پیدا کرد.

لازم می‌دانم با هدف تنویر افکار عمومی در زمینه اتهام ناحق وارد شده، اصل موضوع را تشریح و دراین راستا روشنگری لازم را داشته باشم و در پایان قضاوت را به مردم عزیز واگذار نمایم. (النجاه فی الصدق)

۱- از ابتدای توفیق خدمتگزاری فرهنگیان معزز در صندوق ذخیره فرهنگیان از تاریخ ۱۳/۰۹/۱۴۰۰ که شخصاً با وجود دو نفر از بستگان درجه یک فرهنگی با افتخار با عناوین گوناگون از جمله عضو هیأت مدیره و معاون موسسه انجام وظیفه نمودم اتهامات گوناگونی به اینجانب منتصب گردید که در اوج آن انتصاب فامیلی به وزیر سابق آموزش و پرورش (داماد وزیر) و فروش زمین شرکت پتروشیمی لاوان به ارزش ۵ هزار میلیارد به پتروشیمی خلیج فارس و . . . که الحمد الله بعد از گذشت زمان تمامی مدارک و حکم دادگاه در این خصوص، پاسخی محکم بود به این گفته‌ها که محصول مبارزه با تخلفات و بی‌انضباطی مالی بوده است و هم اکنون با رسیدگی به تخلفات و بی انضباطی‌ مالی و بازرگانی در برخی از شرکت‌های پتروشیمی موج جدید حملات به سوی برخی اعضای هیأت مدیره موسسه به ویژه بنده آغاز گردید.

بیشتر بخوانید:  بازدید مسئولان هلدینگ انرژی سپهر از دو پروژه دنا و سیراف انرژی

۲- از ابتدای حضورم تا خرداد ماه سال جاری با وجود بالغ بر ۱ هزار و ۶۷۹ ساعت اضافه کاری طی ۱۸ ماه، ریالی دریافت ننموده بودم که بر اساس گزارش معاونت مالی و سرمایه انسانی موسسه و تصمیمات متخذه در شورای معاونین مقرر شد معوقه پرسنل طی ۱۰ ماه گذشته بین ۵۰ تا ۸۰ درصد اضافه کاری واقعی پرداخت گردد و اضافه کاری بنده منوط به نظر هیأت مدیره موسسه انجام شود که طبق مصوبه جلسه مورخ ۱۸/۰۲/۱۴۰۲ هیأت مدیره، مقرر شد اضافه کاری بنده از بدو ورود به موسسه پرداخت گردد و پس از آن گزارش اضافه کار بنده به تفکیک ماهیانه طی ۱۸ ماه گذشته ارائه و به دستور مدیرعامل موسسه فقط با پرداخت حدود ۵۵ درصد اضافه کار واقعی موافقت گردید که مبلغ خالص پرداختی به اینجانب برای دوره ۱۸ ماهه، ۲۸۸ میلیون تومان بوده که میانگین اضافه کار هرماه ۱۶ میلیون تومان محاسبه شده است و این پرداختی طبق قانون کار، قانون تجارت و مصوبه هیأت مدیره موسسه بوده و هیچ خلاف قانون صورت نپذیرفته است.(اسناد تمامی موارد بند دو محفوظ و قابل ارائه می باشد).

۳- لیکن باید اقرار نمود که تجمیع اضافه کار ۱۸ ماهه و پرداخت آن طی یک مرحله اقدام درستی نبود اگر چه در اخبار به عنوان فیش حقوقی ذکر گردید که باعث تکدر خاطر فرهنگیان عزیز به واسطه خلاف‌گویی عده‌ای شده است.

۴- در پایان از تمام افرادی که خواسته یا ناخواسته در این پازل بی اخلاقی گرفتار شده‌اند و بنده را قربانی عقده گشایی‌ها کرده اند می بخشم و امیدوارم که خداوند نیز آنان را ببخشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 170 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۶۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

حسن جمعه , ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۸

تو که خیلی راست می کویی به جان عزیزت. تازه این یکی از کارهات بود اکر بقیه اعمالت لو بره از اقای طبری هم جلو می زنی

محسن شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۵:۵۲

جالبش اینجاست که دولت انقلابی سید محرومان ، ناترازی صندوقهای بازنشستگی را بهانه ای برای عدم اجرای همسان سازی ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان قرار داده و لایحه ی دائمی شدن این قانون را به محض مستقر شدن ، از مجلس انقلابی تر از خودش ، پس میگیرد ! یعنی نهایتا تاوان بی تدبیری و ولنگاری خودش در انتخاب مدیران نالایق این صندوقها را ( بخوانید سرمایه های نظام ) از جیب مبارک ما بازنشستگان پرداخت کرده و در نهایت وقاحت بندهای موجود در برنامه هفتم را هم در این خصوص پیشنهاد میدهد !!! تحمل تبعیض و بیعدالتی و ناکارآمدی موجود ، به مراتب از تحمل فقر تحمیلی به بازنشستگان سخت تر و کشنده تر است . چپ و راست انواع و اقسام فوق العاده ها و رفاهیات و غیره و غیره را برای کارکنان شاغل خودش منظور میکند و به بازنشسته و کارگر جماعت که میرسد ، اجرای مطالبات قانونی شان میشود موجب تورم ؟؟؟ اینجاست که باید گفت ؛ روحانی ، روحت شاد ! آبروی هر چه انقلاب و انقلابی گری بود و هست را یکجا بردید .

علی شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۴۶

آقای محترم، شما اطلاعات و اسنادی برای این قضاوت خودتون دارید؟ اگر جوابتان مثیت است منتشر کنید تا حقیقت افشا شود، و اگر جوابتان منفی است چرا این چنین یک ادمی را قضاوت می کنید.
اعتقاد من این است که این روزها رشا و ارتشا و اختلاس و رانت در جامعه ی امروز ما متاسفانه بی اندازه زیاد و معمول شده است اما این شیوع دلیل نمی شود که بدون احساس مسیولیت و زیر پا نهادن اخلاق به قضاوت مردم منجر شود.

پیام جمعه , ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۹

اضافه کاری مال سالهای قبل تو دیون نرفته؟ رتبه بندی ما که رفت جز دیون. فعلا

مسعود رحیمی جمعه , ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۹

چقدر هم پررو تشریف دارن در حالی که میانگین حقوق فرهنگیان ۱۵تومن هم نیست ایشون ماهیانه ۱۶میلیون اضافه کاری دریافت کردن

دربانی جمعه , ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰

برادر عزیز بنده فرهنگی بازنشسته با سی سال سابقه خدمت که با پول این حقیر و همکارانم صندوق ذخیره تشکیل شده ماهیانه دوازده میلیون حقوق می گیرم چطور ۵۰ تا ۸۰ درصد اضافه کار شما ۱۶ میلیون می شود.خدا رحم کرده صد در صد اضافه کار شما را پرداخت نکردند .

مهدی جمعه , ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۱

من سرگرد ارتش با مدرک کارشناسی ارشد و شغل مدیریتی .سقف اضافه کار بنده در ماه سیصد و پنجاه هزارتومان هست.چطور شما در ۱۸ ماه که بیشترش هم تعطیلات هست اینهمه اضافه کار دارید؟تازه اگه راست گفته باشید و واقعا اضافه کار داشته باشید.من که اصلا باور نمیکنم راست بگید.

علی نیا جمعه , ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵

خداراشکر که همه را بخشیدی
یک معلم بازنشسته خیلی حقوق داشته باشه دوازده ملیون تومان هست اونوقت شما فقط اضافه کار ماهی شانزده ملیون
خدایا خودت به داد فرهنگیان برس که خودشون در فقر هستند و دیگران از قبل فقر اونها به چه حقوق و مزایایی میریند

جلال شکرائی جمعه , ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰

آها، جالب‌تر شد،انتظار دارید این همه جوان مستعد بیکار با فلاکت و فقط یارانه اونهم اگه تعلق بگیره… زندگی کنه و شما از دماغ کدام افتادین که اضافه کار خودتو ناچیز میدونین؟

مریم جمعه , ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۷

دروغگو

نادر جمعه , ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۷

باشه گرفتیم تو راست میگی لعنت بر دروغگو

نادر جمعه , ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸

من ۳۰ ساله کار میکنم کل حقوق ۳۰ سالم ۴۰۰ میلیون نشده

حمید جمعه , ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۴

من نمیدانم اون سازمان بخور وبخواب بازنشستگی چه قدر کار داشته که شما ماهی دوبرابر یک معلم زحمت کش فقط اضافه کاری گرفتی .معلومه تا افرادی مثل ایشان هست وضعیت معلمین همینه که هست .لطفا مردم را مثل خودت حساب نکن .خودتی

شهاب جمعه , ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۸

با سلام. بنظر شما مبلغ اضافه کاری ماهیانه باید ۱۶میلیون باشد ؟ پس حقوق شما چقدر است چطور سرمایه یک معلم در صندوق ذخیره بعد از ۳۰سال ۲برابر می‌شود ،اما اضافه کاری شما بعد یکسال ۱۹۲میلیون؟اگر حقوق شما را ۲برابر اضافه کاری بطور معمول حساب کنیم مبلغ ۵۸۴میلیون می شود و با اضافه کاری در یکسال به مبلغ ۷۷۶ میلیون می رسیم .!! حالا کدام معلم بعد از ۳۰سال سرمایه گذاری در صندوق ذخیره ۱۰۰ میلیون دریافت می کند ؟ یعنی این صندوق چقدر سوددهی دارد که فقط یک نفر از اعضای آن در یکسال ۸برابر یک نفر از اعضای آن دریافتی دارد ؟ چرا تمام اعضای این صندوق معلمان هستند اما یکنفر از این اعضا فرهنگی نیست ؟ شما چگونه این حقوق ها را با خانواده و فرزندان تان می خورید و چگونه راحت می خوابید ؟ در پایان باید تمام اعضای این صندوق فرهنگی باشند و از هر استانی یکنفر انجام وظیفه کند.

اسدالله اسدی صمدی جمعه , ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۹

سلام ایمیل که فقط سرفا فیلد را پر کنم نوشتم ولی ای برادر من حالا خواسته یا ناخاسته یکم حقوقت اضافه شده جی میشه مگر اون پولها ارزشی داره نه بخدا اگر ماهی ۱۵۰میلیون هم اضافه کاری بگیری خرج ۱۰روز اول ماهه ولی وای بر حال من کارگر ساختمانی که پول بیمه ام را دو ماهه قرض میکنم با فقر وبیکاری گرسنگی بی پوشاکی با چند سر ایله درمانده شدم اگر اگر از این اضافه کاری فقط ۱۰میلیون به من بدن بخدا دو الی ۳ماه دندگی میچرخد حالا حتما نباید چلو کباب وشیشلیک ومیگو خاویار باشد مخلص نون وماست جاره ای هم تیستاگر بخوام برنج ویکم گوشت نرغ بخورم فوقش ۱۵میلیون مشکلم حله حالا شما امدی چند روزی نشستی عذر تخصیر نوشتی کی بود کی بود من تبودم ولش کن داداش من برو راحت زندگی بکن من کیم اون کیه اصل خودتی وخاواده ات خوش باش دتیا دو روزه کی داده کی گرفته منم که گرینه وامستم شما سیر چی مشه ضرزی بدای کسی نداره داداش من

حمید جمعه , ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰

راست میگه بنده خدا تازه درحقش اجحاف کردن ۵۰ درصد اضافه کارشو دادن .واقعا کلمه خجالت براب مسئولین مملکت سخیفه یا این رانت خواری .یدبخت به معلم بازنشسته با ماهی ۱۰ ملیون حقوق

مهرناز جمعه , ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۶

سر وقت کارت رو انجام بده. وسطش کش،نده. مجبور نشی این همه اضافه کار وایسی. ما هم که. دراز گوش. معوقه طرح مزخرف تعمیق پارسال تابستون هنوز به معلمان ندادن. اینها به دلار اضافه کارشون میگیرن

بهرام جمعه , ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۸

بنده خدا شهریاری مجری برنامه خانواده سالهای دور یه برنامه اجرا کرد اسمش بخور بخور بود سر اون هم اخراج شد سالیان زیادی امثال شما سیرمونی ندارند و مثه زالو دارین خون مردم رو میخورین ننگ بر شما

اسدالله اسدی صمدی جمعه , ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۹

سلام وعرض ادب برادر من هیچ خودتو ناراحت نکن چی شده نه خانی امده نه خانی رفته منم که کارگر ساختمان بیکار ۵۳ساله با عقر وگرسنگی دست وپنجه نرم میکنم شما راحت باش داداش هیچ این حرفها رو اهمیت ندی مگر اضافه کاری ۱۵۰میلیون حقوق ۳۰۰میلیون با این تورم پولیه نه والله من گرسنه چی خبر از تو سیر دارم شما هم برای یک لقمه نون قرقاول زحمت مکشی منم زحمت نیکشم برلی یک لقنه نون ماست خشک هردومان زحمت کشیم من بیکارم شما سرکار داداش هبچ این حرفها رو تحویل نگیر نه بسپار به خدا نه بنده خدا برو مدتی حارج صفا تا بیای دیگه فراموش مشه تا اون موقع من کارکرم با حانواده از .رسنگی مردیم هیچ ناراحت نشو اصل خودتو اهل منزل بقیه کشک راحت باش قسمت مدم جوش نزنی موهات سفید مشه من نوگرتم حالا برو راحت بخواب شب خوش عصه نخوری قسمت دادم یا حق

ایرانی جمعه , ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳

عزیزدل شما وامثال شماها چقدر اهل بذل وبخشش هستید بنده و امثال بنده بعد از سی سال خدمت حقوق دریافتی ما اندازه اضافه کاری امثال بزرگانی امثال شماها نیست …..

علی مردان پاپی جمعه , ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۴

حقوق ما و اضافه کار ما در ماه یک تومان هم نشده ،هنوز سنوات ما را پرداخت نکردن بعد یکسال ،شما خوش به حالتان شده البته همه می برن تو روی آن.

محمد جمعه , ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷

آقای محترمی که ۱۸ ماه اضافه کاری ۲۸۰ میلیون گرفتی من فرهنگی بعد ۳۰ سال عضویت توصندوقی که شما رو با رانت توش گذاشتن اصلا می دونی چقدر به من دادن

اسد جمعه , ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵

متاسفانه تو همه ی شرکتها ی دولتی و عمومی غیردولتی بساط بخور بخور برای اعضا هیئت مدیره برقراره . تازه این مورد بهترین شون هست.
تا کی باید هیئت مدیره خودشون برا خودشون مصوب کنن و بخورن.
باور کنید تو صندوق ذخیره و با وجود مدیریت کنونی خیلی وضعیت بهتر شده و بسیاری از رویه های غلط قبلی اصلاح شده. ولی اونقدر این بساط مفت خوری در شرکتها و هلدینگ ها توسط هیئت مدیره و اعوان و انصار اونا عادی شده که دیگه نزد اونا قبحی نداره.
باید به طور کلی این رویه ها عوض بشه.و قوانین اصلاح بشن. وگرنه اقدام موردی هیچ فایده ای نداره

حسام جمعه , ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۶

لعنت خدا بر هرچه آدم دروغگو وبی شرف ، مگر شما چه کار مثبتی برای فرهنگیان و صندوق ذخیره انجام داده آید که باید آنقدر.اضافه کار بگیرید ، واقعا باید برای مسولین و هیت مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان تأسف خورد…..

مویدی جمعه , ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷

یادمه یک روز به اتفاق چند تن از دوستان خدمت جنابعالی رسیدیم . تازه اوایل ورودتون به صندوق بود . زمانی که هیچکس هنوز درست و حسابی نمیدونست شما قراره چه کاره ی صندوق بشید .
فقط ازین اتاق به اون اتاق بدنبال جمع کردن مدارک اختلاس و دزدی های کلان بودید و کلی ام مدرک جمع کرده بودید . حتی به فعالین صنفی ام رحم نکردید .
یادتونه یک خودکار روی میزتون بود . ازین طرف میز گذاشتین اون طرف و به ما گفتین من به این خودکارم دست نمی زنم چون بیت الماله .
یادمه از ما خواستید حمایتتون کنیم تا حساب دونه درشت ها رو برسید چی شد ؟ البته ما که حمایت نکردیم چون شما اولین نفر نبودین و آخری هم نخواهید بود . چون میدونستیم صندوق ذخیره ی فرهنگیان بنام ما و به کام شما و امثال شماست .
خیلی زود راه پیدا کردین به اون بالا . یادمه در رزومه تون نوشته بودین ۲۴ تا سمت دارید . آقای باقر نژاد شما خیلی خوب بنده رو بجا میارید .
یادتون میاد در گروه …. یه تیکه انداختم به شما و گفتم اینهمه سمت رو چطوری مدیریت میکنید ؟ آخه درد داشت برام که شما بجای ۲۴ نفر جوون بیکار ، نقش آفرینی کنید و فرزندان ما که موسسین صندوق ذخیره هستیم در خیابون ها علاف و سرگردان باشند .
یادمه همون اول که تشریف بردین هیات مدیر ه برای خودتون ۹۰ درصد مدیر عامل حقوق در نظر‌گرفتبن و این موضوع در گروه ما لو رفت و کلی جنگیدیم . حتی یکی از بین ما تهدید شد و ما همه ازش حمایت کردیم .
و خیلی چیزای دیگه .

یکی نیست به شماها بگه شماها سر پیازید یا ته پیاز ؟ در صندوق ما چکار میکنید ؟؟ صندوقی که حاصل زحمات و سرمایه های ماهیانه ی سی سال تلاش ما ( یک میلیون و ششصد هزار نفر فرهنگی عضو ) هست .

لطفا تشریف ببرید و اجازه بدین صندوق ذخیره ی فرهنگیان توسط خود اعضا مدیریت بشه .

راستی یادم رفت بگم
آقای باقر نژاد
چخیر از ارزش مالکانه ی‌ما بازنشسته ها که ۱۲ ساله به یغما رفته ؟؟؟؟

ساعدی جمعه , ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰

برچه اساسی این آقایان را در چنین پست هایی
راه نی دن چطور گزینش می شن بچه های ما فرهنگیان بیکارند .آیا بچه های ما به عنوان سهام داران این صندوق حق ندارند استخدام شوند قطعا
دلسوز تراز اینگونه افراد هستند.چرا همه پرسی
بین فرهنگیان سهام دار برای نحوه ی اداره صندوق برگزار نمی شه.هرکی آمده فقط شعار میده و…

علی جمعه , ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴

عجب دزد بی انصافی

مجتبی جمعه , ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۵

بابا دمت گرم ماهی چقدر حقوقت بوده که ماهانه ۱۶ میلیون فقط مبلغ اضافه کاریت بوده ولی مابیچاره که در جایگاهی که کار میکردیم الان هم بازنشست شده ایم داریم بعد از سی سال میگیریم ۱۳ میلیون این کجای عدالت هست

من جمعه , ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۷

یعنی گند زده به خودش .
۵ هزار میلیارد تومان به اختلاسش اضافه کرد خودش .

عثمان رفاعی جمعه , ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۶

مرد مومن گیریم که تمام توضیحات حضرت عالی درست باشه . اضافه کاری ۱۸ ماه شما باشه. و به قول خودتون ماهی ۱۶ میلیون اضافه کاریتون باشه. که یقین دارم اینطور نیست . با این توضیح. باید پرسید مگر حقوقتون چقدر است که اضافه کاریتون ۱۶ میلیونه ؟. من معلم هستم و از سال ۷۴ عضو ان صندوق عستم و هر ماه از حقوقم وپاره سهام کسر شده و تا کنون هیچ منفعتی برام نداشته و البته برای تمام همکارانم هم نداشته . در ضمن حقوق من با مدرک فوق لیسانس و حق مدیریت و با ۳۲سال سابقه خدمت ۱۳ میلیونه و هیچ اضافه کار و رفاهیاتی هم ندارم . اخه این عادلانه است ؟

بهزادی جمعه , ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۳

تازه خواستی درستش کنی من یه بازنشسته بارتبه عالی بسیجی جبهه جانبازی ماهانه ۱۰تومان می گیرم باسی سال شما ۵۰درصداضافه کاری ماهانه ۱۶تومان که کامل آن ۳۲تومان حقوق ۴بازنشسته می شود میشه بفرمایید چه شاه کاری می کنید

اسدالله اسدی صمدی جمعه , ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۵

سلام برجناب سرگرد عزیزتر از جانم یعنی به شما ۱۲میلیون مدن بخدا ظلمه حالا خودمانیم چقد کسورات وام وووو دارین چون الان یک کارگر فضای سبز شهرداری در بجنورد ۱۳میلیون تومن مگیره البته بازم شکر ۱۲تومن هم قنیمته چون من کارگر که پول بیمه ساختمانی ام رو الان دوماه است قرض کردم ماهانه ثابت ۲میلیون تومن ندارم ها بخدا اگر قبول نمکنی بیا ادرس بدم نگاه کن اخه کارگر ساختمانی روزمزد فصلی هواسرد مشه کارها راکد مشه اگر اقایی کنه درماه ۱ونیم دو میلیون اکر کارهم پیدا نشه باید قرض کنم فقط نان خالی بخوریم تا یک یا دوروز کار پیدا کنم اول قرض رو بدم و یک لقما نان خشک والسلام اگر قسم بخورم که گوشت قرمز یک ساله نخوردیم قبول داری یا برنج هندی ارزان که نشان مدن جقد کثیفه همان رو یک کیلو بخرم اونم با بدبختی پس شما هم شکر کنید شکر نعمت نعمتت افزون کند کفر نعمت نعمت از کفت بیرون کند خدا راسپاس کذارم شکر غیر لز این کاری لز دستم نمیا د با تشکر از جناب سرگرد برادر بزرگم شب شما بخیر ناراحت نشین از دستم فقط درد دل کردم

بهزادی جمعه , ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۶

تازه به حساب خودت خیلی کم گرفتی دلسوزی کنیم برات ایثارگری عزیزم جای ۵بازنشسته پول گرفتی اونم تازه اضافه کاری

یعقوب رئیسی جمعه , ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۶

من بازنشسته فرهنگی با ۳۳ سال تدریس و مدرک دکتری از یک دانشگاه دولتی الان حقوق بازنشستگی ۱۲ میلیون تومان است ایشان فقط اضافه کار ماهیانه ۱۶ میلیون تومان و الان دارد ابن گونه توجیه می کند که چون ۲۸۸ میلیون اضاف کار را یک باره به او داده اند این موًوع بولد شده و اگر ماهیانه ۱۶ میلیون می‌دادند طی این ۱۸ هرگز مشکل ای ایجاد نمی شد… آخر احمق چه خواجه علی یا علی خواجه‌… چه فرقی می کند شما بابت ۱۸ ماه. ۲۸۸ میلیون گرفته اید. حالا چه یک جا گرفتید و

رحمت اله موسوی جمعه , ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۲

من از سال ۹۵ کمک هزینه ازدواج دخترم که فکر کنم ۹۸۰ هزار تومان بوده را تا الان برام واریز نکردن چطور شما تونستی اضافه کاری با این مبلغ بالا را تو ۱۸ ماه دریافت کنی ؟
راستی من سال ۹۷ بازنشسته شدم والان حکم حقوقی ام ۱۲میلیون و ۷۰ هزار تومانه تازه سه میلیون و سیصد هزار تومان از اضافه کاری شما کمتره
خدا ازتون نگذره

حسین جمعه , ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۸

همینی که تو میگه درسته
تو چیکارمیکنی که باید ماهی ۱۶میلیون فقط اضافه کاربگیری؟
که این خودش از حقوق من معلم با ۳۱ سال سابقه بیشتره
این پولها درد بی درمان نمیشه براتون
واقعا خدا کجای زندگی هاتونه

علی اسدی جمعه , ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۶

با سلام خدمت برادر تلاش گر عزیزم من این تبعیض در واریزی هاست که مردم رو بد بین کرده من نمی دانم چرا اداره این صندوق این همه مشکل دار شده چون پول داره جای خوردنه لطف کنید به عزیزان فر هنگی واگذار کنید این قشر پاکترین و زحمت کش ترین افراد جامعه است اقای محترم لطف کنید در جای دیگر این قدر زحمت بکشید ما نمی تونیم شانزده میلیون حقوق بگیریم

بازنشسته شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۰:۰۷

چرا هیئت مدیره که برای تو ۴۱۲ میلیون تخصیص داده هر ماه به من ۳۰ هزار اضافه کار داده …. خدا نسلتون رو برکنده تا ملت نفس راحتی بکشن…. چقدر وقیهید

محمدباقر ممشلو ازاستان گلستان شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۰:۱۰

سلام درودبه شرفت آقا. شما هرماه بابت اضافه کاری ۱۶ میلیون میگیری ولی من بامدرک کارشناسی ۳۰ سال خدمت کردم اکثریت قاطع خدمتم مدیریت مدارس بود الان حکم حقوقم ۱۲ میلیونه ۹۴ بازنشست شدم. ای خدااین عدالته. بخداقلبم دردگرفت چه راحت میفرماینداین مبلغ بابت اضافه کاری بوده ماچه گناهی کردیم که همش تومدارس خدمت کردیم یعنی ما حق زندگی نداریم ای خدا دادماروبستان.اگرحق مابیش ازاین بوده وندادن به خدای احدوواحدنمیبخشم چون زیادشرمنده زن وبچه شدم.صندوق ذخیره که مال ما فرهنگیان هست کیفشو کیامیکنن.

رقیه فسایی شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۰:۱۹

والعاقبه للمتقین خدایا خودت رسوا کن هر کسی که نمیزاره این افراد پاک و درست خدمت کنن
چقدر خوب برنامه ریزی میکنن برای زمین زدن یک فرد پاک
پارسال هم که عکسش رو توی بی بی سی به عنوان داماد وزیر فرستادن،آقای باقر نژاد شیر مادر حلالت که استخوان توی گلوی بعضی ها شدی.
برام جالبه که اختلاس های میلیاردی رو هرگز عکس نزاشتن ولی اضافه کاری رو عکس فیش گذاشتن،

رقیه فسایی شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۰:۳۹

والعاقبه للمتقین خدایا خودت رسوا کن هر کسی که نمیزاره این افراد پاک و درست به این نظام خدمت کنند

جوان شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱

چه خدمتی چه صداقتی
خانم فسایی اگر معلم بودی باید دو دو تا چهارتا رو بلد باشی
ایشون گفته ماهی ۱۵ ملیون اضافه کاری داشته که تازه به گفته ی خودش این همه ی حق و حقوقش نبوده و باید یه مبلغ دیگه هم بهش اضافه کرد
چند روز که در ماه تعطیله بازم اونا رو در نظر نگیر یعنی روزی۵۰۰ هزار تومن اضافه کاری و ساعتی بخوای حساب کنی حدود ۱۶۶ هزار تومن میشه چیکار کردن که باید این همه اضافه کاری بگیرن خروجی کار این اقا و دیگران چی بوده .بعید هس که وقتی دست اختلاسگران رو میشه بازم یه عده ازشون طرفداری میکنن یه کارگر از صبح تا شب میره سر کار ۳۰۰ تومن به زور بهش میدن اینها هم بخور بخور راه انداختن

فسایی شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸

حرف من اینه که چطور توی مجموعه ای که همه همین حقوق رو میگیرن و همین اضافه کار رو میگیرن اومدن یک فرد رو شاخص کردن پس اینجا یه چیزی میلنگه، اونم فردی که از ابتدا که اومده هنوز اضافه کار نگرفته،پس چرا خودشون رو لو ندادن، چرا پارسال عکسش رو دادن بی بی سی به عنوان داماد وزیر معرفی کردن،،پس اگر کل مجموعه این حقوق و اضافه کار رو میگیرن و این فرد رو شاخص کردن،مطمئن باشید استخوان در گلوی یه عده شده،و الا که حقوق و اضافه کار که خودش برای خودش نزاشته

احد شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۰:۴۱

خودتی بنده ۶ سال کارمند ذیحساب آ پ بوده ام حکم شما چقدر است ساعت اضافه کار شما برابر کارتکس چند ساعت است ؟ برادر من وقتی من باز نشسته شدم ۱۰۰ ماموریت از دولت طلب داشتم گفتن بودجه نیست از صندوق ذخیره ما دزدیدند و هدایتی ها خوردند و خرج عیاشی کردند این حرفهای شما پیش جامعه فرهنگی زیره به کرمان بردن است سال مالی از روی هر سندمالی بگذرد مطالبات سند به دیون می رود شما چطور پس از ۱۸ ماه اضافه کاری را کامل دریافت کردید؟ عزیزم اینها را گفتم فکر نکنی ما پشت گوشمان مخملی است پس دوباره می گویم بچه جان خودتی

رضا شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۰:۵۸

برا کارواقعی،ومقرری،روزی دوساعت وقت کافیه اصلا نیاز به اصافه کاری نبوده تازه اضافه کاری،مکه ساعتی چنده متی،چنده نه اینا نیست شما عادت به پول زیاد دلرید خواهشا هرجا هساین هرپستی دارید فک کنید معلم جماعت با ده یا دوازده تومن چکار میکنه پس

مومیوند شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۰:۵۸

دروغگو؛ به قول خودت ۵۵%یکماه که شده ۱۶ میلیون، یعنی اینکه ۱۰۰% اضافه کار ماهانه مبلغی به حدود ۳۰ میلیون تومان!! چقدر حقوق می گیری ؟ که ۳۰ میلیون اَضافه کار می گیری؟! لعنت خدا بر دروغگویان.

سامان شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱:۰۰

اگر واقعا شما روزی پنج شش ساعت اضافه کاری کردید و ما فکر بی جا کردیم پس خدا مارو ببخشه ،ولی واقعا کارتون درست نبود ،نباید در یک فیش جمع میشد . انشاءالله خداوند تمام سارقان و خائنین به بیت المال رو نابود کند. آمیییین

ملایی شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱:۰۵

سلام جناب معاون آن ۱۶ میلیونی که جنابتان دریافت میکردید و دوستانتان که حتما دروغ میگویید و چندین برابر میباشد مگر از اموال پدران گرامی شما ها میباشد یا از خون دل من و امثال من که هفتاد ساعت اضافه کاری را دو میلیون به ما میدهند بعد از شش ماه ما صندوق باز کردیم که هر از گاهی یکی از شماها فربه شده و با رسوایی اخراج شوید چرا نمی ترسید از آه مظلوم و خوردن اموال دیگران اینجا که دستمان به شما نمی رسد به خدا قسم در قیامت از شما ها نمی گذریم و خواهید دید چگونه شکم هایتان پر از چرک و خون و آتش جهنم خواهد شد و در این دنیا هم فرزندان شما خیری نخوا هند دید
معلم بازنشسته ام از اول در صندوق عضو شدم به امید برخورداری از مواهب ولی انگار برای چپاول و دزدی یک عده خدا نشناس

نادرگودرزی شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱:۰۵

من سؤالم اینجاست که چطور به این مقام رسیدی شما که سن وسال. تجربه ای نداری

آرش شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱:۰۸

آقای معاون برنامه ریزی …
منتصب و انتصاب برای عزل و نصب به کار می رود . برای نسبت دادن چیزی به کسی ، منتسب و انتساب صحیح است !
بقیه داستانی که روایت کردید هم برای یک وجدان بیدار و آگاه به شرایط جاری معیشتی قشر زحمتکشی که شما باید برای آنها خدمت کنید ، بعید است که قابل پذیرش باشد …

شهروند شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱:۱۰

چکونه است که من فرهنگی بعد از ۳۰ سال کار با مدرک لیسانس در ۱۴۰۰ بازنشسته شدم در ماه حدود ۱۱ میلیون می دهند و به جنابعالی در هر ماه براساس حرف خودت حدود ۲۵ میلیون اضافه کار؟؟؟؟
مگر چکار میکنی که اضافه کار تو ۲ برآبر حقوق من است

محمد شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱:۱۶

ای داد و بیداد،طلبکار هم شد

حمید شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱:۲۳

بابا دمت گرم،خیلی لطف کردی،یه معلم بعدازسی سال به اندازه این اضافه کارپنجاه درصدی به قول خودتان ،پاداش نمی گیره،درضمن بااین همه اضافه کاری تصنعی جنابعالی ،تاحال که هیچی نصیب مامعلمان بیچاره نشده،به جز منفعت وافرجنابعالی،شاید هم خودتان شخصا،فیش حقوقی تون رو برملا نمودیم،تابابرکناری،به خوبی وباخیال راحت از ذخایر غارت شده معلمان. بیچاره استفاده لازم را ببرید،

رحیم شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱:۳۳

اخه ۱۶میلیون اضافه کاری میشه، خودتی، خوب کاری کردند گذاشتند کنار،باید محاکمه بشوی. یه معلم در طی سی سال خدمت ۲۸۸ میلیون نمیگیره ، که نه بخوره نه اجاره خونه بده …. نه؟چیز دیگر

علی شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱:۳۶

چقدر وقاحت!!! اضافه کار از جیب ما فرهنگیان که از حقوق ناچیزمان برای شما ذخیره کردیم! چرا این اضافه کاریها و وام‌های کم سود برای ما اعضای صندوق نیست ؟ در ضمن بفرمایید در این تعداد ساعت اضافه کاریها چه گلی به سر ما زدید؟؟؟

معلم سی سال خدمت شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱:۳۸

بدهکارهم شدیم ،خربیارید باقلی بارکنیم ،من معلم یکماه بیمه تکمیلی رابهم برگردوندن صدتومنش را مالیات بردن چون مبلغی به حقوقم اضافه شده حالا شمااینقدر اضافه کارگرفتی چقدرش میره مالیات
توفقط اینو بهم بگو ،بقیه اش بماند که چرا به ما این اضافه کاریها تعلق نمیگیره .
خسته نشید یکدفعه

Sonrah شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱:۵۷

علی برکت الله
از ۴۱۲ میلیون دریافتی ۲۸۸ میلیون بابت اضافه کاری ۱۸ ماهه با رعایت صریح ۵۵ درصد، در واقع دریافتی ماهانه مسئول خدوم ملت بدون اضافه کاری برابر ۱۲۴ میلیون است حالا اضافه کاری ۱۰۰ درصد معادل ۹۰ ساعت هم برابر حدود ۲۹ میلیون اضافه کنیم مجموعا دریافتی ماهانه می‌شود برابر ۱۵۳ میلیون
خدا قوت برادر
دریافتی نجومی امسال شما در این بروکراسی اداری فراوان هستند.
شیر مادر و نان پدر حرام تان باد.

فرهنگی بازنشسته شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱:۵۸

خجالت بکش ماهانه ۱۶ میلیون اضافه کار چی
۲۸۸ میلیون پاداش ۳٠ سال کارکرد ما معلمین نمیشه که هنوزم بعداز یکساله از بازنشستگیم گذشته هنوز قرانی نپرداختن.
صندوق که ما عضوش هستیم امثال شما خالیش کردید و داری با حرفات خودتو که معلوم نیست چطوری رفتی شدی هیات مدیره صندوق که اصلا معلم و فرهنگی هم احتمالا نیستید.

محمد شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۲:۰۸

شما اگر ۶روز در هفته ۶ ساعت هم اضافه کاری وایسی میشه ۳۶ ضربدر ۴ بکنی ک بشه یک ماه میشه ۱۴۴ ساعت اضافه کاری در یک ماه ضربدر ۱۸ ماهی ک گفتین میشه ۲۵۹۲ ساعت ، با این احوالات بازم با اون مبلغی ک دریافت کردین همخونی نداره داداس

Ani شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۲:۱۹

خداوند لعنت کند کسی که صندق ذخیره را به وجود آورد، نامرد یکسال و نیم ۲۸۰ میلیون اضافه کار چکار کردی من کارمند آموزش و پرورش ۱ سال و نیم ۹ میلیون اضافه کار می گیرم،خدایا ما به کجا داریم میریم. که اینقدر اختلاس گر راحت در مورد فیش نجومیش صحبت می کند.و مظلوم نمایی می کند

ف. ه شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۲:۲۴

به لطف این آقایون با سی سال سابقه ومدرک فوق لیسانس هشتم گرو نهمه. اینقدر دروغ واختلاس رو چجوری باید توجیه کرد؟ فقط متاسفم که عمرم توی یه همچین ارگان بیخودی تلف شد. نه مهارت ونه سواد حداقل توی آموزش وپرورش به درد نمیخوره. کاش ازهمون هجده سالگی بجای آموزش وپرورش حداقل توی یه ارگان دیگه شانس خودمو امتحان میکردم. حیف عمرم…

داریوش شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۳:۱۲

پس در ساعت کاری چکار می کردین که اینقدر اضافه کار رد کردین . هر کاری که در غیرساعت موظف انجام دادین همون کاری هست که باید در ساعت موظف انجام می‌دادین .هرچی هم باشه کجای آموزش و پرورش دیدید که اضافه کار چندصدمیلیونی داده باشن.‌نوش جونت . از ماست که برماست . این صندوق شده عامل ثروت اندوزی افرادی که متاسفانه وقتی در کلاس درس بودند فقط ۱۰الی۲۰میلیون حقوق دریافت می‌کردند و اونجا که رفتن گذشته خودشون یادشون رفته و می‌ره . یادشون می‌ره که از کجا اومدن و با رأی کیا اومدن و برای چی اومدن . برای یک معلم فقط اگر به اندازه یک ماه حقوقش اضافه بدن زندگیش از این رو به آن رو میشه چه برسه به چندصدمیلیون. همه فرهنگیان باید دست به دست هم بدهیم و کمپینی تشکیل بدیم برای جمع کردن و منحل کردن صندوق ذخیره . چون از این صندوق که چیزی به معلمان نماسیده . فقط یه عده اومدن و خوردن و رفتن همین

اسی جوادی شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۴:۲۶

آقای مسئول شما کی هستی واز طرف کدام خدانشناس وزیر ویا نورچشمیهای این مملکت هستی آمدی درجایگاهی که لیاقتش را نداشتی..بنده سی سال خدمت کردم ۲۸سال عضوصندوق شدم یعنی سود۲۸سالش به اندازه دوماه اضافه کاری شما نشدلعنت خدا برشما وب کسانی که باعث شدن شما به این صندوق برای چپاول راه پیدا کنی.

محسن شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۴:۲۸

همه مسئولین مملکت با ۴ کلاس سواد و نیز دکتراهای خرواری و نیز ارتباط فانیلی با با هم با غارت مملکت در حال خدمت گزاری به مردم معزز و شریف ایران هستند مثلا علم الهدی با ۵ کلاس سواد ماهی ده میلیارد تومن پول اوقاف میره تو حسابش واسه چی ؟؟؟ واسه خدمت به مردم معزز و شریف ایران یا مسئولان مملکت واسه چی کون هم میذارن و لواط کارن ؟؟؟ فقط در جهت خدمت رسانی به مردم خدمات مسئولان مملکت بیشماره واقعا !!!!

انصاف شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۵۰

میگم چهره اش آشناست انگار؟!!!به طایفه جلیل میخوره!!خودمونیم من بامدرک معادل فوق لیسانس ۳۳ سال کار جانباز جنگ سال ۹۶ باسه میلیون ودویست بازنشسته شدم آلان ۱۵ میلیون گرفتم خداراقسم میخورم درطول ۳۳ سال خدمتم فکر نکنم ۱۲ میلیون اضافه کار گرفته باشم به خدا چون مردم در تنگنا هستند وزیر فشار زندگی آه وناله شون بلنده این پولها راحت از گلوتون نمیره پائین ،فکر نکنید فقط این آقا حقوق نجومی دریافت میکنه من تعجب میکنم که چطور تمام حساب ودرامدهای مردم را دولت زیر نظر دارد ولی دریافتی وپرداختی مدیران وکارکنان ادارات ونهادها وسازمانها را نمیتونه نظارت کنه اگر خودش ریگ توکفشش نیست به مردم رحم کنید تورا خدا

حمید شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱

لطفا از کلمات کیک و غیر مودبانه استفاده نکنید. با سپاس فراوان

حسیین شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۵:۰۲

رو که رو نیست.

کردی شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۵:۲۵

سلام من سالها در مالی آموزش وپرورش کار کردم وهمیشه به ما گفتند اضافه کار دیون ندارد چرا که پرداخت اضافه کار منوط به داشتن اعتبار است واگر شما در زمان خودش اعتبار نداشتی نمی توانستی از اعتبار سال بعد اضافه کار سال قبل را پرداخت کنی واین خلاف قانون است وباید آن را مسترد نمایی

حسین شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۵:۴۱

با سلام. بابا ایول داری ماکه ۳۱سال در آموزشرو پرورش کارکردیم تاحالا کل سی ویک سال اینقدر اضافه کاری ندیدیم اگر این اضافه کاری هست پس لامصب حقوق ماهیانه راهم رو کن ببینیم اون دیگه چقدر بود. واقعا حقت ضایع شده. حیف بودی بارم خوبه تلف نشدی. ژن خوب

ارسلان شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۵:۵۹

عوضی تو چطورکارکردی ۱۶میلیون اضافه کار خرپدر دزدما ۳۱رور کارمیکنیم ده تومان نمیشه راست میگی توهم ماهی دوبرابر ما اضافه کاری ای خدا کجایی چه طوری حساب کردی چندساعت درماه کی خوابیدی!

محمد.ن شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۶:۱۵

با پولی که ماهیانه از حقوق حدود ۱ میلیون فرهنگی کسر و به حساب صندوق ذخیره فرهنگیان واریز می شود،برا خودتون بریز و بپاش می کنین و بنام اضافه کار ماهی ۱۶ میلیون به جیب میزنین،اونوقت من فرهنگی بازنشسته ۳ ساله منتظر اعمال همسان سازی و اضافه شدن ماهی ۶۰۰ هزار تومن به حقوقم،هستم.بخدا تنها راه کم کردن غصه ی فرهنگیان از این صندوق دزد ،منحل کردن صندوق ذخیره است و بس.باید کمپینی درست بشه و همه ی فرهنگیان از ادامه همکاری با این صندوق انصراف بدن و منحلش کنن.هر سال خبر دزد و غارت از این بلند میشه.

داود شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۶:۱۷

اگر درست میگوی که هیچ خدا جای حق نشسته ولی اگر این پیام چیزی برایه ماله کشیدن است که بازهم خدا جای حق نشسته واگر درحقت ظلم شده وآبروای از شمارفته که خدا وند رسوای � عالمشان می‌کند

فرهنگی شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۶:۴۰

یک راه حل داریم اونم اینه همه ی فرهنگیان از صندوق انصراف بدیم.فیلم هیولا رو دیدین؟درود بر آقای مهران مدیری

احمدرضا شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۶:۵۷

وقتی حداقل حقوق زیر ده میلیون است چرا باید حقوق بالای ۶۰میلیون کلان داشته باشیم دو مگه چه کاری انجام میشود که باید اینقدر حقوق بگیرند تمامی این مشکلات در گام اول قانونگذار ونماینده مجلس است اصلا چه معنا دارد این همه حقوق بیت المال است

Zar شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۰۶

سلام،
۱۶۷۹ ساعت در ۱۸ ماه اگر ماهی ۲۲ روز کاری داشته باشیم بدون توقف وهیچ مرخصی اعم از ساعتی و روزانه واستعلاجی میشه روی حداقل ۴ ساعت اضافه بر موظفی ۸ ساعت روزانه، یعنی ۱۸ ماه روزی ۱۲ ساعت کار از ۷ صبح تا ۷ شب، خدا قوت.
اخه چرا عذر بدتر ازگناه می اورید؟ مبلغ رو که گرفته اید لااقل اعصاب ملت رو به هم نریزید.

حححح شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۰۶

واقعا با چه رویی میگی ماهی ۱۶ اضافه کار بنده بوده کارمندا ماهی زیر ۱۶ حقوقشون هست خیلی عجیبه

بامداد شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۱۹

همین توضیح یا توجیه ،خودش میگه به ناحق از پول معلمای بیچاره دزدیدی خدا ازتون نگذره لقمه حروما

بامداد شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۲۳

مطمئن باش این فقط یکی از سو استفاده هاتون از ذخیره فرهنگیان بیچاره است

بامداد شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۲۷

خخخخخخ پازل بی اخلاقی،، چه لفظ قلم هم میاد

محمد شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۳۳

متاسفانه این جماعت پررو و آقازاده آنقدر در خانواده شان رقم های نجومی رد وبدل میشود که ۱۶ میلیون اضافه کار را دلیل تدین و قناعت خود میپندارند…در حالی که حقوق غالب جوانان تحصیلکرده که توان ازدواج را هم ندارند بالاتر از هشت میلیون نیست…یعنی هیچکس از مسئولان در این مملکت مسلمان نیست؟؟؟؟

منصور حسن زاده شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۳۳

هنوز هم می گوید کم است و کم گرفته!
هرچه می دادند، می گفتت: کم است/ مادرش مات که این چه شکم است!؟!

باقری شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۴۰

سلام ، ظاهرا اضافه کاری شما خیلی ناچیز است فقط ۵۵ درصد آن ماهی ۱۶ میلیون شده صد در صد آن حدود ۲۷ میلیون می شود یعنی روزی یک میلیون تومان.
ما در آموزش و پرورش خیلی بیشتر از شما می گیریم،

شاغل در آموزش وپرورش عضو صندوق شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۴۲

ایراد از شخص دریافت کننده نیست ایراد از بازرسی‌ها ومراجع نظارتی است که که این گونه مصوبات صندوقها برای پرداخت رو مورد بازرسی قرار نمیدن وجلوش رو نمی گیرن . این که معاون بود ببینید مدیر عامل ودیگران چقدر می‌گیرند؟!این اضافه کار رسمی وقانونی شون هست پشت پرده چی باشه خدا میدونه .سازمان بازرسی قوه قضائیه کجاست ؟

اصفر شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۴۴

البته این یک میلیاردم پول هاییکه در صندوق بالا می کشند می باشد،چون از این صندوق به هر فرهنگی بیش از ۴۰۰ میلیون تومان پول می رسد ،متاسفانه همه این پول ها را ،به غیر از ۱۵ هزار میلیاردی که فانی وغندالی ودارو دسته اش بالا کشیدند می رسد

محمد صفایی استخری شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۴۷

ببینید چقدر بذل و بخشش زیاده که بنده ی خدا میگه فقط ۲۸۸ میلیون ناقابل به من دادند حالا این یک مورد بوده که رو شده خدا رحمی کنه پول من بیچاره ۲۰ سال به همین صندوق واریز شد

رضا شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۴۹

شمانمیخواد مظلوم نمایی کنی. شمادرروز مگر چقدر کارمیکردی؟ هشت ساعت که وظیفه ات بوده . اخه باانصاف یه معام بازنشسته که مجدد برای امرار معاش به طور کامل میره تدریس میکنه به زور اگه شش تومان درماه داشته باشه اونوقت هشتاددرصد اضافه ی شما بشه ۱۶ میلیون.عجبا .به خدااین پولاخوردن نداره .باید عذرخواهی کنی وپولهارابرگردانی. رو که نیست ماشاالله سنگ پای قزوینه

و م شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۵۱

خوب شد توبخشیدی اگه نه از حقوق ما
بازنشستگان کسر میکردن امیدوارم هرچه به ناحق گرفتی پس بدی

صلوات برمحمدوآل محمد شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۰۰

حتمآطرف تخم دوزرده کرده که داری توجیح می کنی.بعد۳۳سال کاری کهباجانت بازی میکنی می گیرم ۱۲میلیون.تابودچنین بودهرسالی که ازش می گذریم سرفصل آن سال بسته میشی.شایدنورچشمی بوده

منصور شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۰۴

خدا لعنتتون کنه که ذره ای انصاف و وجدان ندارید چه برسد به دین و دیانت. آخه مردک تو کل وجودت ۱۶ میلیون می ارزه که این رقم را فقط اضافه کار ماهانه معوقه گرفتید که کلی هم مظلوم نمایی میکنی که خیلی کم شده و تقاضای بخشش هم کردی که که چرا گفتند و به حضر تعالی ظلم روا داشته اند همتون سر و ته یک کرباس کثفید

بازنشسته بی صاحب شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۰۵

تو این مملکت تمام مدیران از اینگونه امتیازات برخوردارند ولی تعداد انگشت شماری مثل شما قربانی میشوند. خانه از پای بست ویران است #خواجه در بند نقش ایوان است

اسماعیلی شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۱۶

تو این مملکت به هر کی حرفی زده میشه از اختلاس رانت گلاه برداری داد میزنند تهمته خدا پدر شاه رو بیامرزه گذاشت رفت اگر نمی رفت معلوم نبود این حضرات کجا غاز می چروندن

سعیدیان.فرهنگی بازنشسته شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۲۶

مردکه من پس از ٣۵ سال کار در اموزش و پرورش با چهار گروه تشویقی و دریافت حقوق معادل دکترا ١۶ میلیون فیش حقوقی ام است .ان وقت اضافه کار تو همردیف حقوق من است.برو خجالت بکش.

هادی شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۲۷

جناب دکترای….امیدوارم طبق آخرین گفته خودتان،خدا نیز شما را ببخشد ،و از الان به بعد پولی که گرفته اید،هزینه درستی در زندگی تان گردد.نه….

صدیقی شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۳۲

جناب داشتند ذخیره فرهنگیان برای شخص خود انجام میدادن . . . !

فرهنگی بازنشسته شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۳۲

چکارش دارید .اقا مبلغ پرداختی کم هم هست زیرا با شورای معاونین با هم خوردن

محمد جوادی شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۳۵

ولی ملت ایران شما را نمی بخشند چونکه پررویی را باب کرده ای یعنی ما نمی دانیم اضافه کاری در کار نیست و شما چه بسا از وقت اداری هم به فرهنگیان عزیز بدهکار هستید

امیر آشفته شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۳۸

با فرض این که حرف های شما درست باشد چرا مانند فرهنگیان زحمتکش مبلغ اضافه کار شما هم جز دیون حساب نشده است. ب ای فرهنگیان وقتی قرار است چندر غاز بگیرند اول وارد دیون می شود. ۱۶ میلیون تومان در ماه اصافه کار خیلی زیاد نیست؟ *همسر بنده ساعتهای زیادی تو مدرسه هستند خبری از اصافه ما ر نیست

شهلا زیادی شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۳۸

ما از شما و تمامی افرادی همچون شما که شکلهای غیر فرهنگی را بنام فرهنگی، اما با رابطه و رانت به این گونه پست ها منسوب و پول فرهنگیان رو به نفع خود با حقوق و مزایای زیاد چپاول می کنید اما خود ما فرهنگیان با ساعت اضافه کاری واقعی ناچیز انجام وظیفه میکنیم، نخواهیم گذشت. خدا همتون رو لعنت کنه و در این دنیا به سزای واقعی برساند.

میرزا شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۳۹

اگه صندوق میخوردیی راًضی میشدی خوش بحالت بنده ۱۵سال است بازنشسته شده‌ام خداوکیلی ده تومان حقوق میگرم

معلم شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۴۳

بنده با سی سال خدمت ورتبه ۳ ماهی چهارده و پانصد میگیرم بعد ۵۵درصد اصافه کار شما ۱۶ تومان جای دفاع دارد

منصور شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۴۳

واقعا رو رو برم خخخخ میگه میبخشم. ن بابا نبخش ، خو مردک تو‌در ۱۸ ماه چن ساعت و ساعتی چند حساب کردی ک‌ بشه ماهی ۱۶ میلیون تومان ، ی معلم شاغل حقوق و اضافه کاریش اینقدر نمیشه در ماه

ع ج شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۵۱

آخه عزیزم ماهی ۱۶ میلیون اضافه کاری مگه شاخ غول راشکستی مگه عملیات خیبر شکن داشتی که ماهی ۱۶ میلیون اضافه کاری گرفتی بازخدا را شکر که صددرصد اضافه کاریتو ندادند وگرنه خدا میدونه که چه مبلغی به حضرتعالی پرداخت میشد…

بویراحمد شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۵۳

نه عامو خوردی و بردی والان ادای مظلومیت در میاری

شهاب شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۵۷

هرکشوری بودی تا حالا محاکمه ومجازات شده بودی وحق نداشتی هیچ کجا به کارگرفته شوی

غلامرضا باقری نیکو شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۰۲

افرین بر شماها اعتماد به صندق دزدا ی از خدا بی خبر خفه شو خجالت بکش

غلامرضا باقری نیکو شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۰۴

خفه شو دزد ادمهای دزد از خدا بی خبر

محمدی شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۱۶

خوب اگر همه چیز قانونی و طبق مقررات بوده، پس چرا برکنار شدی؟؟؟

بازنشسته نیروهای انتظامی شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۲۱

باسلام هرکسی سی سال پیش وارد سپاه شد.برنده شد.من بخت برگشته سال ۶۵هر چه گفتن بیا استخدام سپاه بشو گفتم نه میرم ادامه تحصیل میدم…. دیپلم گرفتم شدم افسر پلیس الان هر کاری میکنیم حقوق تا نیمه اول ماه نمیرسه…. افسوس از بی عدالتی…

فرهنگی بازنشسته شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۲۷

ماشاالله بنده با مدرک ارشد پانزده میلیون حقوق می گیرم شما فقط ۱۶میلیون اضافه کار لابد حقوقت ۵برابراضافه کارت بوده. عزیزم

محمدعلیزاده شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۳۲

کلیه فرهنگیان پولش ازصندوق بردارن تمام وقتی خودتتون گوسفند میدین دست گرگ چه انتظاری دارین برا همیشه درصندوق تخته کنید فرا خوان بزنین دریک روز همه پولش ازصندوق بکشن بیرون تا این دزدحرام خوارها بیکارشن والا ازاول صندوق چه گلی به سرفرهنگیان زده بهترین کار پول خودش که درصندوق هرفرنگی داره برداره تمام

احمد شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۳۲

چه آدم مظلومی هستش طفلک همش ماهی ۱۶میلیون تومن اضافه کار گرفته بعد من که عضو صندوق هستم حکم حقوقم ۸میلیون ودریافت خالص ۳۰۰ هزار تومنه

احمدرضا شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۳۶

کدام اضافه کاری؟؟؟!!!

حسن شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۴۰

توراخداماروببخش واقعآکه‌نمدونم‌خودت‌می‌فهمی‌یاخودتو زدی به‌اون راه‌ولی خیلی‌بخشنده‌ای خجالت بکش

😔 شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۴۲

کاش این خبرها ی دروغ امسال این را اصلا برای روشنگری پخش نمی کردند .یه مشت دروغ
ان شاالله جوابتو خدا بده

محمدرضا شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۴۲

تا وقتی این مفتخوران فاسد که امثالشان در شرکت های دولتی ونهادها وارگان ها الی ماشاءاله زیاد است وبا رانت وسفارش وفامیل ازن وآن سرکار می آیندوحقوق ها ومزایای دهها میلیونی وصدها میلیون تومانی دریافت میکنند وجود دارنداوضاع ملت بهتر نخواهد شد علت مخالفت حضرات مسئول(اعم از مجمع تشخیص وشورای نگهبان ومجلس شورا ودولت و….) با شفاف سازی درآمدها همدقیقا همین موضوع است که خودوفرزندان واعوان وانصار وبستگانشان حقوق ها ودرآمدهایشان از بیت المال لو نرود
.گرحکم کنند که مست گیرند درشهر هر آنکه هست گیرند

لیلا شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۴۵

چقدر پستی آمدی برای دزدیهات توضیح بدهی و ایجاد ترحم کنی .گذشت که گول امثال شما رو بخوریم . انشاالله تو همین دنیا جوابگو باشی

علی شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۴۶

حساب کردم ایشون با کسر میانگین روزهای تعطیل سالیانه با ۱۶۷۹ ساعت اضافه کاری .بطور متوسط ۴.۵ ساعت اضافه کاری داشتن.یعنی با ۷.۵ ساعت کار عادی جمعا روزی ۱۲ ساعت کار مفید . خدایا …….

علی شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۴۹

حالا چطور شد این لو دادن .ببین جاهای دیگه چخبره؟؟؟؟

رازقی شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۴۹

شما ماهی ۱۶میلیون اضافه کارتون بوده و به قول خودتان ۸۰
درصد آن را داده اند ، خدا بین خود و اعضای صندوق ، اصلا رغبت داشتید که این مبلغ را که ( اضافه کار ) فقط،بود و از میانگین حقوق ماهیانه یک معلم بیشتر بود روی سفره آت ببرید ، تازه اگر با حقوق ماهیانه آن جمع بشه قطع به یقین کمتر از ۵۰ میلیون تومان نمیشه .
می‌دونی در حال حاضر فرهنگیانی هستن که با همین صندوقی که حضرت عالی عضو هیبت مدیران آن تشریف دارید نیازمند یک وام ۲۰ میلیونی هستند و این بانک به آن بانک میدوند تا بدست بیاورند .
به نظر مبارکتون این پول ها خوردن دارد ؟
جالب اینکه خودت هم می فرمایید من کسی که این خبر را پخش کرده می بخشم .

گنج بخش حسین شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۵۳

جناب خجالت هم چیز خوبیه همکار بنده با سی سال خدمت با کارشناسی ارشد ایثارگری چه چه حقوقش به ۱۳ میلیون نمی رسه چطور شما ۱۶۰۰۰۰۰۰ اضافه کارت شده انهم خدا رحم کارده ۵۵درصد محاسبه کردند مگر اضافه کار شما چقدره شما در عالم خواب هم اضافه کاری میکردید توصیحات شما عین جریان کریم شیره ای عذر بدتر از گناه است فکر میکنید مردم و همکاران حساب کتبر بلد نیستند در دیزی بازه ….

ب ص شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۵۵

چیزی نیست .خودشو ناراحت نکن عزیزم. ترفیع هم می گیری.مهم اینه که باید توی گروه باشی. دفاع شما هم خیلی عالی وعوام پسند بود.
من باور کردم که شما قصدتون خدمت به جامعه مالباخته فرهنگیان است.

بازنشسته فرهنگی شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۵۷

بنده بازنشسته ا.موزش و پرورش هستم با حقوق ماهی ۱۲م ۳۰سال هم عضو صندوق ذخیره فرهنگیان بودم که پس از تصفیه ۵۰میلیون سهم من شد بعد شما میگی ۸۰درصد اضافه کارم در ۱۸ماه شده نزدیک ۳۰۰میلیون پس بگو سهم ما فرهنگیان با مصوبه های تا عادلانه شما در جیب خودتان می رود ما هم خدایی داریم

ابراهیم شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۵۸

من معلم با ۲۵سال سابقه حقوقم ۲۰میلیون بیشتر نیست آخه چطور ۵۵درصد اضافه کار شما ماهی ۱۶میلیپن میشه . لطفاً به شعور ما فرهنگیان بی احترامی نکنید .حق الماس هست باشد برای قیامت

بازنشسته فرهنگی شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲

بنده بازنشسته ا.موزش و پرورش هستم با حقوق ماهی ۱۲م ۳۰سال هم عضو صندوق ذخیره فرهنگیان بودم که پس از تصفیه ۵۰میلیون سهم من شد پاداش من بعد سی سال شده ۱۵۰میلیون بعد شما میگی ۸۰درصد اضافه کارم در ۱۸ماه شده نزدیک ۳۰۰میلیون پس بگو سهم ما فرهنگیان با مصوبه های تا عادلانه شما در جیب خودتان می رود ما هم خدایی داریم

بهار شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲

اینهمه جواب ، خوردی حالا ؟!!! یه غلطی میکنن بعد میان یه غلط بزرگتر میکنن اینکه مردم رو مثل خودشون خر فرض میکنن وباسفسطه گری میخوان از خودشون رفع اتهام کنن تمام مشکل اینکه وقتی تواین نظام اصل شایسته سالاری جای خودش رو به ریا وتظاهرنمایی وباند بازی داد باید آدمهایی از بی خانواده ها وپوست کلفت وبی ابرو سمت دار بشن که ابرو وحرف مردم واسشون مهم نباشه

فرهنگی شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳

باسلام
به عنوان یک فرهنگی عضو صندوق ذخیره فرهنگیان ، ریالی از این پول‌های مفتی که شما و امثال شما گرفتید رو حلال نمیکنم‌
شما که از دولت قبل نیستین؟!!!!

کرمانی شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶

حقوق من بعد از سی سال هنوزچهارده میلیونه آنوقت تو فقط شانزده میلیون اضافه کار پس حقوقتماهی چند بوده خجالت نمیکشی مثلا داریخودتتبرئه میکنی

اصغربقال شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴

آقااگرتوضیح نمی دادی شایدراحت تراین مساله روقبول می کردیم والله حرف های توکه عذربدترازگناهه واین چرندیات بیشترآدم رومیسوزونه بروپسرگلم بقیه ۵۰درصداصافه کارروهم بگیرنگداردرحقت اجحاف بشه

راحله شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷

تابستون پارسال ما را مجبور کردید با یه طرح من دراوردی توی گرمای ۵۰ درجه تابستون بدون سرویس بریم تو مدارس روستایی که نه جادش درست و حسابی بود نه ماشیتی بود به زور گفتید برید مدرسه به دانش آموزای نیاز به تلاش درس بدیم تا قبول بشن نگفتید یه خانم جوون چطور تو این مسیر رفت و امد کنه. بعدشم نه اضافه کاری نه حقی….حالا شما رو چه حسابی انقدر اضافه کار گرفاید؟

گیتا شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷

لطفادوستان حسابدار بررسی کنن این آقا چند ساعت در روز کار کرده چند ساعت هم اضافه کاری چند ساعت هم خوابیده بقیه هیچی من هر جور سر انگشتی حساب می کنم این از اول صبح داشته اضافه کاری می کرده

زهرا هاشملو شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴

آخه ادمی تا چه حد میتونه وقیح باشه چقد پررو باشه وچقد میتونه از خدا بیخبر وبه روز جزا وحساب وکتاب بی اعتقاد باشه وای وای. وای خدا …نجاتمون بده

محمد شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵

این مبلغ به عنوان اضاف کاری بوده؟میشه لطف بفرمایید این مجاری قانونی که اضافکاری شما درهرماه ۱۶ میلیون تومان تعیین کرده حقوق پایه شما وبقیه مزایادرماه راچقدر درنظر گرفته؟؟،یه معلم که حکم ان درماه ۱۰ میلیون هست و باکسورات چیزی حدود ۹ تومان بهش داده میشه. چرا قانون ومجاری قانون اضاف کاری شما حقوق شما شامل تمام فرهنگیان نمیشود؟؟این مجاری قانونی بی شک بستر خیانت به جامعه فرهنگیان است وقضاتیی هم چنین مجاری قانونی غیر اوصولی را سند دفاع میپذیرد بی شک دروظیفه وجدانی خویش کوتاهی کرده وخواسته به سندی اکتفا و خود راقانع کند نه اینکه ازحق وحقوق جامعه فرهنگیان دفاع کند…..منطقی نیست….فقط گویای فاصله طبقاتی وخود مدیریتی دربالا کشیدن حق فرهنگیان…. خود مدیران درعرصه چپاول حق بیت المال فرهنگیان عاملان گرانی عاملان تورم پولشویی وایجاد سختی زندگی درمعیشت فرهنگیان ومردم هستند..لطفا ببفرمایید باخودتان چند چند هستتید…لطفا حق فرهنگیان رابر گردانید…زیر فرهنگیان اکثرا درسختی زندگی میکنند وخیانت به انها حق ناس غیر قابل بخشش است…

صبا شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷

یه پیشنهاد:صندوق ذخیره جمع آوری بشه و اصل پول و سودها و ارزش افزوده ها و دارایی هاش بین همکاران به نسبت سهم تقسیم بشه. دیگه جای بخور بخور نباشه

حمید شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱

ماهی ۱۶ میلیون اضافه کاری؟

احمد شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶

بابا جان طرف اومده یکم درد دل کنه حواسش نبوده یه مشت گرسنه مثل ما دارتن میخونن.فکر کرده خواننده هاش همه از طیف خودش هستن.حالا اینقدر گیر ندیم

مجید شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸

ماهی شانزده میلیون تومان اونها با احتساب ۵۵ درصد چیزی که باید قانونا محاسبه میشده؟ یعنی ماهی ۲۹ میلیون باید اضافه کاری میگرفتی؟ تازه منت هم گذاشتی؟ مگه چه تخم دوزرده ای کردی که باید اینهمه اضافه کار میگرفتی؟ حقوقت چقدر بوده که اضافه کارت شده اینهمه؟ چه تخصصی داشتی و چه غلطی برای این صندوق کردی که مستحق دریافت این مبلغ بودی؟ پس احتمالاً هیئت مدیره هم خودشون حسابی دارن میخورن که بابت این موضوع صدایی ازشون درنیومده.

معصومه مرادی شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱

خدا ازتون نگذره که اضافه کارتون از حقوق من معلم که ۳۰ سال خدمت کردم بیشتره

محمد شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱

آقای باقر نژاد، با توجه به اینکه اکثر فرهنگیان حقوق ماهیانه بین ده تا پانزده میلیون می گیرند و امکان اضافه کار برای بیشتر شان فراهم نیست چطور شما تازه به قول خودت با پنجاه و پنج درصد واقعی میانگین ماهی شانزده میلیون فقط اضافه کار می گیری متاسفم به حال سیستمی که بی عدالتی در آن مشروع است خدایا تا کی باید بنالیم از کسانی که مال دیگران را حق مسلم خود می دانند ننگ بر هر کسی که حتی به قشر مظلوم معلم هم رحم نمی کند
و فریاد از سیستمی که به فکر زیردستان خود نیست دست یک عده‌ای متجاوز را باز گذاشته و دست عده‌ای مظلوم را بسته است.

احمد شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵

مدیر صندوق ذخیره هم حتما شریک هست و همین اضافه کار می گیرد.وگرنه این طور بی حساب و کتاب اضافه کار پرداخت نمی کرد.معلم بیچاره ماهی ده ملیون سال قبل حقوقش نبوده این بزرگواران اضافه کار ۱۶ ملیون پرداخت شده اونم بخشی از اضافه کار.

حمید شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷

من۳۳سال سابقه تدریس حقوق من هنوز از دوازده تومان بالا نزده
چجوری تو این همه حقوق می‌گرفتی
مال یه مشت معلم بیچاره وبدبختو میریختی تو شکم زن وبچت
حرومت باشه
تقصیر تو نیست
اونی که بالاسر دوست مدیریت بلد نیست

معلم شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹

فقط میشه گفت ایشان پررو وبی حیا تشریف دارند همین مبلغ ادعایی وی نشان از حقوق نجومی میدهد چون اضافه کار اداری طبق قانون هرساعت یک صدو هفتادپنجم حقوق است ضمن اینکه اضافه کار هرسال تسویه میشود وادعای وی کذب است

محمدعزیزی شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷

خونت خراب با این اضافه کاری که گرفتی پس شما ۱۸ ماه شب وروز بیدار بودی،البته جیب خودتون را گل وبلبل کردی صندوق ذخیره را خراب،بنده تا فیش مبارک جنابعالی را دیدیم سریع از صندوق انصراف دادم،مگر چکار گردی که اینقدر اضافه کاری گرفتی

طهماسبی بلداجی شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲

من فقط تعجبم چرا رئیس صندوق تورا بیرون نکرد وزیر اینکار را کرد. نهکه رئیس صندوق هم نقطه ضعف داره و شریک جرم هست

محسن شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱

هر جوری هم حساب کنی اضافه کاری در یک ماه ۱۶میلیون نمیشه وقتی میگه قانون کار حساب شد حقوق ثابت(مبنا) تقسیم بر ۲۲۰ ضربدر ۱/۴ میشه یک ساعت اضافه کاری این عدد را ضربدر تعداد ساعات اضافه کاری در هر ماه بکن میشه مبلغ اضافه کاری اون ماه . یا حقوق ثابت این آقا خیلی بالاست که چنین رقم اضافه کاری نجومی بدست اومد یا ساعت اضافه کاری بالایی داشت که چنین چیزی هم غیر قابل تصوره چون از صبح ساعت ۷ تا ساعت ۲ بعد ازظهر باید سر کار باشه جزو کارکرد موظفی محسوب میشه از ساعت ۲ تا فردا ۷ صبح یعنی ۱۶ ساعت هر روز هم بوده باشه باز این مبلغ اضافه کار نمیشه . این چطوری این قدر اضافه کاری گرفت یه الف بچه

مهدی شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰

بخور بخور این سهم ناچیز توست دیگران بسیار بسیار بیشتر خوردند
آنچه ازصدقه سر امثال تو به فرهنگیان میرسد از بزرگواری وبخشندگی شماست اگر هیچ نمی دادید هم آب از آب تکان نمی خورد مثل سهام عدالت

احمدی شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸

سلام. جناب معاون معزول مبلغ اضافه کاری هر ماه شما برابر هست با حقوق ماهیانه یک فرهنگی بابیش از بیست و پنج سال سابقه کار. کجاش عدالته؟ کجاش عقده گشایی بود؟ کجا نیاز است که شما ببخشید ؟ این اضافه کاری میدونی از حلقوم زن وبچه چند هزار فرهنگی گرفتن تا بره تو حلقوم زن و بچه شما؟ ادای طلب کار انه هم در میاری؟ از خون سگ هم حرامتر باشه اگه حتی یک ریال قراره از سهم من بناحق کسر بشه وبه هر کسی برسه.

معصومه شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳

این صندوق بی در پیکر محل بخور بخور سلبریتی ها سیاسیون وافراد بی دین شده آخه به‌من فرهنگی شهرزاد چه ربطی داره وام های نجومی به سیاسیون وفامیلهاشون به من چه . تو می دانی چه بخور بخوری بوده که به آنجا رفتی اگه راست می گویی از محل درآمد به من فرهنگی و بازنشستگان فرهنگی وام بدهید

جلایر شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰

گرفتاری ما ایرانیا این هست که هر کسی بیاد آخرش همین هست ،پس نوش جان اون خوشبختی که قرار هست مدیر عامل جدید بشه،،ما معلمان هم هم چنان عضو صندوق می‌مانیم و این صدقه را پرداخت میکنیم

رها شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲

توضیح نمی دادی سنگینتر بودی
۲۰ سال عضو این قمارخونه ام کل دارایی من ۱۳ میلیون نمیشه‌!۱۸ ماه ۴۰۰میلیون اضافه کاری برو عمو طلب بخشس و حلالیت کن

Bhruz torkzad شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶

سلام ، توجیه بسیار بدی از موضوع کردی ! اما ناراحت نباش اگر دادستان تشخیص بده و اتهامی به شما نسبت بده ، نفر دوم هستی چون متهم ردیف اول اون رئیس نادان و بی مسولیتی هست که دستور پرداخت چنین اضافه کاری را برای شما داده . صرف نظر از اینکه اساسا چرا حقوق شما اینقدر زیاد بوده که ۵۵ درصد اضافه کاری واقعی را بهت داده بر اساس بیان خودتون تازه اگر راست بگی!

علی شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳

بنده با ۲۴ ساعت اضافه کاری در هفته آموزشی که ماهانه نزدیک به ۱۰۰ساعت می‌شود که معادل کار یک معلم دوم است و با ۲۰ سال سابق و مدرک کارشناسی فقط وفقط ۴میلیون و۸۰۰هزار تومن اونم بعد ۶ الی ۸ ماه بعد پرداخت می‌شود
و شما ماهی برای اضافه کاری ۱۶ میلیون دریافت میکنی اونم ۵۰ یا۸۰ درصد
عدالت کجاست
خدا ازشون نگذره

الف ب.پ ت... شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲

اندر افتخارات لحظه به لحظه ایران زمین، مهد تمدن. هر دم از این باغ بری می رسد.

احمد شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲

انشالله همه چی آنطوری که میگه باشه اما باز جای پرسش است.

الف ب.پ ت... شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷

اندر افتخارات لحظه به لحظه ایران زمین، مهد تمدن. هر دم از این باغ بری می رسد. جامعه فلک زده ایران به کجا رسیده که به جای اخبار افتخارات، اخبار لحظه ای خیانت ها و اختلاسهای نجومی منتشر می گردد. فضاحت تا چه حد؟.

معلم شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲

اگر من وزیربودم همگی افراد دا اعدام می کردم
ولی بی عرضگی رییسی ‌و فامیل بازی اقایان
فقط امام زمان وحکم او می خواهد

عبدالباسط معماری شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۳

درودبرشما دوستان خوب هرکارمندی دردولت وظیفه خودش به درستی انجام نده حذف خواهدشد

محمد شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۵

اگر این شکلی باشه باید موضوع دوباره بررسی بشه بالاخره مسیول هم دغدغه داره اگر قانونی نگیره اختلاس می‌کنه و بدتر از بد میشه
من ترجیح میدم قانونی بگیرن هر چند زیاد بگیرن

کامران شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۲

شب ها هم با باجناقت کار میکردی زدی اضافه کار

رضاشریفی شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹

همه مواردبه یک کناراینکه بازافرادی خائن هم پیدامیشن ازاین ادم بااین بیوگرافی دفاع هم می کنندخداشاهده بااینکه بنده جانبازهم هستم ولی وقتی بابچه خودم به مشکل میخوردم یاداون معلمی که باکمترین حقوق در بدترین شرایط بماندکه بعضی ازهمین عزیزان به اسنب وتپسی هم روی میارن واقعاخداراخوش میادبنده ازراه رسیده چون وابستگی دارم بالاترین حقوق اونم اراموزش پرورشی که همیشه بدردندارم ندارم دچارشده

مهدی شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۲

تو کشور مابالا کشیدن بیت المال راحرام خوری نمی دانندو چیز عادی وبرخی آن راحق خود می دانند طرف یک کزارش کار تاییدشده ارائه نمی دهد بعد از حق وحقوقش صحبت می کند معلمان وازهم بدتر کارگران زحمتکش اضافه هم کار می کنندچیزی هم نمی گیرند..

مهدی شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳

تو کشور مابالا کشیدن بیت المال راحرام خوری نمی دانندو چیز عادی وبرخی آن راحق خود می دانند طرف یک کزارش کار تاییدشده ارائه نمی دهد بعد از حق وحقوقش صحبت می کند معلمان وازهم بدتر کارگران زحمتکش اضافه هم کار می کنندچیزی هم نمی گیرند.

مرگ بر خائن شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۲

هرماه ۱۶ملیون تومان اضافه کاری؟؟؟

آرین شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۲

همش دروغه من باسی سال کارتدریس حقوقم ماهی ۱۲م است وتو اضافه کاریت ماهی ۱۶ م مگه چکار می کردی اگه وظیفه ات را به موقع انجام می دادی نیاز به اضافه کاری نبود حقوقت چقد بود…دزدی در روز روشن از بدبخت ترین قشری که هیچ کس به فکرشون نیست

مجید یکشنبه , ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹

سن سال شما نشان می دهد که سابقه چندانی ندارید. من با ۲۸ سال سابقه و کسب رتبه معلم نمونه و تدریس در دانشگاه فرهنگیان و گذاشتن تمام سرمایه و سلامتی خودم در آموزش با مدرک کارشناسی ارشد دانشگاه دولتی هنوز حقوقی کم تر از اضافه کار جنابعالی دریافت می کنم و مطالبات رتبه بندی من پس از اعتراض به دیون رفت. شما با کدام آقا زاده ها لابی داشته آید که موفق به واریز ۱۸ ماه آن شده آید؟ حقوق اصلی شما چقدره که اضافه کاری شما از حقوق دریافتی ما بیشتره؟

محمد یکشنبه , ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷

همین که داماد وزیر بودی وچتین جایگاهی را کرفتی خور بزرگترین ظلم به فرهنگیان بود وگرنه مبلغ زیاد مهم نیست در این کشور کسانی هستند که ماهانه ملیاردها تومان‌مال ملت را به جیب میزنند وهمه میدانند کسی پیگیر نیست

فسایی دوشنبه , ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰

سلام و عرض ارادت چرا هر چیزی رو میپذیریم آخه کجا داماد وزیر هستند؟ ایشون، تو رو خدا برای تک تک این دروغ ها باید جواب بدیم، این یک دروغ بوده که پارسال توی بی بی سی گفتن
در ضمن صندوقی که سالیانی در اون اختلاس میشده، چرا الان اومدن عکس فیش اضافه کاری گذاشتن،مگر توی اون مجموعه بقیه کمتر اضافه کار میگرفتند؟؟؟؟پس چرا یک نفررا اینقدررر شاخص کردند مطمئن باشید استخوان در گلوی کسی شده بوده،و الا مگه کسی میتونه برای خودش اضافه کار در نظر بگیره

معصوم دوشنبه , ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۳

به خدا من فرزندانم رومان نمیشه کسی از دوستان به خانه دعوت کنیم چون خانه ای داریم احتیاج به تعمیرات داره ولی عدهای با پول فرهنگیان دارند در خانه های آنچنانی ماشینها شاسی بلند زندگی می کنند به جرم کدام کناه

اردشیر بداقی دوشنبه , ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲

خواهشا ، لطفا شما هرگز ما فرهنگیان را نبخشید

عادل یکشنبه , ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷

دوستان فرهنگی بازنشستگان عزیز؟ خدمتگزاران واقعی؟و راستین ایران شماها بودید و بازنشسته شدین؟اجرتان با خدا؟؟ همه مارا شرمنده خانواده هایمان کردن؟مملکت افتاد دست یک عده افراد بیسواد ضداتفلاب؟مملکت را ما بازنشستگان با همه کم کاستی های بعد از جنگ ساختیم ونگهداشتیم؟الان افتاد دست؟ یک عده ادمای مزدور؟؟؟ ای امام عزیز تو کجایی؟ که ببینی؟ سربازان خدمتگذارت چه درد ومشقتی میکشن؟کجایی ببینی؟جانشینی که گذاشتی؟ جز نزاره گری؟ چیزی بلد نیست؟با اینهمه درد و مشکلات بازنشستگی؟ جانم را فدای وطنم میکنم؟ واز هیچ کسی باکی؟ نیست جز خداوند متعال؟ دست پای همه عزیزان بازنشسته را میبوسم و میفشارم؟چون قدرت واقعی درون خود را پای انقلاب ریختن؟؟ انشالله یکروز ی ظلم نابود میشه؟انشالله