کد خبر : 38504
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 مرداد 1404 - 11:36

راهبرد پیشرو در صادرات؛ افزایش قدرت چانه‌زنی در مذاکرات تجاری

مدیریت هوشمندانه پتروشیمی کرمانشاه، مسیر تولید پایدار تا پایان پاییز را هموار نمود

مدیریت هوشمندانه پتروشیمی کرمانشاه، مسیر تولید پایدار تا پایان پاییز را هموار نمود
در سال 1404، مهندس ظهیر حیدری‌نژاد و تیم مدیریتی پتروشیمی کرمانشاه، با یک تصمیم استراتژیک، مسیر متفاوتی را برگزیدند: پیش‌فروش هدفمند تولیدات تیر، مرداد و شهریور در بازارهای صادراتی. این راهبرد، نه تنها مشکل ظرفیت انبار را حل نمود، بلکه به شرکت این قدرت را داد که در مذاکرات تجاری، تمرکز خود را از «فروش تحت فشار» به «فروش با حداکثر سود» منتقل کند.

به گزارش انرژی پرس، در سال‌های اخیر، ماه‌های پایانی بهار و تابستان برای بسیاری از تولیدکنندگان پتروشیمی، دوره‌ای همراه با چالش‌های انبارداری و رکود نسبی بازارهای جهانی بوده است. انباشت موجودی، کاهش ظرفیت انبار و فشار برای فروش فوری، اغلب توان چانه‌زنی شرکت‌ها را با محدودیت مواجه می نمود.

اما در سال ۱۴۰۴، مهندس ظهیر حیدری‌نژاد و تیم مدیریتی پتروشیمی کرمانشاه، با یک تصمیم استراتژیک، مسیر متفاوتی را برگزیدند: پیش‌فروش هدفمند تولیدات تیر، مرداد و شهریور در بازارهای صادراتی. این راهبرد، نه تنها مشکل ظرفیت انبار را حل نمود، بلکه به شرکت این قدرت را داد که در مذاکرات تجاری، تمرکز خود را از «فروش تحت فشار» به «فروش با حداکثر سود» منتقل کند.

بیشتر بخوانید:  تامین نیاز صنایع دارویی کشور توسط ۲۷ مجتمع پتروشیمی

این تصمیم استراتژیک همچنین ریسک کاهش تولید ناشی از محدودیت انبارش را به صفر رسانده و تا پایان پاییز، پیوستگی روند تولید را تضمین نموده است.

کارشناسان معتقدند اتخاذ چنین رویکردهایی، علاوه بر ایجاد ثبات عملیاتی، می‌تواند تصویر برند و جایگاه تجاری شرکت را در بازارهای بین‌المللی، به‌عنوان یک عرضه‌کننده منظم و پیشرو، تقویت نماید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.