کد خبر : 15396
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 خرداد 1403 - 13:13

ماجرای کدورت قالیباف از وزیر نفت چیست؟

ماجرای کدورت قالیباف از وزیر نفت چیست؟
تحرکات وزارت نفت در ماجرای انتخاب رئیس مجلس شورای اسلامی و تلاش جبهه پایداری و تندرو در شکست محمدباقر قالیباف، موجب بروز کدورتی بزرگ میان رئیس مجلس و وزیر نفت شده است.
به گزارش انرژی پرس، موضوع از آن قرار است که پس از پایان یافتن انتخابات مجلس شورای اسلامی، جریان تندرو و اعضای جبهه پایداری سعی داشتند تا گزینه خود را برای ریاست مجلس بالا برده و به ریاست محمدباقر قالیباف پایان دهند.
در همین باره تحرکاتی از سوی برخی مدیران وزارت نفت برای این موضوع زیر ذره بین قالیباف و تیم او قرار گرفت تا در نهایت، به اوجی توصیه شود بهتر است وزارت نفت را به سمت دوری از سیاسی بازی سوق دهد.

همین موضوع موجب شد تا اوجی از برخی مدیران خود بخواهد تا هیچ دخالتی در انتخاب ریاست مجلس شورای اسلامی نداشنه باشند چراکه قالیباف از این موضوع ناراحت است.

حالا با نزدیک شدن جواد اوجی به روزهای پایانی وزارت خود و حذف کاندیداهای دولت سیزدهم از رقابت های انتخاباتی، قالیباف روی خوشی به وزارت نفت و مدیران آن نشان نمی دهد.

به گفته یک منبع آگاه، رئیس مجلس شورای اسلامی دل خوشی از وزارت نفت ندارد و به همین موضوع، بیشتر کانال های ارتباطی این وزارتخانه و مدیران آن با ستاد انتخاباتی اش را محدود کرده است.

منبع: میز نفت
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.