کد خبر : 13423
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 - 9:58

جعفر هاشمی مدیرعامل نفت و گاز پارسیان شد

جعفر هاشمی مدیرعامل نفت و گاز پارسیان شد
مهدی عبوری مدیرعامل هلدینگ سرمایه‌گذاری غدیر در حکمی؛ جعفر هاشمی را به‌عنوان‌ عضو هیات مدیره و با تایید هیات مدیره به‌عنوان‌ مدیرعامل گروه نفت و گاز پارسیان منصوب کرد .
به گزارش انرژی پرس، به نقل از روابط عمومی هلدینگ سرمایه‌گذاری غدیر، با حکم مهدی عبوری مدیرعامل غدیر، جعفر هاشمی بعنوان عضو هیات مدیره و مدیرعامل جدید گروه گسترش نفت و گاز پارسیان معرفی شد.
عبوری در حاشیه معرفی هاشمی با اشاره به اهمیت حوزه انرژی به ویژه نفت، گاز و پتروشیمی برای توسعه کشور و ضرورت افزایش کیفی و کمی این حوزه در هلدینگ غدیر، انتصاب مدیرعامل جدید شرکت گروه گسترش نفت و گاز پارسیان را گامی در راستای تحقق رویکردهای جدید غدیر  دانست و گفت : با عنایت به گستردگی، تخصص و سابقه درخشان گروه گسترش نفت و گاز پارسیان، انتظار می‌رود مدیر عامل جدید در راستای اتمام هرچه سریعتر پروژه‌های نیمه کاره اهتمام ویژه به‌خرج دهد و ضمن تلاش برای یافتن شرکای جدید در سرمایه‌گذاری و مقاصد صادراتی تازه، طراحی پلنت‌های زودبازده را هرچه سریعتر در دستور کار قرار دهد.

مدیرعامل هلدینگ چند رشته‌ای غدیر، با تاکید بر ضرورت سرمایه‌گذاری در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی به‌منظور ایجاد بالاترین ارزش افزوده بلند‌مدت برای سهامداران و توسعه پایدار با صیانت از محیط زیست، افزود: رشد و توسعه به  منظور مبدل شدن به یکی از برترین شرکت‌های سرمایه‌گذار در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی در خاورمیانه با اعتبار جهانی، باید در الویت مدیریت جدید قرار گیرد.

عبوری با بیان اینکه گروه گسترش نفت و گاز پارسیان در حال حاضر در جمع شرکت‌های برتر این حوزه در زمینه فروش و سودآوری قرار دارد، تصریح کرد : انتظار می‌رود با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون تقویت توان داخلی و غلبه بر تحریم‌های ظالمانه  و نیز رویکرد عملگرایانه دولت مردمی، مدیریت جدید طرح‌های نوآورانه با تکیه بر مشارکت مردم در دستور کار قرار دهد  و با تدوین برنامه جدید در حوزه بازرگانی به ویژه در فروش اوره، بااستفاده از حداکثر توان و ظرفیت خود آینده ای متفاوت برای سهامداران پارسان و غدیر به ارمغان آورد.

مدیرعامل جدید هلدینگ نفت و گاز پارسیان از درون مجموعه انتخاب شد

جعفر هاشمی، پیش از این مدیرعامل پتروشیمی کرمانشاه بوده است که با ثبت عملکرد موفق به‌عنوان مدیرعامل هلدینگ نفت و گاز پارسیان منصوب شد.پیام این انتصاب به بدنه مدیران غدیر این است که در صورت ثبت عملکرد موفقیت‌آمیز مسیر ارتقا باز بوده و قرار نیست مدیران اتوبوسی جایگزین نیروهای متخصص درون سیستم شوند.
هاشمی پیشتر نیز رییس هیئت مدیره پتروشیمی پردیس، یکی از بزرگترین مجتمع‌های پتروشیمی کشور و زیرمجموعه هلدینگ پارسیان و همچینن عضو هیئت مدیره پتروشیمی زاگرس بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.