کد خبر : 2000
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1402 - 21:04

خبر اختصاصی انرژی پرس تایید شد

سه عضو هیات مدیره هلدینگ شستا تغییر کردند

سه عضو هیات مدیره هلدینگ شستا تغییر کردند
محمدیوسف شاکری خویی، علیرضا چناری و عبدالرحیم بنکدار به سمت اعضای جدید هیئت‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری تأمین‌اجتماعی(شستا) منصوب شدند.

رسانه انرژی پرس ۲ هفته پیش خبر از تغییرات اساسی در هلدینگ سرمایه گذاری شستا مهمترین شرکت زیر مجموعه وزارت کار داد اما این خبر بارها توسط رسانه های نزدیک به تامین اجتماعی و شرکت شستا تکذیب شد اما پس از بارها تکذیب امروز مراسم تودیع و معارفه در این هلدینگ برگزار شد.

براساس احکام صادر شده از سوی میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی محمدیوسف شاکری خویی، علیرضا چناری و عبدالرحیم بنکدار به سمت اعضای جدید هیئت‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری تأمین‌اجتماعی(شستا) منصوب و طی مراسمی با حضور مدیرعامل سازمان، ریاست هیئت‌مدیره سازمان، اعضای هیئت‌مدیره و تعدادی از معاونین و مدیران سازمان تأمین‌اجتماعی، معارفه شدند.

براساس این گزارش با توجه به استعفای دو عضو هیئت مدیره شستا در ماه های اخیر، طی احکام صادر شده محمدیوسف شاکری خویی، علیرضا چناری و عبدالرحیم بنکدار به‌عنوان اعضای جدید هیئت‌مدیره شستا منصوب و از زحمات محمد علیزاده، محمدرضا شیران و محسن ناقدی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید:  صادق مهدی غفرانی، مدیر روابط عمومی شستا شد

براساس این گزارش، مراسم تکریم و معارفه اعضای هیئت‌مدیره شستا در محل ساختمان مرکزی شرکت سرمایه‌گذاری تأمین‌اجتماعی برگزار شد و ضمن معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره شستا، بر اهمیت برنامه‌محوری، فعالیت‌های اقتصادی تأمین‌اجتماعی در حفظ و ارتقای اررزش ذخایر و دارایی‌های متعلق به بیمه‌شدگان و همچنین افزایش تولید، سوددهی و مبارزه جدی با همه مظاهر فساد به‌عنوان راهبردهای اصلی مورد توجه این سازمان در حوزه فعالیت‌های اقتصادی تأکید شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.