کد خبر : 13298
تاریخ انتشار : شنبه 22 اردیبهشت 1403 - 10:00

مدیرعامل پتروشیمی جم‌ پیلن در گفت‌وگو با «انرژی پرس»:

سال ۴۰۳ سه گرید به سبد محصولات جم‌ پیلن افزوده می‌شود

سال ۴۰۳ سه گرید به سبد محصولات جم‌ پیلن افزوده می‌شود
مدیرعامل جم‌ پیلن گفت: براساس لایسنس شرکت می‌توانیم ۱۲۰ گرید تولید کنیم. براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در ۴۰۳ سه گرید جدید را به تولید می‌رسانیم.

به گزارش اختصاصی انرژی پرس، پتروشیمی جم پیلن، به عنوان بزرگترین تولیدکننده پلی پروپیلن در ایران محسوب می‌شود که پروپیلن مورد نیاز خود را برای تولید، از پتروشیمی جم با قیمتی تحت قرارداد ۱۰ ساله تامین می‌کند. به این ترتیب جم پیلن بخشی از زنجیره ارزش پتروشیمی جم به حساب می‌آید. جالب است بدانید که دو پتروشیمی مارون و شازند نیز پلی پروپیلن تولید می‌کنند. اما هر دو از نظر حجم تولید این محصول ارزشمند، میدان را به جم پیلن واگذار کرده‌اند.

رضا گنجی، مدیرعامل پتروشیمی جم‌پیلن در گفت‌وگو با «انرژی پرس» گفت: ۴۰۲ سال خوبی برای شرکت بود چراکه  دو گرید جدید به سبد محصولات جم‌پیلن افزوده شد.

بیشتر بخوانید:  راه‌اندازی سامانه دیجیتال بارگذاری اسناد تاریخی صنعت نفت

او ادامه داد: در سال گذشته باوجود اورهال ۴۵ روزه  و کاهش تولید، موفق شدیم سود خالص را ۲۸ درصد افزایش دهیم.

گنجی درباره‌ی مجمع ۴۰۳ جم‌پیلن گفت: برای نخستین بار در تاریخ شرکت، مجمع را در سایت عسلویه برگزار می‌شود. امیدواریم بتوانیم توزیع سود در مجمع را با نگاه سرمایه‌گذاری و سودآوری برای سهامداران انجام دهیم.

مدیرعامل جم‌پیلن گفت: براساس لایسنس شرکت می‌توانیم ۱۲۰ گرید تولید کنیم. براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در ۴۰۳ سه گرید جدید را به تولید می‌رسانیم که با افزودن این گریدها، سبد محصولات جم‌پیلن به ۱۸ گرید خواهد رسید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.