کد خبر : 1342
تاریخ انتشار : شنبه 31 تیر 1402 - 11:42

پاداش ۱ و نیم میلیاردی برای مشترکین کم مصرف برق

پاداش ۱ و نیم میلیاردی برای مشترکین کم مصرف برق
معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی از اصلاح الگوی مصرف برق 25 درصد از مشترکین این استان و پاداش به آنها خبر داد.

به گزارش انرژی پرس و به نقل از تسنیم، محسن بخشایی معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با اشاره به  اجرای طرح پاداش صرفه جویی در مصرف برق در این استان افزود: حدود ۲۵ درصد مشترکین خانگی خراسان جنوبی مشمول پاداش صرفه جویی در مصرف برق شدند که در این راستا، مبلغ یک میلیارد و ۴۸۹ تومان پاداش برای مشترکین محاسبه شده است.

بخشایی اضافه کرد: برای مشترکین خانگی که مصرف برق آنها در ماه‌های گرم تابستان نسبت به دوره مشابه سال قبل کاهش یافته باشد به‌ازای هر کیلووات‌ ساعت از ۵۰۰ تومان تا ۲ هزار تومان پاداش در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: از اول خرداد ۱۴۰۲ و با توجه به صدور ۲۵۲ هزار و ۲۶۸قبض مشترک خانگی در استان خراسان جنوبی، ۶۲ هزار قبض مشمول پاداش شده است.

بخشایی ۳۸درصد مصرف برق در تابستان به بخش خانگی معطوف دانست و گفت: مشترکان در شهرستان‌های بیرجند با ۳،۱۸۸،۰۰۰ کیلووات‌ ساعت و بشرویه با ۲۱۶۰۰۰ کیلووات‌ ساعت به‌ترتیب بیشترین و کمترین میزان مشارکت و صرفه‌جویی در مدیریت مصرف داشته اند.

بخشایی ضمن تاکید بر لزوم رعایت بیشتر الگوی مصرف در دوران اوج مصرف، افزود: مصرف استان نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل حدود ۶درصد رشد داشته است، البته همکاری بسیار خوبی توسط صنایع و کشاورزان را شاهد هستیم که علاوه بر آن نیازمند همکاری بیشتر بخش خانگی در موضوع بهینه‌سازی مصرف نیز هستیم.

معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با تقدیر از هم‌استانی‌ها در جهت همکاری با این شرکت در مدیریت مصرف انرژی تأکید کرد: بسته تشویقی ۲۰برابری پاداش تا پایان شهریورماه اجرا می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.