کد خبر : 21010
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 شهریور 1403 - 11:12

مدیرعامل پتروشیمی آریا ساسول در گفت‌وگو با «انرژی پرس»:

خبر خوش برای سهامداران؛ سود ۱۰۰ میلیون دلاری در راه است +فیلم

خبر خوش برای سهامداران؛ سود ۱۰۰ میلیون دلاری در راه است +فیلم
آریا ساسول با طرح توسعه‌ای جدید، سود ۱۰۰ میلیون دلاری را نصیب سهامداران می‌کند؛ مدیرعامل این شرکت از پیشرفت ۵۰ درصدی طرح نیوپلنت MDHD خبر داد.

به گزارش اختصاصی انرژی پرس، محمدرضا حیدرزاده، مدیرعامل شرکت پلیمر آریا ساسول در گفتگویی، ضمن تشریح دستاوردهای اخیر این شرکت، به تشریح برنامه‌های آتی و چالش‌های پیش رو پرداخت.

همکاری آریا ساسول با خانه نوآوری و فناوری

حیدرزاده با اشاره به امضای تفاهم‌نامه‌ای با خانه نوآوری و فناوری، بر اهمیت همکاری با این نهاد در راستای ارتقای سطح فناوری و نوآوری در شرکت تاکید کرد. او با بیان اینکه آریا ساسول در سال گذشته جوایز جهانی متعددی در حوزه‌های مختلف از جمله مدیریت ریسک، نوآوری و کیفیت کسب کرده است، به بلوغ سازمانی و دستاوردهای قابل توجه این شرکت اشاره کرد.
مدیرعامل آریا ساسول با اشاره به اهمیت همکاری با خانه نوآوری و فناوری در حوزه انتقال تجربیات و کسب تجربیات جدید، بر لزوم توسعه صادرات و فروش محصولات به بخش‌های مختلف تاکید کرد. وی ابراز امیدواری کرد که با همکاری دوجانبه با این نهاد بتوانند افتخارات بیشتری را برای کشور کسب کنند.
حیدرزاده در ادامه به موضوع اورهال سالانه شرکت اشاره کرد و با بیان اینکه این فرآیند در آبان ماه انجام خواهد شد، بر اهمیت آن در حفظ و بهبود عملکرد تجهیزات تاکید کرد. وی همچنین به هدفگذاری برای دستیابی به رکورد تولید و فروش در سال جاری اشاره کرد.
در پاسخ به پرسشی درباره استفاده از تجهیزات ایرانی در اورهال، حیدرزاده با اعلام اینکه حدود ۹۰ درصد تجهیزات مورد استفاده از تولیدات داخلی خواهد بود، بر حمایت از تولیدکنندگان داخلی تاکید کرد.

بیشتر بخوانید:  وخامت اوضاع گاز کشور مانند خشکی دریاچه ارومیه است

تولید گریدهای جدید؛ دستاوردی دیگر از همکاری با دانش‌بنیان‌ها
در خصوص ارتباط با شرکت‌های دانش‌بنیان، حیدرزاده ضمن تاکید بر اهمیت این همکاری‌ها، بیان کرد که دانش‌بنیان‌ها به آریا ساسول در تولید گریدهای جدید و محصولات نوآورانه کمک خواهند کرد.

طرح نیوپلنت  MDHDآریا ساسول و  سودآوری ۱۰۰ میلیون دلاری برای سهامداران

در پایان، حیدرزاده با اشاره به اینکه تمرکز آریا ساسول بر طرح نیوپلنت MDHD تاکید کرد و گفت: این طرح هم‌اکنون ۵۰ درصد پیشرفت داشته است. با بهره‌برداری کامل از این طرح، انتظار داریم سالانه حدود ۱۰۰ میلیون دلار به سودآوری شرکت افزوده شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.