کد خبر : 15780
تاریخ انتشار : شنبه 26 خرداد 1403 - 11:06

تاریخ دقیق واریز یارانه های خردادماه ۱۴۰۳

تاریخ دقیق واریز یارانه های خردادماه ۱۴۰۳
طبق اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها ، مبلغ یارانه ۴۰۰ هزارتومانی به حساب سرپرستان سه دهک کم درآمد واریز شد‌.

به گزارش انرژی پرس،  بر اساس اعلام سازمان هدفمندی یارانه ها، مبلغ ۴۰۰ هزار تومان یارانه هر نفر در سه دهک کم درآمد به حساب سرپرستان خانوار‌ها واریز شد.

بر اساس اعلام این سازمان تعداد افراد خانوار‌های سه دهک کم درآمد به ۱۰ میلیون سرپرست خانوار می‌رسد و یارانه ۴۰۰ هزار تومانی این خانوار‌ها از ساعت ۲۴ امشب یابد برداشت می‌شود.

بر اساس اطلاعیه شماره ۴۰ سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، یارانه مرحله ۱۶۰ (خرداد ماه) به حساب سرپرستان خانوار دهک‌های اول تا سوم واریز شد.

یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۶۰ مربوط به خرداد ماه ۱۴۰۲ به حساب ۱٠،٠۷۵،۸۳۶ سرپرست خانوار دهک‌های اول تا سوم در سراسر کشور واریز و از ساعت ۲۴ روز جمعه ٢۵ خرداد ماه قابل برداشت است.

در این اطلاعیه آمده است: یارانه مرحله ۱۶۰ به مبلغ ١١،٠٧۵ میلیارد تومان بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به حساب ۱٠،٠۷۵،۸۳۶ سرپرست خانوار دهک‌های اول تا سوم در ٢٨ بانک عامل سراسر کشور واریز و از ساعت ۲۴ روز جمعه ٢۵ خرداد ماه قابل برداشت است.

بر این اساس، در صورتی که سرپرستان خانوار جزو دهک‌های اول تا سوم هستند، مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر به حساب آنان واریز خواهد شد.

منبع: ایلنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.