کد خبر : 19031
تاریخ انتشار : شنبه 13 مرداد 1403 - 15:02

توصیه شهردار صهیونی به گردشگران؛

به دلیل تنش‌های امنیتی به شهر صفد نیایید

به دلیل تنش‌های امنیتی به شهر صفد نیایید
انجمن هتل‌های رژیم اشغالی فاش کرد که ۱۰ درصد از هتل‌ها با خطر واقعی بسته شدن مواجه هستند.

یوسی کاکون، شهردار صفد، مرکز استان الجلیل علیا در شمال رژیم صهیونیستی، به گردشگران توصیه کرد که امسال به دلیل تنش‌های امنیتی به این شهر نیایند.

کاکون – در بیانیه‌ای به یک رادیو محلی که توسط کانال ۷ اسرائیل پخش شد – گفت: صفد امسال مانند هر سال پر از گردشگر به نظر نمی‌رسد و ما توصیه نمی‌کنیم که به اینجا بیایید.

وی با اشاره به اینکه وضعیت بلاتکلیفی که چند ماه است ما را همراهی می‌کند، شب گذشته به اوج خود رسید، افزود: در حال آماده شدن برای یک رویداد بزرگ هستیم و در بحث ایمن سازی از موشک‌ها و پهپادها، خلأ بزرگی داریم.

بیشتر بخوانید:  درخواست رژیم صهیونیستی از آمریکا برای حمله احتمالی ایران

شهردار صفد افزود: فقدان استحکامات در مؤسسات آموزشی کمتر نگران کننده است، زیرا واضح است که با شروع یک حادثه امنیتی، همه دانش آموزان به خانه‌های خود فرستاده می‌شوند.

هفته گذشته، اتحادیه هتل‌های اسرائیل (اتحادیه خصوصی که به نمایندگی از ۴۵۰ هتل با حدود ۴۲۰۰۰ نفر کار می‌کند) فاش کرد که در نیمه اول سال ۲۰۲۴، تقریباً ۹۶۹، ۰۰۰ گردشگر یک شب اقامت در هتل‌ها ثبت شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۸۱ درصد کاهش داشته است. بر اساس گزارش روزنامه یدیعوت آحارونوت، سال اول، نشان می‌دهد که ۱۰ درصد از هتل‌ها با خطر بسته شدن واقعی روبرو هستند.

منبع: ایبنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.