کد خبر : 18958
تاریخ انتشار : شنبه 13 مرداد 1403 - 10:04

کارنامه فجر انرژی در بهار ۱۴۰۳

افزایش ۶۳ درصدی درآمد به دنبال رشد حجم تولید در فجر انرژی

افزایش ۶۳ درصدی درآمد به دنبال رشد حجم تولید در فجر انرژی
طبق گزارش  فصلی شرکت فجر انرژی خلیج فارس در بهار امسال، فجر موفق به شناسایی درآمد چهار هزار و 641 میلیارد تومانی در بهار 1403 شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 63 درصد افزایش داشته است.

به گزارش اختصاصی انرژی پرس، گزارش فصلی شرکت فجر انرژی خلیج فارس به عنوان یکی از بزرگترین یوتلیتی‌های بورسی در بهار ۱۴۰۳ منتشر شد و مشخص کرد شرکت در این فصل توانسته است درآمد خود را افزایش دهد. به نحوی که درآمد فجر انرژی خلیج فارس در بهار ۱۴۰۳ نسبت به بهار ۱۴۰۲ بیشتر از ۶۳ درصد افزایش داشته است.

همچنین حجم تولید فجر انرژی خلیج فارس نیز در این فصل خبر از ارقام صعودی می‌دهد. به طوری که مقدار کل تولید فجر در بهار امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته یعنی بهار ۱۴۰۲ افزایش داشته داشته است. به طور کلی باید گفت بررسی گزارش فصلی فجر، خبر از عملکرد مثبت این شرکت در بهار می‌دهد.

وضعیت تولید محصولات یوتیلیتی فجر انرژی

نگاهی به ارقام گزارش  فصلی فجر انرژی خلیج فارس در بهار ۱۴۰۳ نشان می‌دهد، شرکت موفق به تولید یک میلیون و ۵۲۸ هزار تن بخار، ۱۱ میلیون و ۲۱۷ هزار متر مکعب آب RO، سه میلیون و ۸۰۶ هزار متر مکعب آب DM، ۶۴ میلیون و ۳۴۵ هزار متر مکعب گاز طبیعی به منظور سوخت، ۱۰۲ میلیون و ۹۳۳ هزار متر مکعب ازت گازی، ۶۷ میلیون و ۱۵۱ هزار متر مکعب اکسیژن گازی، یک میلیون و ۷۲۷ هزار متر مکعب آب خوراک بویلرهای (BFW)، ۵۷ میلیون و ۲۳۰ هزار متر مکعب هوای ابزار دقیق، ۱۲۸ میلیون و ۹۹۰ هزار متر مکعب هوای سرویس و  یک میلیون و  ۶۱۲ هزار مگاوات ساعت برق ( فروش به شرکت‌های منطقه ) شده است.

در نهایت باید گفت مجموع ارقام تولید شرکت فجر انرژی خلیج فارس، فارغ از واحد اندازه‌گیری مقدار محصول، مشخص می‌کند که فجر در بهار ۱۴۰۳ موفق به تولید ۴۴۸ میلیون و ۱۹۵ هزار واحد از محصولات خود شده است. گفتنی‌ست این رقم نسبت به بهار سال گذشته حدود ۶.۴ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید:  پتروشیمی‌ های فاز دو عسلویه در یک قدمی تعطیلی/  بدهی گازی به ۲۰ هزار میلیارد تومان رسید

درآمد فجر انرژی خلیج فارس افزایش یافت

همان‌طور که گفته شد حجم تولید شرکت فجر انرژی خلیج فارس در بهار امسال نسبت به بهار ۱۴۰۲ افزایش داشته است. این موضوع حجم فروش شرکت را بالا برد و درآمد شرکت را در این فصل افزایش داد.

به طوری که «درآمد حاصل از فروش محصولات یوتیلیتی» شرکت فجر انرژی خلیج فارس از دو هزار و ۸۳۹ میلیارد تومان در بهار سال ۱۴۰۲ با افزایش حدود ۶۳.۴ درصدی به چهار هزار و ۶۴۱ میلیارد تومان در بهار سال ۱۴۰۳ رسیده است.

کارنامه درآمدزایی فجر انرژی در بهار ۱۴۰۳

بررسی گزارش  فصلی فجر انرژی خلیج فارس در بهار ۱۴۰۳ نشان می‌دهد، شرکت موفق به کسب درآمد دو هزار و ۳۷۹ میلیارد تومانی از برق ( فروش به شرکت‌های منطقه )، ۸۰۰ میلیارد تومانی از بخار، ۵۰۱ میلیارد تومانی از آب RO، ۲۵۹ میلیارد تومانی از آب DM، ۲۰۹ میلیارد تومانی از گاز طبیعی به منظور سوخت، ۱۸۶ میلیارد تومانی از ازت گازی، ۷۰ میلیارد تومانی از اکسیژن گازی، ۵۰ میلیارد تومانی از آب خوراک بویلرهای     (BFW)، ۵۵ میلیارد تومان از هوای ابزار دقیق و ۲۰ میلیارد تومان از هوای سرویس شده است.

در نهایت باید گفت فجر انرژی خلیج فارس توانست در بهار امسال حجم تولید خود را بالا ببرد و درآمد خود را در مدار صعودی قرار دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.