کد خبر : 8799
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 بهمن 1402 - 13:19

همه آنچه که درباره بن کارت کارکنان نفت باید بدانید

همه آنچه که درباره بن کارت کارکنان نفت باید بدانید
در حال حاضر بیش از 5300 فروشگاه از جمله دیجی کالا، مادایران، دیلی مارکت، افق کوروش و هایپرفامیلی و... برای خرید کالای داخلی بصورت حضوری، آنلاین و یا با ایجاد کارت خریددر برنامه وجود دارد.

به گزارش انرژی پرس، پاسخ به پرسش‌ها پیرامون بن خرید کالای داخلی و خرید اعتباری مربوط به کارکنان شرکت ملی نفت ایران را در ادامه می‌خوانید:

آیا امکان اضافه شدن فروشگاه های معتبر دیگر به برنامه وجود دارد؟

بله، همکاران محترم می توانند فروشگاه های مورد نظر خود در شهرهای مختلف کشور را از طریق درج در سایت تارا و یا به شماره تماس های ۶۱۶۲۲۲۲۶-۰۲۱ و ۶۱۶۲۲۵۰۷-۰۲۱ و ۶۱۶۲۲۴۶۵ -۰۲۱ اعلام نمایند.ضمن اینکه در حال حاضر پیگیری جهت اضافه شدن فروشگاه های شهروند، اتکا و رفاه در حال انجام می باشد،

موضوع احراز هویت چیست ؟

احراز هویت در برنامه برای دریافت کنندگان برنامه بصورت شخصی الزامی است ، لیکن با توجه به اینکه معرفی همکاران محترم از سوی شرکت ملی نفت ایران قبلا صورت پذیرفته، برای استفاده از برنامه و استفاده از بن خرید کالای داخلی/خرید اعتباری مربوط به شرکت نفت نیاز به احراز هویت توسط همکاران محنرم نمی باشد.

دلیل وجود کارت های مختلف در برنامه چیست؟

استفاده از کارت های مختلف در برنامه به منظور مدیریت واریزهای انجام شده برای کاربر می باشد. مزید استحضار در حال حاضر دو کارت از طریق شرکت ملی نفت ایران برای مشمولان در برنامه فعال گردیده است که کارت با رنگ آبی مربوط به بن خرید کالای داخلی است و برای کسانی که کارکرد کامل در یک ماه دارند به میزان ۴۹۰۰۰۰۰ تومان بصورت ماهانه شارژ می گردد و نیاز به باز پرداخت ندارد. کارت دیگر با رنگ قرمز مربوط به خرید اعتباری معادل حداکثر سه برابر مبلغ ماهانه بنخرید مذکور می باشد که کارمند در صورت استفاده از اعتبار جهت خرید می بایست مبلغ مصرف شده را در سه ماه متوالی بعدی بازپرداخت نماید.
سایر کارت ها بر اساس استانداردهای برنامه مذکور برای تمامی کاربران فعال می گردد که برای نمونه کارت کیف پول (برگشت نقدی) مربوط به خرید از فروشگاه های منتخب است که سه درصد مبلغ خرید به کیف پول برگشت داده می شود.

خرید اعتباری چگونه شارژ می شود؟

خرید اعتباری به میزان ۳ برابر مبلغ بن کالای داخلی متعلقه ماهیانه می باشد که هریک از کارکنان مشمول می توانند از آن استفاده نموده و پس از آن مبالغ اعتباری را در ۳ ماه بعدی(سه قسط مساوی) بدون کارمزد با تسویه از محل شارژ بن ماه های بعدی در برنامه بازپرداخت نمایند.

در کدام قسمت از برنامه میتوان وضعیت اقساط خریدهای اعتباری را مشاهده نمود؟

جهت مشاهده وضعیت اقساط می بایست کارت خرید اعتباری ( با رنگ قرمز) را انتخاب نموده و در قسمت مشاهده وضعیت اقساط ، مجموع اعتبار استفاده شده و تعداد اقساط پرداختی را به تفکیک مشاهده نمود.

بیشتر بخوانید:  رشد اقتصادی 7.1 درصدی در تابستان با احتساب نفت

در صورت مفقود شدن گوشی تلفن همراه چه اقدامی لازم است؟

با توجه به اینکه برای ورود به برنامه نیاز به ورود رمز می باشد، امکان استفاده از این برنامه برای افراد دیگر بسیار پایین می باشد،لیکن در اسرع وقت با تماس با پشتیبانی (۰۲۱-۱۵۷۳) اکانت خود را غیرفعال نمایید.

چگونه می توان بن کارت (بن خرید کالای داخلی و اعتباری) خود را با دیگران به اشتراک گذاشت؟

در ابتدا از فرد/ افراد مورد نظر بخواهید که برنامه مذکور را روی تلفن همراه خود نصب نمایند. سپس شما با انتخاب گزینه اشتراک کیف با دیگران و افزودن شماره تلفن همراه فرد/ افراد مذکور در برنامه نصب شده روی تلفن همراه خود می توانید کیف را به اشتراک بگذارید.

اگر از کارت خرید اعتباری استفاده نشود، بدهی منظور خواهد شد؟

خیر، در صورت عدم استفاده از اعتبار اختصاص داده شده هیچگونه بدهی برای شخص لحاظ نمی شود.
.

آیا کارمزدی (یا سود، بهره و …) به این اعتبار یا بن کالای داخلی تعلق می گیرد؟

خیر. هیچگونه سود، کارمزد و بهره ای ندارد.

در صورت قطع اینترنت چگونه می توان خرید نمود؟

در خرید های آنلاین می بایست اینترنت وصل باشد، لیکن در خرید های حضوری نیاز به اینترنت نمی باشد.

جهت تغییر شماره تلفن همراه چه اقدامی لازم است تا مبلغ موجودی بن خرید کالا و مبلغ اعتباری حفظ و برنامه روی شماره جدید فعال گردد؟

اعلام تغییر شماره تلفن همراه کارمند به منظور جابجایی موجودی روی شماره جدید صرفا از سوی شرکت ملی نفت ایران به بانک ملت امکان پذیر می باشد، از اینرو در صورتیکه به هر دلیلی از جمله تغییر مالکیت تلفن، نیاز است تا شماره تلفن همراه جدیدی اعلام فرمایید نسبت به مراجعه یا درخواست کتبی به امور کارکنان و پیگیری تا حصول نتیجه اقدام نمایید.

علت عدم شارژ مبلغ بن خرید کالای داخلی برای برخی از همکاران چیست؟

برای کارمندانی که شماره تلفن همراه خود را تا روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۳۰در سیستم پورتال تایید نموده اند، واریز انجام گردیده و برای مابقی نیز پس تایید شماره تلفن همراه تحت مالکیت (سیم کارت به نام) از سوی کارمند، اقدامات بعدی از سوی شرکت بی نیاز از پیگیری شخص صورت پذیرفته و مراتب از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد .

🔸در صورت بروز هرگونه مشکل در خصوص برنامه واحد پشتیبانی ۲۴ ساعته با شماره تماس ۱۵۷۳-۰۲۱ آماده پاسخگویی می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 10 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شاپور یکشنبه , ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۸

سلام
بنده از پرسنل ملی حفاری ایران هستم ولی بن کارت برایم شارژ نشده چندبار تماس گرفتم فقط امروز و فردا میکنند کسی هم جواب درستی تا الان نداده کجا و چطور پیگیری کنم نمیدانم

پیمان جمعه , ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳

دقیقا ما هم تعدادی از پرسنل نفتیم که فعال نشده برامون، با وجود اینکه شماره تلفنمون تایید کردیم. معلوم نیست که واریز هم کنند

جلیلی سه شنبه , ۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱:۰۰

پس بازنشستگان نفت که عمری در صنعت نفت کار کردن جی؟

محمدرضوان یکشنبه , ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۵

چرا به بازنشستگان نفت بن کارت نمیدن مگر اونها خرج ندارن

داریوش تبریزی سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰:۴۲

مفت خورا..ی نظامی پیرش درمیاد و حقوقش اینه..اونوقت نفتی های مفت خور؟

ابی چهارشنبه , ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۳:۵۵

والا نفتیا خوبن، نفت فقط واسه شرکت نفتیاست، مابقی الکیه

Ali چهارشنبه , ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۳:۵۷

مگه نفتیا چیکار میکنن بقیه انجام نمیدن، می‌خورید و میخوابید، یعنی چی فقط نفتیا کار میکنن؟؟،