مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با تأکید بر ضرورت اولویتبندی در اجرای پروژههای بزرگ از جمله بازسازی زیرساختهای آسیب دیده جنگ تحمیلی سوم، گفت: مدیریت دقیق منابع، صیانت از استانداردهای ایمنی و استفاده حداکثری از ظرفیت سرمایههای انسانی از مهمترین شاخصهای اجرای بهموقع پروژههاست.
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با یادآوری ثبت بیشترین مقدار مصرف گاز در بخش خانگی، تجاری و صنایع خرد در دوم بهمن با رقم ۷۳۷ میلیون مترمکعب گفت: این رقم در مقایسه با حداکثر مصرف پارسال، افزایشی ۳۴ میلیون مترمکعبی نشان میدهد.
بخش خانگی، تجاری و صنایع جزء در ۲۷ بهمن، ۴۸۰ میلیون مترمکعب گاز مصرف کردند.
آمارهای شرکت ملی گاز ایران از ثبت مصرف ۴۵۳ میلیون مترمکعب گاز در بخش خانگی، تجاری و صنایع جزء در روز ۲۶ بهمن ۱۴۰۴ حکایت دارد.
مصرف گاز در بخش خانگی، تجاری و صنایع جزء در ۲۵ بهمن، همزمان با افزایش دما به ۴۴۳ میلیون مترمکعب رسید.
بخش خانگی، تجاری و صنایع جزء در ۱۹ بهمن، ۶۹.۵ درصد از کل گاز طبیعی تحویلی به شبکه سراسری را مصرف کردند.
مصرف گاز بخش خانگی، تجاری و صنایع جزء همزمان با کاهش دما، در ۱۸ بهمن با روندی افزایشی به ۶۱۱ میلیون مترمکعب رسید.
بخش خانگی، تجاری و صنایع جزء در ۱۷ بهمن، ۶۶ درصد از کل گاز طبیعی تحویلی به شبکه سراسری را مصرف کردند.
مصرف گاز در بخش خانگی، تجاری و صنایع جزء در ۱۳ بهمن همزمان با افزایش دما به ۵۵۸ میلیون مترمکعب کاهش یافت.
مصرف گاز در بخش خانگی، تجاری و صنایع جزء در ۱۲ بهمن به ۵۸۶ میلیون مترمکعب معادل ۶۸ درصد از کل گاز تحویلی به شبکه رسید.
مصرف گاز در بخش خانگی، تجاری و صنایع جزء در ۱۱ بهمن به ۶۱۲ میلیون مترمکعب معادل ۷۰ درصد از کل گاز تحویلی به شبکه رسید.
با عبور موج سرما از کشور و بهبود دمای هوا، مصرف گاز در بخش خانگی نیز کاهش یافته و به ۶۱۲ میلیون مترمکعب در روز رسیده است.