کد خبر : 41241
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 شهریور 1404 - 15:53

بانک ملی؛ تحول در بانکداری دیجیتال و حمایت از اشتغال پایدار

بانک ملی؛ تحول در بانکداری دیجیتال و حمایت از اشتغال پایدار
ابوالفضل نجارزاده، مدیرعامل بانک ملی ایران، در مراسم رونمایی این محصولات گفته بود: «با تلاش متخصصان و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود، بانکداری دیجیتال در بانک ملی ایران با سرعت در حال توسعه است و این محصولات بیانگر توانمندی بانک در پاسخگویی به نیازهای متنوع مشتریان هستند.»

به گزارش انرژی پرس، بانک ملی ایران در مسیر تحول دیجیتال و ارتقای تجربه مشتریان، اخیرا چهار محصول جدید با نام‌های «رشد ملی»، «هاب خدمات مالی»، «نوپی» و «کالاپی» را رونمایی کرده است. این اقدام نشان‌دهنده رویکرد تازه بانک در خلق ارزش از طریق ارائه خدمات خلاقانه و منحصربه‌فرد است.

تحول در بانکداری دیجیتال

ابوالفضل نجارزاده، مدیرعامل بانک ملی ایران، در مراسم رونمایی این محصولات گفته بود: «با تلاش متخصصان و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود، بانکداری دیجیتال در بانک ملی ایران با سرعت در حال توسعه است و این محصولات بیانگر توانمندی بانک در پاسخگویی به نیازهای متنوع مشتریان هستند.»

بانک ملی ایران با بیش از ۵۸ میلیون مشتری و شبکه‌ای گسترده در سراسر کشور، همواره تلاش کرده است تا با استفاده از نوآوری‌های روز، خدمات غیرحضوری را تقویت و نیازهای مشتریان را به شکلی دقیق‌تر شناسایی و برطرف کند.

حمایت از تولید و اشتغال پایدار

محصولات جدید بانک علاوه بر ارتقای کیفیت خدمات مالی، نقش مهمی در حمایت از تولید داخلی، ایجاد اشتغال پایدار و تسهیل مبادلات مالی ایفا می‌کنند. این خدمات نوین نه‌تنها پاسخگوی نیازهای روزمره مردم هستند، بلکه با رعایت اصول بانکداری اسلامی، زمینه تحقق اهداف کلان اقتصادی کشور را نیز فراهم می‌سازند.

نمونه‌ای از موفقیت‌ها

نجارزاده در ادامه به موفقیت طرح تسهیلات قرض‌الحسنه «مهربانی ملی» اشاره کرد و گفت: «در دو سال گذشته، بیش از ۲۰۰ هزار میلیارد تومان منابع در این طرح جذب و بیش از یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از این تسهیلات بهره‌مند شده‌اند.» این آمار گواهی روشن بر رویکرد مشتری‌محور و اجتماعی بانک ملی ایران است.

بیشتر بخوانید:  تسهیلات ویژه اربعین بانک ملی ایران برای زائران حسینی

پیشرو در خدمت‌رسانی

بانک ملی ایران با سابقه‌ای نزدیک به یک قرن و تجربه‌ای ماندگار در عرصه بانکداری کشور، بار دیگر با رونمایی از این چهار محصول نوآورانه نشان داد که در مسیر تحول نظام بانکی، ارتقای خدمت‌رسانی به مردم و توسعه پایدار اقتصادی پیشتاز است.

اهمیت اصلی این محصولات در این است که بانک ملی توانسته است خدمات خود را از قالب سنتی خارج کرده و به سمت یک اکوسیستم دیجیتال حرکت کند. «هاب خدمات مالی» عملاً یک بستر یکپارچه‌سازی است که به مشتری اجازه می‌دهد از سرویس‌های متنوع بانکی و غیربانکی در یک محیط استفاده کند. این، همان چیزی است که در دنیا تحت عنوان بانکداری باز و APIمحور شناخته می‌شود. با توجه به حجم مشتریان بانک ملی (۵۸ میلیون نفر)، اگر حتی بخش کوچکی از آن‌ها از این محصولات استفاده کنند، اثر قابل‌توجهی در گردش مالی، رونق تولید داخلی و کاهش هزینه‌های نظام بانکی خواهد داشت. همچنین، گسترش بانکداری دیجیتال به تحقق اهداف اقتصاد هوشمند کشور کمک می‌کند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.