کد خبر : 22628
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1403 - 15:54

آقای وزیر کار دقیقا کجایید؟

دسته گل جدید لله‌گانی، مدیرعامل بانک رفاه در پتروشیمی امیرکبیر +سند

دسته گل جدید لله‌گانی، مدیرعامل بانک رفاه در پتروشیمی امیرکبیر +سند
اسماعیل لله‌گانی، مدیرعامل بانک رفاه در نامه‌ای عجیب، پنج گزینه جهت تصدی پست مدیرعاملی پتروشیمی امیرکبیر معرفی کرده است.

به گزارش اختصاصی انرژی پرس، حواشی پتروشیمی امیرکبیر تمامی شدنی نیست و قرار است همچنان در صدر اخبار صنعت باقی بماند. این‌بار نوبت مدیرعامل بانک رفاه است که با نامه‌ای جنجالی این پتروشیمی را به کانون توجه‌ها برگرداند.

اسماعیل لله‌گانی مدیرعامل بانک رفاه در نامه‌ای عجیب، ۵ گزینه جهت تصدی پست مدیرعاملی پتروشیمی امیرکبیر معرفی کرده که از این نامه اینگونه استنباط می‌شود، که صدای دولت پزشکیان کماکان به این وزارت خانه و بانک نرسیده است. چراکه نامه‌ای که بدون طی روال عادی و به این سرعت به وزیر کار نوشته شده حاکی از آن است که اقایان نام پتروشیمی امیرکبیر را با حیاط خلوت خود اشتباه گرفته‌اند.

با نیم نگاهی به اسامی عنوان شده عیان می‌شود که بنا نیست این مجتمع عظیم پتروشیمی روی مدیریت کارآمد را ببیند و کماکان افراد باب میل مدیرعامل پیشین برای این پست نامزد شده‌اند تا باز هم «در بر همان پاشنه سابق بچرخد».

سال گذشته خبری با  این عنوان منتشر شد که «کیفرخواست ‎محمد بهمئی، مدیرعامل سابق پتروشیمی ‎شیراز به اتهام ‎اختلاس توام با جعل ۲۷هزار تن به ارزش ۱۴ میلیون دلار، تضییع اموال و وجوه دولتی، اختلاس و پولشویی به میزان یک واحد آپارتمان ۱۴۵ متری در تهران، خودرو بنز مشکی، یک واحد آپارتمان در الهیه تهران و … به دادگاه ارسال شد.» بهمئی پیش از این اتهامات مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر بود و به دلیل آنچه رسانه‌ها حواشی عنوان کرده بودند از این منصب عزل شد؛ اما اکنون این دغدغه و زمزمه‌ها وجود دارد که حلقه‌ای نامرئی پتروشیمی امیرکبیر را در بر گرفته باشد تا تنها افرادی خاص اجازه ورود به این حریم امن را داشته باشند.

بیشتر بخوانید:  جواد پادام مدیر برنامه‌ریزی و توسعه پتروشیمی امیرکبیر شد

رای معنادار مردم به پزشکیان مبنی بر پایان « ناکارآمدی» در اقتصاد، صنعت و … مغایر با آن چیزی است که در برخی از انتصاب‌های این روزها دیده می شود و این به معنای نادیده انگاشتن سرمایه اجتماعی دولت وفاق ملی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.