کد خبر : 22083
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مهر 1403 - 14:03

عملیات تخلیه محموله ۴۰ شناور در بنادر هرمزگان

عملیات تخلیه محموله ۴۰ شناور در بنادر هرمزگان
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با تکذیب شایعات تعطیلی این بنادر به‌واسطه تهدیدات دشمن صهیونیستی گفت: تصاویری از تخلیه بنادر استان بازنشر شده است، این تصاویر تکذیب می‌شود و بنادر استان با ظرفیت کامل در حال خدمات‌دهی هستند‌.

به گزارش انرژی پرس، حسین عباس‌نژاد مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان در بندرعباس در واکنش به بازنشر تصویری مبنی بر خالی بودن اسکله‌های بنادر هرمزگان به‌ویژه بندر شهید رجایی گفت: تصاویری از تخلیه بنادر استان بازنشر شده است، این تصاویر تکذیب می‌شود و بنادر استان با ظرفیت کامل در حال خدمات‌دهی هستند‌.

وی افزود: در زمان حاضر بیش از ۴۰ شناور درحال تخلیه و بارگیری انواع کالا در بندر شهید رجایی هستند.

عباس‌نژاد گفت: علاوه بر اینکه چهارمین کشتی گندم که در بندر شهید رجایی پهلودهی شده و درحال تخلیه محموله خود است، در زمان حاضر شناورهای حامل شکر (۶۷ هزار و ۹۰۰ تن) و کود اوره (هشت هزار و ۶۳۹ تن) در بندر شهید رجایی درحال تخلیه هستند.

بیشتر بخوانید:  صادرات دیزل روسیه صفر شد

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان تصریح کرد: کشتی حامل ۴۸۱۰۰ تن (کالای اساسی) گندم در ساعت ۴۰ دقیقه بامداد روز ۱۳ مهرماه به اسکه ۱۵پهلودهی شده است و عملیات تخلیه به‌مدت هشت روز کاری ادامه دارد.

همچنین حمیدرضا محمدحسینی تختی مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان نیز در گفتگو با خبرنگار تسنیم هرگونه تخلیه‌ این بنادر به‌واسطه تهدیدات دشمن به‌منظور هدف قراردادن زیرساخت‌های کشور را تکذیب کرد و گفت: بندر شهید باهنر در زمان حاضر با تمام توان در حال انجام رویه‌های بندری و تخلیه و بارگیری کالا هستند.

وی افزود: خوشبختانه هیچ مسئله‌ای در این بندر وجود ندارد و بندر مثل گذشته در حال انجام خدمات است.

منبع: تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.