کد خبر : 13417
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 - 9:42

مدیرعامل پتروشیمی آریاساسول در گفت‌وگو با «انرژی پرس»:

جایگزینی قطعات ایرانی با خارجی در اورهال ۴۰۳ پتروشیمی آریاساسول+فیلم

جایگزینی قطعات ایرانی با خارجی در اورهال ۴۰۳ پتروشیمی آریاساسول+فیلم
محمدرضا حیدرزاده گفت: واحد دانش‌بنیان شرکت سال گذشته قطعات بسیار مهمی را نه‌تنها در آریاساسول بلکه برای صنعت پتروشیمی بومی‌سازی کرده و از آنها در اورهال‌ها استفاده شده است.

به گزارش اختصاصی انرژی پرس، تعمیرات اساسی یا همان اورهال یکی از مهم‌ترین و البته بزرگترین چالش‌های صنعت پتروشیمی کشور است. با نگاهی به عملکرد پتروشیمی‌هایی که بیش از ظرفیت اسمی خود تولید داشته‌اند، درمی‌یابیم که اورهال‌های منظم و موفق نقش کلیدی در این افزایش تولید داشته‌اند.
سال گذشته رکورد تولید و فروش پتروشیمی آریاساسول در تمامی ادوار این شرکت شکسته شد. این شرکت برای حفظ این رکورد نیازمند اورهال‌های منظم و البته موفق است. محمدرضا حیدرزاده، مدیرعامل پتروشیمی آریاساسول در گفت‌وگو با «انرژی پرس» در این‌باره گفت: اواسط امسال آریاساسول اورهال خواهد داشت که امیدواریم بتوانیم اورهال خوبی داشته باشیم.

 

حیدرزاده با اشاره به استفاده از تجهیزات و قطعات ایرانی در اورهال آریاساسول یادآور شد:

بیشتر بخوانید:  شرکت «راپکو» عمق تولید داخل را افزایش می‌دهد/ حاکمیت باید بخشی از این ریسک‌های ساخت داخل را بپذیرد

یکی از بخش‌های مهم شرکت، واحد مهندسی معکوس و دانش‌‌بنیان است که بر حوزه تامین قطعات داخلی و بومی‌سازی تجهیزات فعالیت می‌کند و برای ما بسیار مهم است.

او ادامه داد: واحد دانش‌بنیان شرکت سال گذشته قطعات بسیار مهمی را نه‌تنها در آریاساسول بلکه برای صنعت پتروشیمی بومی‌سازی کرده و از آنها در اورهال‌ها استفاده شده است.

مدیرعامل پتروشیمی آریاساسول با اشاره به اورهال سال ۴۰۳ عنوان کرد: امسال با برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای که انجام شده بنا داریم این بومی‌سازی قطعات استمرار داشته باشد. در اورهال امسال درنظر داریم، محصولات بومی‌سازی شده ایرانی را جایگزین قطعات استراتژیک کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.