کد خبر : 17762
تاریخ انتشار : جمعه 22 تیر 1403 - 18:53

مدیرعامل نفت پاسارگاد در گفت‌وگو با «انرژی پرس»؛

گرید‌های انحصاری و بازار آفریقا؛ استراتژی جدید نفت پاسارگاد +فیلم

گرید‌های انحصاری و بازار آفریقا؛ استراتژی جدید نفت پاسارگاد +فیلم
مدیرعامل نفت پاسارگاد گفت: باتوجه به کاهش قیمت قیر تهاتری ما باید با افرایش تولید و افزودن گریدهایی که حاشیه سود بالاتری دارند این مسئله را جبران کنیم.

به گزارش اختصاصی #انرژی_پرس ، اکبر دادخواه، مدیرعامل نفت پاسارگاد به «انرژی پرس» گفت: روند رشد دوباره‌ای با برنامه‌ریزی منسجم در نفت پاسارگاد آغاز شده است. این روند رو به رشد از سال ۱۴۰۰ با تلاش برای به دست آوردن سهم از بازار قیر ایران و بازار جهانب شروع شد و در سال ۱۴۰۱ اوج گرفت و در سال ۱۴۰۲ اتفاقات خوبی رخ داد و پیش‌بینی ما بر این است که روند موفقی در ۴۰۳ رخ می‌دهد. عملکرد سه ماهه نخست سال اول ۴۰۳ بیانگر این موضوع است.

دادخواه ادامه داد: در بحث صادرات برنامه‌ریزی‌های برای ورود به بازارهای جدید انجام داده‌ایم. بخشی از بازار آفریقا که پیش از این در دست تریدرها بود، بازاری بکر و جذابی برای صادرات قیر است. برنامه‌ریزی و توافقات خوبی برای صادرات قیر به بازار آفریقا انجام شده که در اواخر تابستان می‌توانیم صادرات به آفریقا را آغاز کنیم.
مدیرعامل نفت پاسارگاد گفت: باتوجه به کاهش قیمت قیر تهاتری ما باید با افرایش تولید و افزودن گریدهایی که حاشیه سود بالاتری دارند این مسئله را جبران کنیم، تا بتوانیم درآمد را افزایش دهیم. گریدهای جدید نفت پاسارگاد ما را در میان رقبا منحصربه‌فرد می‌کند. در نمایشگاه اردیبهشت ماه نفت و گاز از دو گرید جدید شرکت رونمایی کردیم، درحال حاضر این گریدها به تولید انبوه رسیده و تفاهم‌نامه پ‌ای برای فروش این گریدها منعقد شده است.

بیشتر بخوانید:  ایران جایگاه سوم اوپک را پس گرفت
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.