کد خبر : 37621
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 مرداد 1404 - 13:57

کمپین درون‌سازمانی گروه پتروپارس با محوریت صرفه‌جویی انرژی و بهینه‌سازی مصرف

کمپین درون‌سازمانی گروه پتروپارس با محوریت صرفه‌جویی انرژی و بهینه‌سازی مصرف
گروه پتروپارس با انتشار بیانیه‌ای، از آغاز کمپینی درون‌سازمانی با محوریت صرفه‌جویی انرژی و بهینه‌سازی مصرف منابع خبر داد. در این بیانیه که با شعار «تعهد ما صرفه‌جویی است، توان ما باور به انجام آن» منتشر شده، کارکنان پتروپارس بر نقش مسئولیت‌پذیری حرفه‌ای و اخلاقی خود در قبال منابع ارزشمند کشور تاکید کرده‌اند.

به گزارش «انرژی پرس»، گروه پتروپارس با انتشار بیانیه‌ای، از آغاز کمپینی درون‌سازمانی با محوریت صرفه‌جویی انرژی و بهینه‌سازی مصرف منابع خبر داد. در این بیانیه که با شعار «تعهد ما صرفه‌جویی است، توان ما باور به انجام آن» منتشر شده، کارکنان پتروپارس بر نقش مسئولیت‌پذیری حرفه‌ای و اخلاقی خود در قبال منابع ارزشمند کشور تاکید کرده‌اند.

در این اقدام، پتروپارس هدف خود را نهادینه‌سازی مصرف هوشمندانه و هدفمند انرژی در سطح سازمان عنوان کرده و اعلام کرده: با نگاهی مسئولانه، عزمی راسخ و تعهد به ارزش‌های حرفه‌ای و چشم‌انداز پایدار سازمان، در مسیر صرفه‌جویی و بهینه‌سازی مصرف انرژی گام برخواهیم داشت.

بیشتر بخوانید:  نصب نزدیک به 3 میلیون کنتور هوشمند در کشور/ مصرف انرژی در ایران دو برابر جهان است

پتروپارس همچنین در این کمپین مدعی شده: ما بر این باوریم که هر اقدام کوچک، گامی بزرگ در جهت حفظ محیط زیست، افزایش بهره‌وری و تضمین آینده‌ای روشن برای نسل‌های آینده خواهد بود. از این رو با همدلی و تعهد آگاهانه، مصرف انرژی را به شکلی هوشمند، مسئولانه و هدفمند مدیریت خواهیم کرد.

این اقدام در شرایطی صورت می‌گیرد که بخش انرژی کشور با چالش‌هایی چون اتلاف منابع، بهره‌وری پایین و مصرف بالای انرژی روبه‌روست. ابتکار گروه پتروپارس می‌تواند الگویی برای دیگر شرکت‌های صنعت نفت و گاز در مسیر توسعه پایدار و مسئولیت‌ پذیری محیط‌ زیستی باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.