کد خبر : 13982
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 14:34

خادم‌الرضا شهادتت مبارک

کدام مدیران نفت و پتروشیمی برای شهادت دکتر رئیسی پیام تسلیت دادند؟

کدام مدیران نفت و پتروشیمی برای شهادت دکتر رئیسی پیام تسلیت دادند؟
مدیران صنعت نفت نیز سوگوار شهادت دکتر ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور عزیزمان هستند و آن را تسلیت گفته‌اند.
به گزارش انرژی پرس، واژه‌ها قادر به بیان اندوه شهادت رئیس جمهور ایران، وزیر امورخارجه و دیگران عزیزان همراه او نیستند. روز گذشته سید ابراهیم رئیسی، هشتمین رئیس جمهور اسلامی ایران، در اثر سانحه هوایی حین خدمت، به شهادت رسید. تحریریه انرژی پرس در کنار دیگر ایرانیان، عزادار این حادثه است و آن را به خانواده شهدا و ملت سرافراز ایران تسلیت می‌گوید. مدیران صنعت نفت نیز سوگوار شهادت رئیس جمهور هستند و آن را تسلیت گفته‌اند.

مدیرعامل پترول

بی‌شک شهادت، پاداش چهار دهه جهاد مخلصانه آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در سنگرهای گوناگون بود اما فقدان این خادم‌الرضا، قطعا داغی بزرگ برای نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران است. این سید بزرگوار از تبارِ شهیدان بهشتی و رجایی بود و الحق مصداق بارز رییس جمهور انقلابی و مردمی به شمار می‌رفت.

در سال‌های اخیر در جلسات شورای عالی انرژی و دیگر جلسات تخصصی از نزدیک شاهد دغدغه‌های ایشان برای بهبود معیشت مردم بوده‌ام. ان‌شاءالله راه او ادامه خواهد یافت؛ ما از مکتب امام خمینی (ره) آموخته‌ایم که با رفتن یک خدمتگزار در سدّ آهنین ملت خللی حاصل نخواهد شد که خدمتگزاران بالا و والاتر در خدمتند.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی هنگام

خبر هولناک و ناباورانه شهادت حضرت آیت اله سید ابراهیم رئیسی، خادم ملت و همراهان ایشان در سانحه سقوط بالگرد، ایرانی را در هاله حزن و اندوه فرو برد. ایشان که در دوران خدمت به ملت و مملکت از هیچ تلاشی فروگذار نکرد و سر آخر، در راه خدمت به میهن عزیزمان ایران به شهادت رسید.ملت ایران، هیچگاه خدمات ارزنده رئیس جمهور محترم را فراموش نخواهند کرد.

مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی

با تاسف و تاثر فراوان شهادت خادم الرضا، دکتر آیت الله ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محبوب کشورمان و جمعی از همراهان ایشان را که در مسیر خدمت و جهاد به میهن اسلامی به درجه رفیع شهادت رسیدند، به محضر مقام معظم رهبری مدظله العالی و ملت شریف ایران اسلامی تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

مدیرعامل پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه

با نهایتِ تأثر و تأسف شهادتِ شهیدِ خدمت رئیس محترم جمهور آیت الله ابراهیم رئیسی را به ساحت مقدس امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و عموم مردمِ شریفِ ایران و بخصوص جامعه صنعت پتروشیمی و همکاران محترم شرکت کیمیای پارس خاورمیانه تسلیت عرض می‌نمایم. آیت الله رئیسی یکی از فرزندان مکتب امام و انقلاب، همواره و همیشه دغدغه خدمت به مردم را داشتند و در همین راهِ مقدس جان بر کف گذاشته و به آرزوی خویش رسیده است. خدمات و توفیقات ایشان در محضر حضرت حق محفوظ و منظر و در اذهان مردم همیشه به یادگار خواهد ماند.

مدیرعامل پتروشیمی مکران

این عالم متقی و خدوم در طول سالهای متمادی، چه پیش از پیروزی انقلاب و چه پس از آن در جایگاه‌های حساس مانند دادستانی، مجلس خبرگان، قوه قضائیه و ریاست جمهوری، منشاء خدمت به کشور و نظام جمهوری اسلامی بوده‌اند و خدمت مخلصانه، بی‌شائبه، مسئولیت پذیری و ولایتمداری ایشان در مسئولیت‌های بزرگ در طول سالیان طولانی، چهره‌ی یک مدیر ولایی، با اخلاص و کارآزموده از ایشان در اذهان ملت به جا گذاشت و یقینا این همه در نامه‌ی حسنات ایشان، مقبول درگاه الهی قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل پتروشیمی ایلام

روح بلند شهید راه خدمت، رئیس جمهور محبوب و مجاهد نستوه و خستگی‌ناپذیر کشورمان شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، هشتمین رئیس جمهور ایران و همراهان انقلابی ایشان به ملکوت اعلی پیوست.سید محرومان و رئیس دولت ایران که عمر گرانبهای خود را وقف خدمت‌ به مردم، آبادانی ایران اسلامی و زدودن محرومیت از ساحت کشور نمودند و در شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی‌الرضا(ع) مظلومانه به شهادت رسیدند.

مدیر عامل شرکت توسعه صنعت نفت و گاز پرشیا 

شهادت خادم الرضا ، رئیس جمهور ولایی ، مردمی و خستگی ناپذیر مهاجر فی سبیل الله که شبانه روز در خدمت به مردم سراز پا نمی شناخت و وزیر امور خارجه شهید امیر عبدالهیان انقلابی ، جهادی و مقاوم و هیئت همراه را به حضرت حجت ابن الحسن (عج) و ولی نعمتمان ثامن الحج علی بن موسی الرضاء و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای و مردم شهید پرور و وفادار ایران اسلامی و مردم ستمدیده غزه و جبهه مقاومت تبریک و تعزیت عرض می نمایم.

معاون امور حقوقی و مجلس وزیر نفت 

شهادت این بزرگواران که از شخصیت‌های برجسته و خدمتگزاران صدیق به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند، ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای کشور و جامعه اسلامی است. جناب آیت‌الله رئیسی، با دلسوزی و تلاش خستگی‌ناپذیر خود درجهت پیشبرد اهداف انقلاب و خدمت به مردم، همواره در خط مقدم جهاد و مبارزه برای اعتلای دین و کشور قرار داشتند.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران 

شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در تمامی دوران مسئولیت خود، مجاهدانه، پرتلاش، خستگی‌ناپذیر، صادقانه و خالصانه در مسیر خدمت به مردم شریف ایران و میهن‌اسلامی و در راه اعتلا و پیشرفت کشور ایستاد تا به درجه رفیع شهادت نائل گردید.بی‌شک صنعت نفت ایران تلاش‌ها و پیگیری‌های دغدغه‌مندانه ایشان را در دوران خدمت فراموش نخواهد کرد و قطعاً مسیر پرافتخار خدمتگزاری رئیس‌جمهور مردمی را با تمام توان ادامه خواهد داد.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران

بیشتر بخوانید:  نامه ٣ انجمن تولیدی بزرگ کشور به رییس جمهور در حمایت از تصمیم جدید ارزی

با قلبی آکنده از اندوه این ضایعه بزرگ و شهادت مسئولان خدمتگزار مردم را به حضرت ولی‌عصر (عج)، مقام معظم رهبری حفظه‌الله تعالی، هیئت محترم دولت، خانواده محترم شهدا، مردم شریف ایران و کارکنان خدوم صنعت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران تسلیت عرض کرده از خدای قادر متعال توفیق ادامه راهشان را مسئلت می‌نمایم.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران 

بی‌شک رئیس‌جمهور فقید و شهیدمان، دکتر سیدابراهیم رئیسی، ازجمله یاران مورد وثوق و وفادار رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و از ثمرات برجسته نظام اسلامی است که بیش از ۴۰ سال در سنگر مجاهدت و خدمت خالصانه‌ مستمر به مردم، از هیچ کوششی دریغ نکرد و بر سر عهد خود ماند و گواه آن این است که در این راه ارزشمندترین دارایی خویش را بر طبق اخلاص گذاشت و به دیدار حق شتافت.

مدیرعامل فجر انرژی

در سالروز میلاد مسعود حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام، روح خادم ملت ایران، خادم الرضا حضرت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور مردمی و محبوب و تعدادی از مسئولین آسمانی شد.رئیس جمهور پرتلاش و خستگی ناپذیر مردم ایران که در راه اعتلا و پیشرفت کشور و خدمت به مردم ایران، کوشش وافر داشت؛ به ملاقات حق شتافت.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی فارابی

بی شک خدمات درخشان ارزنده و ماندگار رئیس جمهور فقید شهید برای همیشه در اذهان همه ملت قدرشناس ایران و در برگهای زرین تاریخ این مرز و بوم باقی خواهد ماند.

اینجانب با قلبی آکنده از اندوه، این فقدان عظیم را به صاحت قدسی امام زمان (عج) و به محضر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و ملت شریف ایران و نیز خانواده بزرگ صنعت پتروشیمی و همکاران خدوم و معزز در پتروشیمی فارابی تسلیت و تعزیت عرض می کنم و از خداوندِ متعال صبری عظیم و جزیل برای بازماندگان آرزو می‌نمایم.

سرپرست پتروشیمی آبادان 

شهادت جانسوز رئیس جمهور محبوب، مردمی، خادم مخلص مردم ایران و امید مستضعفین جهان حضرت شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی وجمعی از همراهان در حادثه سقوط بالگرد در جریان سفر استانی موجب تاثر فراوان گردید. شهادت بی شک برترین آرزوی آنان بود لیکن فقدان مردان بزرگ در هر کشور و جامعه برای آن مردم و آن کشور خسارت و تأسف بار است. حضرت آیت الله رئیسی یکی از فرزندان صالح انقلاب بود و اقدامات ارزشمندی در عرصه جهاد و خدمت رسانی به محرومین داشت و خدمات گسترده ای در مسئولیت مختلف ارائه داشتند فقدان این عالم وخادم جلیل القدر حقا ضایعه بزرگی است. تردید ندارم مجاهدت و زحمات و تلاش های جهادی رئیس جمهور و همراهان ایشان در محضر پرودگار رب العالمین محفوظ و مثبوت است و انشالله مایه آسایش و آرامش جاودان آن یاران شهید سفر کرده خواهد بود.

مدیرعامل شرکت پاسارگاد

شهیدِ جمهور، آیت الله سید ابراهیم رییسی در زمره مسئولان تراز انقلاب اسلامی بود که در همه سنگرهای مجاهدت، عطر خدمت متواضعانه و مردمی را با خود به ارمغان می‌آورد.عدالت‌خواهی، فسادستیزی ، ساده زیستی، خستگی ناپذیری توام با خردمندی و شکیبایی، اغتنام فرصت خدمت به مردم، پشتکار و دغدغه رفع مشکلات محرومان، حضور بی‌تکلف و صمیمی در بین مردم، اطاعت عملی از ولی امر و مجاهدت برای تحقق آرمان‌های امام و شهیدان و اعلام شجاعانه آن، از بارزترین ویژگی‌های این عالم ربانی و مدیر عالی رتبه و کم نظیر نظام اسلامی بود.

مدیرعامل پتروشیمی آپادانا

اینجانب شهادت رئیس جمهور محترم و هیات وارسته همراهشان،آقایان دکتر امیر عبداللهیان،وزیر فقید امورخارجه،آیت الله آل هاشم،امام جمعه فقید تبریز و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و شهید دکتر رحمتی،استاندار فقید آذربایجان شرقی را محضر مردم شریف ایران و خانواده بزرگ آپادانا تسلیت عرض می کنم و از درگاه خداوند منان،رضوان الهی برای روح بلند این شهیدان و شکیبایی برای مردم عزیز ایران مسئلت دارم.

مدیرعامل پتروشیمی کرمانشاه
بی‌شک فقدان ایشان ضایعه‌ای عظیم برای تمامی ملت ایران است؛ خدمت برای ایشان همواره و در تمامی این سال‌ها همچون جهاد بود و پایان این جهاد، شیرینی شهادت در راه خدمت. بار دیگر این ضایعه عظیم را تسلیت عرض نموده و برای روح پرفتوح این عزیزان از درگاه حضرت احدیت، علو درجات و برای تمامی بازماندگان ایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.
مدیرعامل گروه پتروپارس
تلاش‌های خستگی ناپذیر ایشان در تمامی ابعاد و شئون زندگی سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور بر کسی پوشیده نیست وصنعت نفت و گاز کشور نیز به عنوان بخشی مهم و اساسی در اقتصاد کشور از خدمات ارزنده ایشان در طول مدت خدمت بهره‌های فراوان برد که یکی از مهم‌ترین آثار وجودی ایشان، حضور برروی سکوی فاز یازده پارس‌جنوبی و حمایت و همراهی با کارکنان تلاشگر صنعت نفت و گاز کشور، به ویژه متخصصان گروه پتروپارس بود.

مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد

بی‌شک، فقدان ایشان، ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران است و خدمات ارزشمند و ماندگار این یار سفر کرده انقلاب در عرصه‌های مختلف، به‌ویژه در دوران ریاست جمهوری، همواره در اذهان مردم قدرشناس ایران باقی خواهد ماند. روح بلند این شهید والامقام با ارواح طیبه شهدای اسلام، به‌ویژه امام راحل (ره) و شهیدان والامقام انقلاب اسلامی محشور باد.

این گزارش درحال تکمیل است/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.