کد خبر : 13762
تاریخ انتشار : شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 11:59

مدیرعامل پتروشیمی آریاساسول در گفت‌وگو با «انرژی پرس»:

کارکنان؛ مهم‌ترین دلیل رکوردزنی آریاساسول+فیلم

کارکنان؛ مهم‌ترین دلیل رکوردزنی آریاساسول+فیلم
محمدرضاحیدرزاده گفت: کارهای فنی، عملیاتی، هوش مصنوعی و... کارهای روتین است اما این روح سرمایه‌های انسانی است که به ما کمک می‌کند در آریاساسول همیشه در قله‌های موفقیت حرکت کنیم.

به گزارش اختصاصی انرژی پرس، آریاساسول در سال مالی ۱۴۰۲ یک میلیون و ۹۶۱ هزار تن انواع محصولات تولید کرد که این تولید رشد ۱۰ درصدی نسبت به مدت مشابه را نشان می‌دهد که بالاترین مقدار تولید تمامی ادوار این پتروشیمی است. محمدرضا حیدرزاده، مدیرعامل پتروشیمی آریاساسول گفت: آریاساسول یکی از مهم‌ترین پتروشیمی‌های خاورمیانه و دنیاست و تولیدکننده مهم محصولات پلیمری است، همچنین ۵ درصد ارز کشور توسط آریاساسول تامین می‌شود.

حیدرزاده با اشاره به اینکه آریاساسول صادرات محور و کیفیت محصولات مهم است، بیان کرد: شرکت پیش از ورودم تنها از دو کشور مشتری داشت اما الان بیش از ۲۵ کشور مشتری داریم و محصول صادر می‌شود. درصد بالایی از سودآوری شرکت از فروش مستقیم انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید:  پتروشیمی شیراز، نخستین مجتمع پتروشیمی در زمینه کاهش گازهای گلخانه‌ای

او درباره‌ی دلایل موفقیت آریاساسول یادآور شد: یکی از دلایل مهم موفقیت شرکت حمایت مدیران ارشد و همکاری تمام قد، فهم و شعور بالا و دلسوزی پرسنل شرکت آریاساسول است؛ در این پتروشیمی همکاران مثل خانواده در کنار هم هستند.

حیدرزاده افزود: همکاران برای موفقیت آریاساسول به صورت شبانه‌روزی کار و تلاش می‌کنند. کارهای فنی و عملیاتی و هوش مصنوعی و … کارهای روتین است اما این روح سرمایه‌های انسانی است که به ما کمک می‌کند در آریاساسول همیشه در قله‌های موفقیت حرکت کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.