کد خبر : 20009
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مرداد 1403 - 18:34

وزیر پیشنهادی نفت: صنعت نفت ما امروز با وجود تحریم‌ها صنعتی‌ بالنده و استوار است

وزیر پیشنهادی نفت: صنعت نفت ما امروز با وجود تحریم‌ها صنعتی‌ بالنده و استوار است
محسن پاک‌نژاد، وزیر پیشنهادی نفت در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت نفت به‌عنوان پیشران اقتصادی بخش قابل توجهی از درآمدهای کشور را از طریق صادرات تامین می‌‌کند.

به گزارش انرژی پرس، محسن پاکنژاد در صحن علنی مجلس گفت : وزارت  نفت وزارت خانه ای است با وجوه مختلف فنی، اقتصادی، سیاسی، بین‌المللی، تجاری و امنیت ملی  به عنوان پیشران اقتصادی بخش قابل توجهی از درآمدهای کشور را از طریق صادرات نفت، گاز، میعانات گازی، فرآورده‌های نفتی و محصولات پتروشیمی تامین می‌نماید

وقتی در تهران فقط ۱۴۰ هتل داریم ولی فقط ۶ هتل ۵ ستاره داریم یعنی بسترهای ما برای جذب ۱۵ میلیون گردشگر امروز آماده نیست و این رسالت ما و دولت هست که باید حتماً بسترهای پذیرش ۱۵ میلیون گردشگر را در پایان برنامه هفتم داشته باشیم؛ آیا ممکن است حتما ولی اما نیازمند حمایت مجلس و دولت و خصوصاً بخش خصوصی برای سرمایه گذاری هستیم.

بیشتر بخوانید:  ناگفته‌هایی درباره وزارت ۴۰ روزه محمد جواد تندگویان در نفت

با توجه به تخصصی بودن و پیچیدگی‌های این صنعت و قرار گرفتن آن در خط مقدم جنگ اقتصادی و  تامین امنیت انرژی کشور و امنیت ارزی و مالی، نقش همکاران جهادگر من را در این جنگ ترکیبی  بی‌بدیل و افتخارآمیز دانسته و به احترام یکایکشان خاضعانه سر تسلیم و سر تعظیم فرود می‌آورم.

وزیر پیشنهادی نفت: هرگونه تصمیمی درمورد ناترازی بنزین با جلب نظر مردم خواهد بود

وزیر پیشنهادی نفت اظهار داشت: هرگونه تصمیمی درمورد ناترازی بنزین با جلب نظر و اعتماد مردم و همراهی دستگاه‌های ذی‌ربط گرفته خواهد شد.

پاک‌نژاد: اولویت دوم من افرایش هرچه سریعتر ظرفیت تولید است

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.