کد خبر : 20123
تاریخ انتشار : جمعه 2 شهریور 1403 - 13:19

وزیر نفت با میراث شوم جواد اوجی خداحافظی می‌کند؟

وزیر نفت با میراث شوم جواد اوجی خداحافظی می‌کند؟
امید آن می‌رود در گام نخست محسن پاک‌نژاد، تمامی شکایت‌های وزارت نفت و زیرمجموعه آن را از رسانه‌ها پس گرفته و در گام‌ بعدی فضای انتقاد از او و مدیرانش را باز بگذارد.

به گزارش اختصاصی انرژی پرس، روز گذشته جواد اوجی با وزارت نفت خداحافظی کرد اما میراث شوم او برای رسانه‌ها همچنان پابرجاست. رسانه‌های صنعت نفت سه سال پرهیاهو و عجیب را تجربه کرده و دو گروه شده‌اند. گروه نخست رسانه‌های مجیزگوی آقای وزیر و باج‌نیوزها بودند که با حمایت‌های وزارتخانه روزهای خوشی را سپری کردند اما آن سوی ماجرا فضا برای اندک رسانه‌های منتقد بسیار دشوار بود. وزارت نفت جواد اوجی و در راس آن علی فروزنده، مدیر روابط عمومی آن هرکاری برای بستن دهان منتقدان انجام داد. در این مدت شاهد امنیتی کردن فضای انتقادات، فهرست سیاه وزارت نفت و شکایت‌های پی در پی مجموعه وزارت نفت علیه رسانه‌های منتقد بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید:  نگاه فعال دولت چهاردهم به هوش مصنوعی

با روی کار آمدن دولت چهاردهم، پزشکیان از پس گرفتن تمامی شکایت‌های دولتی از رسانه و اهالی آن خبر داد. امید آن می‌رود در گام نخست محسن پاک‌نژاد، وزیر نفت نیز دنبال‌رو رئیس جمهور باشد و تمامی شکایت‌های وزارت نفت و زیرمجموعه آن را از رسانه‌ها پس گرفته و در گام‌ بعدی فضای انتقاد از او و مدیرانش را باز بگذارد تا میراث شوم جواد اوجی در صنعت نفت خاتمه یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.