کد خبر : 13401
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 اردیبهشت 1403 - 13:49

هزینه ۱۰۰۰ میلیاردی از جیب بازنشستگان نفت برای بازسازی یک ساختمان؟

هزینه ۱۰۰۰ میلیاردی از جیب بازنشستگان نفت برای بازسازی یک ساختمان؟
اذر جزایری فعال حوزه نفت نوشت: چرا باید برای نوسازی و بهسازی ساختمانی که احتمال تصرف آن می‌رود، بیش از یک همت (یک هزار میلیارد تومان) اختصاص داده شود؟!

به گزارش انرژی پرس، اذر جزایری فعال حوزه نفت در تویییتر خود مدعی شد:

مدت‌ها از زمانیکه شرکت ⁧ کرسنت⁩ دست روی ساختمان کالای لندن گذاشته و مترصد است که آنرا به عنوان خسارت لغو قرارداد، به تصرف خود در آور ، می‌گذرد و گویا متاسفانه اخیرا این احتمال نیز شدت بیشتری گرفته اما در کمال حیرت و ناباوری خبر می‌رسد؛ اخیرا هیات رئیسه صندوق بازنشستگی نفت هیات نظارتی تحت عنوان “هیات نظارت بر نگهداری و تعمیرات ساختمان کالا در لندن”را تشکیل داده و در آذرماه سال گذشته بیش از ۱۵میلیون پوند جهت بازسازی و نوسازی این ساختمان در لندن اختصاص داده است!!

ظاهرا از ابتدای دولت سیزدهم این دومین باری است که قراراست این ساختمان نوسازی شود، چراکه پیش از این نیز ۲۰میلیون پوند به این منظور هزینه شده است!

بیشتر بخوانید:  بخشنامه جدید صندوق بازنشستگی نفت چیست؟

یک سوال: چرا باید برای نوسازی و بهسازی ساختمانی که احتمال تصرف آن می‌رود، بیش از یک همت (یک هزار میلیارد تومان) اختصاص داده شود؟!

تا این لحظه پاسخی از صندوق بازنشستگی نفت و اقای بیات مشاهده نشده است باید دید چه پاسخی برای این هزینه کرد ان هم از جیب بازنشستگان صندوق نفت دارند ایا نمیشد بجای بازسازی یک ساختمان این منابع را هزینه پروژه های نیمه تمام و استراتژیک مانند ایران ال ان جی کرد؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.