کد خبر : 44342
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 آبان 1404 - 12:42

برگزاری پنجمین نشست شورای روابط‌ عمومی هیئت گزینش وزارت نفت

برگزاری پنجمین نشست شورای روابط‌ عمومی هیئت گزینش وزارت نفت
پنجمین نشست شورای روابط‌ عمومی هیئت مرکزی گزینش وزارت نفت به میزبانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران برگزار شد.

به گزارش انرژی پرس، به نقل از هیئت مرکزی گزینش وزارت نفت، پنجمین نشست شورای روابط‌عمومی این هیئت، صبح امروز (سه‌شنبه، ۱۳ آبان‌) با حضور محمدصادق اکبری، مشاور عالی دبیر هیئت مرکزی گزینش وزارت نفت، فاطمه کاهی، رئیس روابط‌ عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، سید میثم موسوی محسنی، معاون روابط‌ عمومی و فضای مجازی مرکز بسیج وزارت نفت، رسول اسناوندی، مدیر هسته گزینش پالایش و پخش و امیرمحمد سبحانی‌نیا، مسئول روابط‌ عمومی هیئت مرکزی گزینش و رابطان روابط‌ عمومی هسته‌های تابع به میزبانی هسته گزینش پالایش و پخش در ساختمان غدیر شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی برگزار شد.

محمدصادق اکبری، مشاور عالی دبیر هیئت مرکزی گزینش وزارت نفت در این نشست با ابراز امیدواری نسبت به حضور پررنگ جوانان در عرصه‌های مدیریتی کشور، آسیب‌شناسی روند گزینش صنعت نفت و اصلاح ساختار آن را ضروری دانست و گفت: ایجاد گفتمان واحد در مجموعه گزینش و ایجاد فرهنگ سازمانی، سنگ بنای آغاز فعالیت گزینش در فصل نوین خدمت‌رسانی است.

رویکرد جدید هیئت گزینش برای حفظ کرامت انسانی

وی با تأکید بر لزوم تأسیس واحدهای روابط عمومی، حقوقی و خواهران برای اصلاح ساختار گزینش اظهار کرد: ایجاد گفتمان واحد و فرهنگ سازمانی منسجم، نیروی محرک حرکت گزینش صنعت نفت در مسیر تحول و تعالی است.

مشاور عالی دبیر هیئت مرکزی گزینش وزارت نفت همچنین با اشاره به رویکرد جدید این هیئت در حفظ کرامت انسانی و عمل به فرمان ۶ ماده‌ای امام خمینی(ره)، نقش روابط‌ عمومی را در ایجاد گفتمان مشترک و ارتقای فرهنگ سازمانی بی‌بدیل و تعیین‌کننده توصیف کرد.

تولیدات رسانه‌ای باید از استانداردهای لازم برخوردار باشد

فاطمه کاهی، رئیس روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، با ابراز خرسندی از برگزاری این نشست‌ها، تعامل و همکاری میان روابط‌ عمومی‌ها را عامل هم‌افزایی دانست و گفت: تولیدات رسانه‌ای باید بر اساس استانداردهای صنعت نفت انجام شود و هماهنگی میان بخش‌های مختلف روابط‌ عمومی، تحقق این هدف را ممکن می‌سازد.

وی ابراز امیدواری کرد که رویکردهای جدید هیئت مرکزی گزینش در حفظ کرامت انسانی، سبب از میان رفتن فضای مبهم و نگاه بدبینانه نسبت به گزینش شود.

رسول اسناوندی، مدیر هسته گزینش پالایش و پخش نیز روابط‌ عمومی را یکی از ارکان مؤثر هر سازمان دانست و گفت: این بخش، بازتاب‌دهنده عملکرد مجموعه و کارکنان آن است و تأسیس روابط‌ عمومی در ساختار گزینش اقدامی مؤثر و ضروری بود.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری افزود: گزینش صنعت نفت در فصل نوین خدمت‌رسانی، با نگاهی مثبت و اصلاح‌گرانه به دنبال جذب نیروهای متعهد، متخصص و در تراز انقلاب اسلامی است.

سید میثم موسوی محسنی، معاون روابط‌ عمومی و فضای مجازی مرکز بسیج وزارت نفت، با تبیین رویکرد این مرکز گفت: اصلی‌ترین راهبرد ما توانمندسازی کارکنان و شبکه‌سازی رسانه‌ای برای کاهش برون‌سپاری تولیدات محتوایی است. وی همچنین گزارشی از فعالیت‌های رسانه‌ای مرکز بسیج و پوشش فضای مجازی ارائه کرد.

امیرمحمد سبحانی‌نیا، مدیر روابط‌ عمومی هیئت مرکزی گزینش نیز با پیگیری مصوبات نشست‌های پیشین به تشریح فعالیت‌ها و ساختار روابط عمومی هیئت مرکزی پرداخت. وی با اشاره به بازطراحی تارنمای هیئت مرکزی گزینش، رویکرد جدید این نهاد را در تبدیل پایگاه اطلاع‌رسانی به سامانه‌ای خدمات‌محور برای تسهیل کاربری کارکنان صنعت نفت تشریح کرد و از رابطان خواست تا در زمینه تولیدات رسانه‌ای و محتوایی با روابط عمومی شرکت‌های تابعه وزارت نفت، تعامل مؤثر و سازنده داشته باشند.

در ادامه، رابطان هسته‌های گزینش به بیان دیدگاه‌ها، نظرات و پیشنهادهای خود پرداختند.

در بخش پایانی این نشست، یک دوره آموزشی با موضوع «سواد رسانه و امنیت تلفن همراه» به همت رابط هسته گزینش پالایش و پخش برگزار شد.

منبع: شانا

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.