کد خبر : 17056
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 تیر 1403 - 13:38

میزان درآمد پست بانک منتشر شد

میزان درآمد پست بانک منتشر شد
میزان درآمد محقق شده این بانک از تسهیلات اعطائی از ابتدای سال تا پایان ۳۱ خرداد ماه جاری به ۲۰.۴۹۷.۹۴۵ میلیون ریال رسیده است.

به گزارش انرژی پرس، در گزارش ماهانه پست بانک با نماد “وپست” و سرمایه ثبت شده ۱۶.۳۹۰.۸۳۶ میلیون ریال و سرمایه ثبت نشده ۱۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال پذیرفته شده در بورس تهران ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۳ در کدال آمده است؛

میزان درآمد محقق شده این بانک از تسهیلات اعطائی از ابتدای سال تا انتهای اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ رقمی به ارزش ۱۳.۲۰۲.۷۴۴ میلیون ریال بود که این میزان در خرداد ماه به ۷.۲۹۵.۲۰۱ میلیون ریال رسیده است و جمع درآمدهای محقق شده از ابتدای سال مالی تا پایان ۳۱ خرداد ماه به ۲۰.۴۹۷.۹۴۵ میلیون ریال رسیده است.

میزان درآمدها از سپرده گذاری پست بانک نیز از ابتدای سال تا انتهای اردیبهشت ماه ۱.۹۱۵.۶۷۸ میلیون ریال بود که در خرداد ماه این میزان به ۱.۲۹۲.۵۹۰ میلیون ریال رسیده است و مجموع درآمدهای محقق شده از ابتدای سال مالی تا پایان خرداد ماه ۱۴۰۳ به ۳.۲۰۸.۲۶۸ میلیون ریال رسیده است.

درآمد پست بانک از اوراق بدهی از ابتدای سال مالی تا پایان اردیبهشت ماه ۴.۳۵۸.۱۴۸ میلیون ریال بود که در خرداد ماه این میزان به ۲.۲۳۹.۶۷۱ میلیون ریال رسیده است و مجموع درآمد محقق شده از ابتدای سال مالی تا پایان ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۳ به ۶.۵۹۷.۸۱۹ میلیون ریال رسیده است.

میزان درآمد پست بانک از میزان کارمزدها نیز از  ۳.۲۵۹.۱۸۴ میلیون ریال به ۱.۷۸۳.۶۳۴ میلیون ریال در خرداد ماه رسیده است و مجموع آن به ۵.۰۴۲.۸۱۸ میلیون ریال رسیده است.

  پست بانک

منبع: ایلنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.