دکتر ابراهیمی در مراسم تجلیل از مشتریان برتر بانک سپه:
مشتریان ارزنده عامل تداوم و استمرار خدمات درخشان یکصدساله بانک سپه هستند

دکتر ابراهیمی وجود مشتریان ارزنده را عامل تداوم و استمرار خدمات درخشان بانک سپه در طول یک قرن فعالیت خود دانست و اظهار داشت: نوشوندگی سازمانها مستلزم همراهی مشتریان و شرکای خوب است که خوشبختانه بانک سپه از این نعمت بزرگ برخوردار است.
مدیرعامل بانک سپه خاطر نشان کرد: نخستین بانک ایرانی در طول عمر یکصدساله خود حتی در مقاطع سخت اقتصادی و در شرایط طرح ملی ادغام، همواره حامی نظام اقتصادی و مردم بوده و مشتریان خود را فراموش نکرده است.
مدیرعامل بانک سپه تصریح کرد: انسانهای بزرگ، شرکتهای موفق و پیشرفته را میسازند و شرکتهای موفق عامل پیشرفت و اعتلای کشور هستند.
دکتر ابراهیمی با اشاره به نقش پررنگ بانک سپه به عنوان یکی از پیشرانان تحول دیجیتال در بانکداری امروز کشور گفت: بانک سپه در سال ۱۴۰۳ در تأمین مالی مشتریان اقدامات بزرگ و موثری انجام داده و در راهاندازی سکوهای تأمین مالی و حوزه بانکداری شرکتی و تجاری موفقیتهای بزرگی کسب کرده است.
وی اقدامات گسترده بانک سپه در حوزه بینالملل را شایسته تقدیر دانست و به افزایش حجم فعالیتهای ارزی بانک در عملیات خارجی اشاره کرد.
مدیرعامل بانک سپه با بیان اینکه حمایتها و همراهیهای مشتریان ارزنده بانک سپه مسئولیت ما را در ادامه راه خدمتگذاری دوچندان میکند، اظهار امیدواری کرد: با ورود نخستین بانک ایرانی به سده دوم حیات خویش با همراهی مشتریان وفادار و کارکنان پرتلاش، بانک سپه به افقهای جدیدی ورود پیدا کرده و در مسیر پیشرفت و نوآوری با سرعت بیشتری حرکت کند.
برچسب ها :بانک سپه
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰