کد خبر : 17232
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 تیر 1403 - 10:25

مدیران سابق وزارت نفت در حمایت از پزشکیان بیانیه دادند

مدیران سابق وزارت نفت در حمایت از پزشکیان بیانیه دادند
پزشکیان برای رفع این بلا و رنج توان‌فرسا و طاقت سوز ، با احترام گذاردن به تخصص تعهدآفرین فرزندان ایران ، میهن ما را سربلند خواهد کرد.

به گزارش انرژی پرس، جمعی از مدیران و مسئولان سابق وزارت نفت در حمایت از مسعود پزشکیان بیانیه ای منتشر کردند که متن آن به شرح زیر است؛

مردم رشید و سرافراز ایران پرشکوه

ما مدیران و مسئولان سابق و فعلی وزارت نفت که سالیان طولانی از عمر خویش را در بخش های مختلف صنعت نفت چه در میدان‌های نفتی، اکتشاف ، حفاری ، استنراج ، تولید ، پالایشگاه‌های نفت وگاز و پتروشیمی ، توزیع فرآورده های نفتی و توسعه‌ی منابع  و هر جا که نامی‌‌از صنایع  نفت و گاز و پتروشیمی  باشد سپری کرده‌ایم در سالهای اخیر با نگرانی شاهد از دست رفتن اعتبار عظمت و شکوه و اعتبار جایگاه شرکت ملی نفت ایران و سایر شرکت‌های مادر تخصصی گاز ، پالایش و پخش و پتروشیمی هستیم . وضع اسفباری که در بخش های مختلف اعم از مدیریت منابع انسانی و اداره واحدهای صنعتی و بکار گرفتن افراد نالایق موقعیت خطیر این صنعت را در معرض نابودی قرار داده است.

ما مدیران توسعه گرا در صنعت نفت بر این باوریم که :مدیریت ناکار آمدو نامربوط در این دوران اخیر نه تنها نهاد کارمندی و کارگری متخصص و ماهر ، مهندسان و تکنسین‌های حرفه‌ای را از صحنه‌ی کار رانده است ، بلکه بدتر از آن همزمان منابع و مخازن را نیز به نحوی جبران ناپذیر از عرصه‌ی کارآوری و عمل‌آوری خارج کرده‌است.

ما اذعان و اعتراف می‌کنیم که اگر هر چه سریعتر و بطور فوری ‌ از فناوری های نوین جهانی برای بهبود امکانات و منابع استفاده نشود ، صنعت نفت به سرعت از تولید عقب خواهد ماند و این میسر نیست مگر اینکه با جهان آشتی کنیم و صنعت نفت را با نوسازی و بازسازی دوباره و با استفاده از تکنولوژیهای نوین در تراز بنگاه‌های صنعتی و اقتصادی جهان قرار دهیم .

ما خادمان شما با تجربه‌ی سنگین خدمت فنی و تخصصی در نفت و صنایع پیرامون آن عمیقا احساس خطر می کنیم  و اینک که کشور در معرض یک انتخاب بسیار بسیار حساس و سرنوشت ساز قرار گرفته است و اکنون که دکتر مسعود پزشکیان طبیبی دردآشنا شجاع و مدیری توانا پا به عرصه انتخابات گذاشته وظیفه داریم از وی حمایت نماییم تا شاید با استقرار دولت نخبه‌گرا و توسعه خواه این بیمار مشرف به موت -صنعت نفت- از دست نرود.

پزشکیان برای  رفع این بلا و رنج توان‌فرسا و طاقت سوز ، با احترام گذاردن به تخصص تعهدآفرین فرزندان ایران ، میهن ما را سربلند خواهد کرد.

ما خدمتگزاران شما قلب سر افراز ایران بزرگ از شما عزیزان دعوت می‌کنیم با رای دادن به دکتر مسعود پزشکیان ، این سرباز خردمند میهن ، نگذارید سرو سرفراز آبادانی کشور که اکنون بسان محتضری است بسوزد و شعله های یکصد وچند ساله این افتخار ملی به خاموشی گراید.

۱- محمد آقایی تبریزی

۲- رضا آستانه

۳- محمود امین نژاد

۴- محمد حسین اردشیری

۵- محمد احتیاطی

۶-حسین ایزدی

۷- حبیب الله بیطرف

۸- سید علی بهشتیان

۹- محمدحسن پیوندی

۱۰- پور کرامتی

۱۱- احمد تولائی

۱۲-  رکن الدین جوادی

۱۳-  مرضیه جدا

۱۴-  احمد جمی

۱۵-  عباسعلی جعفری نسب

۱۶-  سید حمید حسینی

۱۷-  ناصر خالقی

۱۸- مصطفی خاکی

۱۹-  تورج دهقانی

۲۰- محسن دانشخواه

۲۱-  مهدی رحمتی

۲۲-  محمد زالی

۲۳-  مصطفی زین الدین

۲۴-  ناصر سجادی

۲۵-  محمد رضا سعیدی

۲۶-  محمد سالاریان

۲۷-  مرضیه شاهدایی

۲۸-  عباس شعری مقدم

۲۹-  شاپور شرافت

۳۰- محمود شریفیان

۳۱- سید محمد صحفی

۳۲- اسد…صالحی فروز

۳۳- مصطفی طاهری

۳۴-  حمید رضا عراقی

۳۵-  اردشیر فتحی نژاد

۳۶-  مجید فراهانی

۳۷- حسین قربانی

۳۸- حمید قاسمی ده چشمه

۳۹-  حسین کاشفی

۴۰-  علی کاردر

۴۱- مرتضی مبلغ

۴۲- علی اکبر ماهرخ زاد

۴۳-  بهزاد محمدی

۴۴- علی محمدی

۴۵- الله کرم میرزائی

۴۶- جعفر مدتی زادگان

۴۷- سید محمود محدث

۴۸- علی نادری

۴۹-  امید وطن خواه

۵۰-  صالح هندی

۵۱-  علی یار محمدی

منبع: ایلنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.