کد خبر : 19691
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 مرداد 1403 - 12:48

مصطفی نخعی در گفت‌و‌گو با «انرژی پرس»:

مخالفت قاطع کمیسیون انرژی با وزیر پیشنهادی نفت/ علی آبادی نظر موافق کمیسیون تخصصی را جلب کرد

مخالفت قاطع کمیسیون انرژی با وزیر پیشنهادی نفت/ علی آبادی نظر موافق کمیسیون تخصصی را جلب کرد
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: گزینه پیشنهادی نفت در کمیسیون انرژی از ۲۳ رای تنها موفق به کسب ۷ رای موافق از کمیسیون تخصصی شد اما وزیر پیشنهادی نیرو موفق به جلب نظر کمیسیون تخصصی شد.

به گزارش انرژی پرس، اعضای کمیسیون انرژی مجلس درحال ارزیابی و بررسی وزاری پیشنهادی نفت و نیرو هستند. مصطفی نخعی، عضو کمیسیون انرژی مجلس دوازدهم در گفت‌وگو با “انرژی پرس” از رای منفی اکثریت اعضای کمیسیون به وزیر پیشنهادی نفت خبر داد و گفت : گزینه پیشنهادی نفت در کمیسیون انرژی از ۲۳ رای تنها موفق به کسب ۷ رای موافق از کمیسیون تخصصی شد.

او ادامه داد : بنابراین اقای پاک نژاد نتوانست از کمیسیون انرژی رای لازم را برای تصدی وزارت نفت کسب کند.

نخعی دلیل مخالفت کمیسیون انرژی با وزیر پیشنهادی نفت را عدم برنامه مناسب دانست و افزود:ا قای پاک نژاد برنامه‌های خود را ارائه داد اما این برنامه‌ها نتوانست نظر موافق اعضای کمیسیون انرژی را جلب کند.

نخعی همچنین بیان کرد: اعضای کمیسیون انرژی در خصوص برنامه‌های وزیر پیشنهادی از او سوالاتی پرسیدند انا ایشان نتوانست پاسخ قانع کننده‌ای به نمایندگان بدهد بنابراین کمیسیون با نظر اکثریت به برنامه ایشان رای منفی داد.

بیشتر بخوانید:  سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی در دستور کار قرار گرفت

نخعی همچنین گفت: با توجه به مخالفت اکثریت اعضای کمیسیون انرژی با وزیر پیشنهادی نفت، این رای منفی قطعاً در عدم رای اعتماد گزینه پیشنهادی نفت در صحن علنی تاثیرگذار است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس دوازدهم در خصوص حضور وزیر پیشنهادی نیرو هم در کمیسیون انرژی از موفقیت او خبر داد و گفت: اقای علی ابادی با اکثریت آرا برای وزارت نیرو تایید شد.

او دلیل رای اکثریت به گزینه پیشنهادی نیرو که پیش از این وزیر صمت دولت سیزدهم بوده است را برنامه‌ها و سوابقه مرتبط ایشان در این حوزه دانست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.