کد خبر : 16995
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 تیر 1403 - 15:25

محبوب‌ترین مقصد گردشگری خانواده‌های عرب کجاست؟

محبوب‌ترین مقصد گردشگری خانواده‌های عرب کجاست؟
اتباع کشورهای عربی به ویژه خانواده‌های ساکن کشورهای شورای همکاری در میان کشورهای عربی سفر به اردن و بهره‌مندی از امکانات گردشگری آن را ترجیح می‌دهند.

به گزارش انرژی پرس، اردن به سبب داشتن طبیعت بسیار زیبا و سخاوت و مهمان‌نوازی مردمانش یکی از مقصدهای گردشگری مورد علاقه خانواده‌های عرب به شمار می‌آید.

کارشناسان و کارکنان بخش گردشگری اعلام کردند اردن به دلیل تاریخ باستانی، طبیعت زیبا و جذاب و بهره‌مندی از امنیت و ایمنی لازم و همچنین مهمان‌نوازی خوب شهروندان آن، یکی از مقصدهای اصلی گردشگری مورد علاقه خانواده‌های عرب به ویژه خانواده‌ها و اتباع کشورهای شورای همکاری است.

کارشناسان بخش گردشگری با اشاره به توسعه این بخش در اردن و در نظر گرفتن امکانات لازم برای گردشگران تصریح کردند مهم‌ترین امری که به جذب گردشگران عرب به ویژه گردشگران کشورهای شورای همکاری به اردن کمک می‌کند، فضای خانوادگی مناسب است، که این موضوع اولین معیار برای خانواده‌های ساکن این کشورها به شمار می‌رود که برای گذراندن تعطیلات به طور مستمر به اردن سفر می‌کنند.

بیشتر بخوانید:  سفر 400 هزار گردشگر در تعطیلات عید قربان به اقلیم کردستان عراق

کارشناسان بر اهمیت تمرکز بر درآمد حاصل از برگزاری جشنواره‌های گردشگری و ایجاد بازارهای جذاب برای گردشگران، ارائه برنامه‌ها متناسب با نیازهای گردشگری خانوادگی به عنوان عوامل جذب گردشگر تاکید و اعلام کردند گردشگری بین کشورهای عربی می‌تواند آثار بسیار مثبتی داشته باشد و پیوندهای برادری، ارتباطات فرهنگی و اجتماعی و تجاری را افزایش دهد.

منبع: میدل ایست نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.