کد خبر : 21577
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 مهر 1403 - 12:08

مجید هدایت و افشار بازیار به هلدینگ‌های غدیر و شستان آمدند

مجید هدایت و افشار بازیار به هلدینگ‌های غدیر و شستان آمدند
سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح طی مراسمی، تغییراتی را در رأس هرم مدیریتی شرکت‌های سرمایه‌گذاری غدیر و شستان ایجاد و مدیران عامل جدید این شرکت‌ها را منصوب کرد.

به گزارش «انرژی پرس»، در مراسمی با حضور مقامات بلندپایه وزارت دفاع، تحولات مدیریتی در شرکت‌های سرمایه‌گذاری غدیر و شستان رقم خورد.

در همین راستا مراسمی با حضور رییس قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح، برای تکریم و معارفه مدیران عامل جدید شرکت‌های سرمایه‌گذاری غدیر و شستان برگزار شد.

سید مجید ابن الرضا، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح، در حکمی سید مجید هدایت و افشار بازیار را به ترتیب به عنوان مدیران عامل جدید شرکت‌های سرمایه‌گذاری غدیر و شستان برگزید.

همچنین از تلاش‌های ۱۳ ماهه مهدی عبوری در سمت مدیرعاملی شرکت‌های سرمایه‌گذاری غدیر و ۱۷ ماهه داوود عباسی در سمت مدیرعاملی شرکت‌های سرمایه‌گذاری شستان قدردانی به عمل آمد.

بیشتر بخوانید:  ۷ درصد محصولات پتروشیمی ایران در سبد هلدینگ شستان

شرکت سرمایه‌گذاری غدیر، با دارا بودن ۷ هلدینگ در زمینه‌های نفت، گاز و پتروشیمی، فلزات و معدن، برق و انرژی، حمل و نقل، مالی، سیمان و ساختمان، به عنوان یکی از شرکت‌های مهم اقتصادی و چند رشته‌ای بورسی کشور، با بیش از ۳۰ سال سابقه است.

شرکت سرمایه‌گذاری تجاری شستان نیز، با فعالیت در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و معدنی، به عنوان یک شرکت چند رشته‌ای در بازار سرمایه فعالیت دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.