کد خبر : 16276
تاریخ انتشار : شنبه 2 تیر 1403 - 12:05

وزیر ورزش و جوانان؛

فصل جدید لیگ فوتبال را با دستگاه VAR برگزار می کنیم

فصل جدید لیگ فوتبال را با دستگاه VAR برگزار می کنیم
وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد که پس از ورود ۷ دستگاه جدید سیستم کمک داور ویدیویی به ایران، یکی از این دستگاه ها در ورزشگاه خرم آباد مورد استفاده قرار می گیرد.

به گزارش انرژی پرس و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی در مراسم افتتاحیه استخر و سالن چندمنظوره حجاب سنندج اظهار داشت: این استخر با مشارکت بخش خصوصی و ماده ۲۷ راه‌اندازی شد که امیدوارم بانوان سنندج بتوانند از ظرفیت این استخر به خوبی استفاده کنند.

وی افزود: یکی از اهداف سفرمان به استان کردستان افتتاح این پروژه ورزشی بود که به خوبی انجام شد و در کنار آن از پروژه ملی مجموعه ۶ هزار نفری استان نیز بازدید خواهیم کرد که ان‌شاءالله بتوانیم با تأمین اعتبار این پروژه را به مرحله افتتاح برسانیم و دغدغه مردم ورزش دوست سنندج را رفع کنیم.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه بیان کرد: به طور کلی سیاست‌های دولت بر این مبناست که هرچه سریع‌تر پروژه‌های نیمه تمام ورزشی به مرحله بهره‌برداری برسند که خوشبختانه از آغاز کار دولت تاکنون هزار و ۹۲۶ پروژه ورزشی افتتاح و بهره‌برداری رسید.

هاشمی ادامه داد: همچنین وزارت ورزش و جوانان با توجه به مصوبات شورای عالی ورزش، اتمام پروژه‌های نیمه تمام را در دستور کار قرار داده است که ان‌شاءالله بتوانیم پروژه‌ها را در اختیار مردم قرار دهیم.

همچنین وزیر ورزش و جوانان در خصوص برگزاری فصل جدید لیگ فوتبال گفت: تاکنون کارهای اداری ورود ۷ دستگاه VAR انجام شده است که ان‌شاءالله لیگ پیش‌رو در فصل جدید را با VAR برگزار کنیم.

وی تاکید کرد: تأمین VAR جز وظایف دولت‌های هیچ کجای دنیا نیست و این مسئولیت برعهده باشگاه‌ها است، اما ما به دلیل اینکه شرایط باشگاه‌داری به گونه‌ای است که اماکن ورزشگاه‌ها متعلق به خودشان نیست، سعی کردیم با تأمین اعتبار ورزشگاه‌هایی را که متعلق به مجموعه ورزش هستند را تجهیز کنیم.

هاشمی در ادامه با بیان اینکه در تأمین اعتبار ۱۶ تیم لیگ برتر را اولویت قرار دادیم، گفت: دولت در راستای تأمین اعتبارات و تجهیز ورزشگاه‌ها اقدامات لازم را انجام داده است، به عنوان مثال ورزشگاه خرم آباد که به زودی افتتاح خواهد شد را جهت فرستادن یکی از VAR ها به آنجا تجهیز خواهیم کرد.

همچنین وزیر ورزش و جوانان در خصوص تیم فوتبال بانوان استان کردستان گفت: تیم داری نه در قانون اهداف وزارت ورزش و جوانان قید شده است و نه جز وظایف کاری ما است و ما ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس را واگذار کردیم و استان موظف است که برای تیم‌های استانی برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری کند.

منبع: مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.