کد خبر : 14537
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 خرداد 1403 - 17:15

عبدالله عبادی سرپرست پتروشیمی بوشهر شد

عبدالله عبادی سرپرست پتروشیمی بوشهر شد
با حکم داود عباسی، مدیرعامل شستان، عبدالله عبادی به عنوان سرپرست پتروشیمی بوشهر و امیر اکبری به عنوان رئیس هیئت مدیره پتروشیمی بوشهر منصوب شدند.

به گزارش انرژی پرس به نقل از روابط عمومی پتروشیمی بوشهر؛ امروز باحضور حبیبی؛ معاون اجرایی شستان، اعضاء هیئت مدیره و مدیران شرکت در دفتر تهران پتروشیمی بوشهر، ضمن قدردانی از تلاش‌های اثر بخش جواد حاتمی در دوره‌ی ۱۰ ماهه مدیرعاملی در این شرکت، حکم انتصاب عبداله عبادی به عنوان سرپرست پتروشیمی بوشهر و امیر اکبری به عنوان رئیس هیئت مدیره پتروشیمی بوشهر را به ایشان ابلاغ کرد.

حسنعلی حبیبی؛ معاون اجرایی شستان با پاسداشت توفیقات کسب شده در دوره حاتمی گفت: اهمیت و جایگاه پتروشیمی بوشهر برای مجموعه شستان برهیچ فردی پوشیده نیست و حمایت و همراهی برای دستیابی اهداف و پیشرفت پروژه های توسعه ای این شرکت از اولویت‌های شستان است.

جواد حاتمی نیز ضمن تشکر از تمام همکاران خود در پتروشیمی بوشهر گفت: تعلق خاطری خاص به پتروشیمی بوشهر در وجود من نهادینه شده که این امر برگفته از مشاهده تلاش خالصانه و خاضعانه همکارانم در تمامی بخش‌های پتروشیمی بوشهر است.

وی افزود: تا آنگاه که لازم باشد و برای تکمیل فاز دوم پتروشیمی بوشهر از هرچه که توانایی انجامش را داشته باشم دریغ نکرده و امید دارم در سال ۱۴۰۳، راه‌اندازی بخشی از این فاز را شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید:  تولید پتروشیمی نوری و پارس آغاز می‌شود

عبداله عبادی که علاوه بر عضویت در هیات مدیره بوشهر، مدیر بازرگانی این شرکت نیز بوده و پس از این وظیفه سرپرستی را عهده دار است گفت: اعتماد و انتخاب سهامداران برای پتروشیمی بوشهر یک پیام و معنای خاص دارد: حرکت بر ریلی که طی ده ماه گذشته در بوشهر جهت گذاری شده.

سرپرست پتروشیمی بوشهر اعلام داشت: موفقیت و توفیقات کسب شده، هم مسیر آینده را برای ما هموار و هم سخت کرده است.
هموار از آن‌سو که بسیاری چالش ها رفع و یا در مسیر رفع شدن هستند و سخت برای آنکه توقعات را از پتروشیمی بوشهر و برآیند های آن بالا برده است.

در پایان این جلسه نیز معاون اجرایی شستان ضمن ابلاغ حکم سرپرستی عبداله عبادی، با اهدا لوح تقدیر از زحمات جواد حاتمی تقدیر و تشکر کرد.
لازم به ذکر است عبداله عبادی دارای تحصیلات تخصصی در حوزه مالی و همچنین تجربه و سابقه مدیریت و عضویت هیات مدیره در شرکت‌هایی همچون صبا فولاد خلیج فارس و پتروشیمی رازی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.