کد خبر : 20485
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 شهریور 1403 - 23:20

پاکنژاد مراقب رخ نمایی‌های پس از رای اعتماد باشد

شرکت ملی نفت جای آزمون و خطا نیست

شرکت ملی نفت جای آزمون و خطا نیست
شرکت ملی نفت حیاتی‌ترین بخش وزارت نفت است و جایی برای آزمون وخطا نیست.تبعات تصمیم‌های نسنجیده در شرکت ملی نفت، تاوانی به عمر وزارت یک وزیر تازه وارد دارد.

به گزارش اختصاصی انرژی پرس، این روزها وزیر نفت در حال بازگرداندن این وزارت خانه به ریل درست است. انتصاب‌ها شروع شده و همگان منتظر هستند ببینند محسن پاکنژاد چه کسی را بر صندلی مدیریت ابر شرکت ملی نفت ایران می‌نشاند.
شرکت ملی نفت ایران مهم‌ترین بخش وزارت نفت و نبض تپنده اقتصاد کشور است. شرکت ملی نفت ایران ، ابر مرد می‌خواهد.
در زمان اعلام نام محسن پاکنژاد به عنوان وزیر پیشنهادی نفت خیلی‌ها به این انتخاب کارگروه نفت حمله کردند. از مخالفت نمایندگان مجلس در زمان اعلام نام پاکنژاد در مجلس تا مخالفت اکثریت رسانه‌های فعال در حوزه انرژی.
همه رسانه‌ها پیش‌بینی کردند که پاکنژاد رای نمی‌آورد؛ اما رفته رفته پاکنژاد با کمک تیم تمام عیاری که او  را همراهی کرد نشان داد که فردی با قابلیت است که در بستر نفت رشده کرده است.
امروز همه منتظر هستند تا اوج بلوغ وزیر نفت جدید را در انتصاب یک فرد خوش نام و متخصص و مورد قبول مجامع داخلی و بین‌المللی  ببینند.
شرکت ملی نفت جای آزمایش و خطا با انتصاب چهره‌های  ناشناخته و بدون قابلیت‌های موثر در مدیریت و دیپلماسی نفت نیست.
فردی که باید مورد قبول سطوح بالای سیستم و دولت باشد و از تجربه‌های  مدیریتی فنی و بازرگانی برخوردار باشد نه اینکه صرفا از نزدیکان به وزیر باشد یا پس از رای اعتماد برای رسیدن به آرزوهایش، خودش را کنار وزیر جدید جا نمایی کرده باشد.
از روز ورود پاکنژاد به وزارت چهره‌هایی می‌بینیم که در کنار وزیر جدید رخ نمایی می‌کنند  و مدعی  شرکت ملی نفت هستند؛ کسانی که نه در زمان انتخابات در اردوگاه مسعود پزشکیان بودند و نه تا پیش از رای اعتماد گرفتن محسن پاکنژاد  در  عرصه عمومی او را همراهی می‌کردند.
آقای وزیر جدید  باید مراقب باشد؛ شرکت ملی نفت قلب تپنده وزارت نفت است و جای آزمایش و خطا نیست؛ پاکنژاد آنقدر در نفت بوده که این را خوب بداند و در نقشه کشیده شده توسط ناپختگان درایت بورزد و دنبال رئیس برای شرکت ملی نفت نگردد. تبعات تصمیمات نسنجیده در شرکت ملی نفت، تاوانی به عمر وزارت یک وزیر تازه وارد دارد.

بیشتر بخوانید:  صنعت نفت ایران در کنار مردم کرمان+اینفوگرافیک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.