کد خبر : 17149
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 تیر 1403 - 11:23

شامپوی بدون سولفات چیست؟

شامپوی بدون سولفات چیست؟
شامپوهای بدون سولفات به‌عنوان محصولاتی ملایم‌تر می‌توانند به حفظ رطوبت طبیعی مو کمک کنند که باعث می‌شود کمتر خشک یا تحریک شود و کمتر احتمال دارد ساقه مو دچار شکستگی شود.

به گزارش انرژی پرس، شامپوی بدون سولفات به واژه باب روز در حوزه مراقبت از مو تبدیل شده است که در سراسر جهان شنیده می‌شود اما واقعا چیست و این محصول چه کار می‌کند؟

«کلر مارتین»، کارشناس مراقبت از مو در لندن می‌گوید: در حالی که سولفات‌ می‌تواند پاک‌کننده‌ موثری باشد، می‌تواند قوی و خشک‌کننده نیز باشد و به عوارض منفی احتمالی برای مو و پوست سر منجر شود. از این رو بسیاری از تولیدکنندگان اکنون جایگزین‌های بدون سولفات عرضه می‌کنند تا پاسخگوی نیاز مصرف‌کنندگانی باشند که دنبال گزینه‌های ملایم‌تر و طبیعی‌تری برای مراقبت از مو می‌گردند.

اغلب شاید این‌طور به نظر برسد که وقتی بحث جدیدترین مواد ترکیبی مطرح است، نام‌های تجاری ما را با جریان مداوم کشف‌های تازه غرق می‌کنند اما شامپوهای بدون سولفات واقعا موثرند و از آنجا که تغییری ضروری است که همه ما باید انجام دهیم تا موهای سالم‌تر و شاداب‌تری داشته باشیم، بسیاری از ما نام این شامپوها را شنیده‌ایم اما کمی سردرگم مانده‌ایم چون نمی‌دانیم واقعا چه هستند.

سولفات چیست؟

مارتین توضیح می‌دهد: سولفات‌ ترکیبی شیمیایی‌ است. سولفات معمولا در مواد معدنی، نمک و موادی مانند سدیم سولفات یا منیزیم سولفات یافت می‌شود. سولفات را می‌توان در محصولات پاک‌کننده، اقلام بهداشتی شخصی و حتی افزودنی‌های غذایی نیز یافت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.