کد خبر : 20378
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 شهریور 1403 - 15:06

رهبر انقلاب فرمودند؛

آقای رئیس‌جمهور برای انتخاب وزیران با من مشورت کردند

آقای رئیس‌جمهور برای انتخاب وزیران با من مشورت کردند
رهبر انقلاب در نخستین دیدار دولت چهاردهم: آقای رئیس‌جمهور برای انتخاب وزیران با من مشورت کردند.

به گزارش انرژی پرس، رهبر انقلاب فرمودند: آقای رئیس‌جمهور برای انتخاب وزیران با من مشورت کردند. برخی را تایید و برخی را هم تاکید کردم. تعداد زیادی را هم نمی‌شناختم و نظری نداشتم.

شما امروز در جایگاهی قرار گرفتید که می‌توانید در پیشرفت کشور و در اداره‌ امور کشور مؤثر باشید. وزارت یک چنین موقعیتی را به شماها داده این نعمت الهی است، اینی که انسان بتواند خدمت کند به مردم این نعمت بزرگی است. ۴ سال زود می‌گذرد لکن در همین مهلت زود گذر کارهای بزرگ می‌توان کرد. امیرکبیر ۳ سال در کشور حکومت کرد؛ کارهای بزرگی را بنیانگذاری کرد. خود آقای رئیسی عزیز ما ۳ سال حکومت کرد و ریاست کرد کارهای خوبی ایشان انجام داد و بعضی‌ کارها را پایه‌گذاری کرد که ان‌شاءاللّه ثمره‌اش را بعدها کشور خواهد دید. کلید مشکلات اقتصادی کشور در تولید است. مسئله تولید را باید جدی گرفت.

رهبر انقلاب: اگر به لایه‌های زیرساختی هوش مصنوعی نرسیم ممکن است در دنیا آژانسی برای هوش مصنوعی مثل انرژی اتمی تشکیل دهند و مانع پیشرفت کشور شوند. امروز هوش مصنوعی با یک شتاب حیرت‌دهنده‌ای یعنی انسان متحیر می‌شود از شتابی که این فناوری عجیب در دنیا پیدا کرده و دارد پیش می‌رود. خب، دستگاه‌های ما، الان دستگاه‌های مختلف ما، نظامی و غیرنظامی از هوش مصنوعی دارند استفاده می‌کنند بهره‌برداری می‌کنند اما این ما را فریب ندهد. من از آقای دکتر ظفرقندی می‌خواهم شخصاً موضوع جوانی جمعیت و برطرف کردن موانع آن را بطور جدی پیگیری کنند.

بیشتر بخوانید:  درخواست‌های رئیس جدید سازمان برنامه و بودجه از رئیس جمهور پزشکیان

رهبر انقلاب خطاب به اعضای دولت چهاردهم: حتماً به میان مردم و به سفرهای استانی بروید. به این حرفها که به شما بگویند پوپولیست و عوام‌گرا، اعتنا نکنید. تکیه بر کار کارشناسی به معنای حکمرانی خردمندانه است. کارشناسی را انتخاب کنید که به دنبال نسخه‌های نسخ شده خارجی نباشد. قوانین و تصمیمات مهم دولت نیاز به پیوست عدالت دارد. پیوست عدالت یک کار تشریفاتی نیست یک امر واقعی است.

واکنش رهبری به بازداشت پاول دورف

رهبر انقلاب: باید در فضای مجازی حکمرانی قانونمند وجود داشته باشد. همه‌جای دنیا این موضوع وجود دارد. دیدید که آن جوان بیچاره را (مالک تلگرام) فرانسوی‌ها چکار کردند.

تیتر یک سایت رئیس جمهور/ رهبر انقلاب در دیدار پزشکیان و اعضای هیئت دولت چهاردهم:

  • تکیه بر کار کارشناسی به معنای حکمرانی خردمندانه است.
  •  قوانین و تصمیمات مهم دولت نیاز به پیوست عدالت دارد.

منبع: اصلاحات نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.